Sa ben geldim uzun zamandan sonra
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen🙏🏻💜
+++
Çok korkuyordu Yoongi. Bir sağa, bir sola yürüyordu durmadan. Ağlamaktan gözleri kanlanmıştı, her kırptığında yanıyordu. İçeride kendi kanından biri hayata tutunmaya çalışıyordu. Nasıl sakin kalabilirdi ki?
Yoongi'nin sırtı dışarıda teyzeler tarafından pışpışlanırken doktorlar küçük kızın kalp atışlarını normale çevirmeye çalışıyordu. Sadece kalp krizi geçirmiyordu, nefes darlığı da yaşıyordu.
Biri kızın ağzına oksijen yolluyordu, diğeri tüp ile damarlarına kan yolluyordu, bir diğeri ise belli aralıklarla kalp masajı uyguluyordu. Kızın kaburgaları kırılmamalıydı, daha çok küçüktü.
O anda makine de bir hareketlilik oldu.
Kızın kalbi tektar düzenli bir şekilde atmaya başladı.
***
Çok düşündü Yoongi. Polis abilere ne söyleyebilirdi? Devletin onları kanatları altına almasını istemiyor gibiydi ama sokakta yaşamaktan daha güvenli olurdu. Bu yüzden tamamen doğruları söylemeye karar verdi.
"Anlat bakalım küçük adam, anne babanız nerede?"
"Bilmiyorum."
"Nasıl bilmiyorsun? Kayıp mı oldunuz yoksa? Evinizin adresini biliyor musun?"
"Hayır, bilmek de istemiyorum."
"Neden peki?"
"Onlar bizi hep döverdi, hem fiziksel hem de psikolojik şiddete maruz kalırdık."
"Sizi sokağa mı attılar çocuğum?"
"Hayır abi, bize artık zarar veremesinler diye kardeşimi de alıp kaçtım evden."
"Ah, canım benim..."
Adam karşısındaki çocuğa sarılmak için eğildiğinde çocuk hemen kollarını adamın boynuna doladı.
"Kardeşimi hemen görmek istiyorum, lütfen!"
"Bu benim sorumluluğumda değil, gel doktor abiyi bulalım."
"Tamam."
Adam Yoongi'yi doktorun yanına götürdüğünde doktor gülümseyerek Yoongi'ye baktı.
"Odaya şimdi girebilir miyim?"
"Evet, girebilirsin."
Yoongi heyecanla koştu ve kapıyı açıp içeri kaldı. Lalisa tüm tatlılığı ile yatıyordu hasta yatağında. Onun o kireç gibi bembeyaz teninde elinin tersini gezdirdi. Buz soğuktu, çocuğun içi ürperdi.
"Özür dilerim..." diyerek ağlamaya başladı, yere çökmüştü.
"Sana iyi bakamadım, özür dilerim..."
Titreyen ellerini yavaşça kaldırdı ve kardeşinin elini avuçlarının içine aldı.
"Ben sorumsuz bir abiyim..."
Bileğini öpünce göz yaşları kızın tenini ıslattı.
"Hayır... Sen çok iyi bir abisin..."
Lalisa gözlerini açmıştı.
+++
Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞
Fanfiction"Bana doğruyu yanlışı öğretecek kimse yoktu! Kimse bana 'Yapma, bu suçtur!" demedi, ben yaptım 'Bu yaptığın suçtur!" dediler! Üzgünüm, artık masum değilim." *** 𝐋𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐌𝐚𝐧𝐨𝐛𝐚𝐧 ✘ 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 •Düz Yazı• | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ...