Merhaba arkadaşlar, umarım beğenirsiniz. Lütfen geri bildirimde bulunur musunuz?
Ceren bakış açısı:
Sabah o kadar çok ses duydu ki, tam gözlerini açarken kapı bir gürültüyle açıldı; hemen üstünü örttü. Kapı eşiğinde hepsi ayakta durmuş farklı ifadelerle ona bakıyorlardı.
Agah ağzını açtı ve onunla göz temasından kaçınmaya çalıştı; Nurten yüzünde aynı ifadeyi takındı; Cenk ne olduğunu anlamamış gibi görünüyordu ve ablası saf bir korku ifadesi takındı. İnanılmaz rahatsızdı.
Yazık size millet! Yazık size millet! Kim evli bir çiftin odasına böyle girer?? Ceren, çarşafa daha çok sararken yüksek sesle söyledi.
Agah yan döndü ve Nurten'e dışarı çıkmasını söyledi ve gittiler, odada sadece Cenk ve Cemre kaldı; Ceren, Nedim'in arkadan sorduğunu duydu:
"Neler oluyor? Neden bu gürültü?" Uykulu bir sesle.
"Hiçbir şey canım, sadece bu evin insanları mahremiyetin anlamını anlamıyor mu?" dedi Ceren.
Hemen yatakta kendini toparladığını ve Cemre'nin adını fısıldadığını hissedebiliyordu.
Ablasının odadan koşarak çıktığını ve Cenk'in başını sallayarak sırıtarak arkasından çıktığını gördü.
Kırmızı Şeytan yüzünde şaşkınlık ve şokla kapıda duruyordu; Ceren'in beklediği buydu.
"Ne oldu Şeniz Hanım? Siz de şok oldunuz mu?" Gözlerinde meydan okuyan bir bakışla Caren.
Kadın hiçbir şey söylemedi ve odadan çıkıp kapıyı arkasından kapattı.
Sonunda ona baktı; 'Hayır' diye mırıldanırken biri üzerine soğuk su dökmüş gibi görünüyordu.
Aniden, gözleri saf bir öfkeyle dolu bir bakışla onun üzerindeydi; vücudunun çarpmadan titrediğini hissedebiliyordu ve bakışlarını indirdi. Eli yatağın üzerindeki battaniyeyi çekti, Üstünü örttü ve dolabın içine girdi, bunun sonunun iyi olmayacağını biliyor ve bu odadan çıkıp ondan, dün geceden uzaklaşması gerekiyordu.
Nedim bakış açısı:
Nedim güzel bir uyku çekiyordu, çok rahattı, sadece onu rahatsız eden bu ses; Ceren'in sinir bozucu sesini duydu ve susmasını ve huzur içinde uyumasına izin vermesini diledi, ama yapmadı, bu yüzden onu uyandırmak ve susturmak zorunda kaldı.
"Neler oluyor? Neden bu gürültü?" yatağa oturdu ve gözleri buluştuğunda gözlerini düzeltti; sevgili gözleri, taptığı o kahverengi kahve irisleri, kederli, hayal kırıklığına uğramış ve onunla birlikte şok mu oldu? Niye ya? Adını fısıldadı, sanki onu şoktan çıkaran susam kelimesi gibiydi ve o odadan kaçtı, Nedim çarşafları kaldırırken peşinden koşmak istedi ama tamamen çıplak olduğunu gördü, baktı. Ceren'de.
'Ne yaptı?' düşündü; gözleri odanın içinde gezindi; Cenk ve hatta Şeniz oradaydı. kendi kendine mırıldanmaya başladı
'Hayır-hayır, az önce ne oldu? Ve Cemre ne düşünecek?? Hepsi küçük cadı'' kapıdan çıktıklarını fark etmemiş, ancak kapının kapandığını duyunca tüm öfkesiyle Ceren'e bakmış, Ceren ondan uzaklaşmış ve yüzünü bile çevirememiş. o.
'O korkak!' Battaniyeyi yataktan çekip üstünü örttü ve kendi kendine düşünerek iç çamaşırı ve pantolon giymek için dolaba girdi.
Ona o küçük cadıyı göstereceğim! gömleği hala elindeydi, dolaptan ona doğru giderken; onu yatağın yanında banyoya doğru giderken gördü ve öfkeyle adını haykırdı.
"CEREN!" yolunda durdu ve döndü, gözlerinde korkuyla ona baktı; ona göz hizasında yaklaştı.
"Ne yaptığını sanıyorsun? Ne yaptın? Dün gece ne oldu?'' gözlerinde korkuyla geriye doğru sendeledi, konuşurken sesi titriyordu.
"Dün gece hiçbir şey olmadı" dedi gözlerime bakmadan; tepkisine şaşırmıştı.
'Aileyle dalga geçen o kendinden emin kıza ne oldu' diye bir şey söylemek isterken kapı açıldı ve Seher ve Neriman içeri girdi; Yollarında durdular, her iki oda sakinine de şok olmuş ve dehşete düşmüş bir ifadeyle baktılar.
Nedim yarı çıplak olduğu ve kendini açık hissettiği için gömleğini giydiği için Nariman Seher'i sürükleyerek odadan dışarı çıkardı. Banyo kapısının kapandığını duydu.
'Kaçtı, o küçük cadı! Onunla sonra ilgilenirim' diye düşündü ve odadan çıktı.
'Kaçtı, o küçük cadı! Onunla sonra ilgilenirim' diye düşündü ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Gerçekleşmemeli (NedCar)FF
Roman d'amour24. bölümün sonunda neler olabileceği benim hayal gücümden. Ya o gece Ceren ile Nedim arasında bir şey olursa? Sonrasında ne olacak?