(Sezon Finali) 2. Sezon/ 104. Bölüm: Karışıklık

49 5 8
                                    

3 GÜN ÖNCE, YANİ "2 EYLÜL 2021 VİETNAM'IN 76. YAŞ GÜNÜ" OLDUĞUNU SÖYLEMELİYİM. AYRICA KASIM AYINA KADAR YENİ BÖLÜM YAYIMLAYAMAYACAĞIM İÇİN BU "2. SEZON FİNALİ" BÖLÜMÜDÜR.

👤🫂👤🫂👤🫂👤🫂

Çin: Nasıl?.. Nasıl?..

Çin yorgunlukla doğruldu. Başını ellerinin arasına aldı ve düşünmeye başladı. Belki de hayal görüyordu?

Çin: Şu günlerde çok yoğun çalışıyorum. Biraz dinlenmeliyim.

Uyumak... Evet, uyumak ona iyi hissettirecekti. Bir süre uyumalıydı. Bu şekilde dinlenebilirdi, bu yaşananları unutabilirdi.

Odasına gitmek için ayağa kalktığında bir şaşkınlıkla daha karşı karşıya kaldı.

Çin: Vi- Vietnam?

Vietnam kapının yanında durmuş şaşkınlıkla ona bakıyordu. Çin yüzündeki gergin ifadeyi yok etmek istedi. Kardeşinin korumasını, tedirgin olmasını istemiyordu.

Vietnam: Ne oldu ağabey? Onlar kimdi?

Çin başını hızlıca iki yana sallayarak bu düşünceleriden kurtulmaya çalıştı.

Çin: Ben... Ben seni bir yere götürecektim! Geç kalmayalım!

Küçük çocuğun soru sormasına fırsat vermeden onu kollarının arasına aldı ve sıkıca tutarak ayağa kalktı. Küçük toplantı odasından hızla dışarı çıkıp aynı hızla karanlık koridorda ilerlemeye devam etti.

Vietnam: Nereye gidiyoruz ağabey?

Çin: Daha önce de söylediğim gibi Vietnam; gidince öğrenirsin.

Vietnam: Sen bunları söyleyince daha çok merak ediyorum.

Çin, Vietnam'ın bu cümlesine bir yorum yapmadan koridorun sonundaki merdivenlere yöneldi. Kollarının arasındaki kardeşini yere düşürmemek için dikkat ederek merdivenlerden aşağı inmeye başladı.

Merdivenlerin sonunda yeni bir koridor başlıyordu. Çin, hızlı adımlarla karanlık koridorda ilerlemeye başladı. Vietnam ise şaşkınlıkla etrafına bakınıyor ve ağabeyinin kendisini nereye götürdüğünü anlamaya çalışıyordu.

Çin, karanlık koridorun içindeki bir odanın kapısını açtı ve yavaşça odaya girdi. Ardından da kapıyı tekrar kapattı. Oda baştan aşağı karanlıklıktı, içeride hiçbir ışik sızıntısı yoktu. Vietnam korkuyla Çin'e sarıldı.

Vietnam: Burası çok karanlık ağabey!

Çin: Biliyorum.

Çin, odanın içinde yürümeye başladı. Çıkan ayak seslerinden odanın içinde eşyaların olduğu, odanın boş olmadığı anlaşılabiliyordu. Çin, Vietnam'ı yavaşça kucağından indirerek tahta bir zemine oturttu. Vietnam, oturduğu bu zeminin bir sandalyeye ait olduğunu tahmin edebiliyordu.

Çin: Beni burada bekle.

Çin, Vietnam'ın itraz etmesine fırsat vermeden odanın diğer ucuna doğru ilerlemeye başladı. Uzaklaşan ayak sesleri, küçük çocuğun içindeki korkuyu arttırıyordu.

Vietnam: Canavarlar!

Vietnam, seyrettiği korku - animasyon filmlerinden dolayı karanlıktan çıkan canavarlara inanmaya başlamıştı. Bu nedenle de karanlık ortamlardan korkuyordu.

Vietnam: Ağabey! Ağabey neredesin?!

Yanıt gelmedi. Vietnam'ın içindeki korku artıyordu. Agabeyinin onu bırakıp gittiğini düşünmeye başlamıştı.

Countryhumans 2020 >~< {2021} (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin