Lucius, Snape ve Diana Malfoy ailesine ait at arabasında gökyüzünde gitmektedir. Diana üstünde Azkaban kıyafeti ile Profesör Snape'in dizinde uyuyakalır. Lucius hala Snape'in bir kızı olduğuna inanamıyordur. Bir ona bir ona bakmaktadır.
Lucius : Sana hiç benzemiyor.
Snape : Annesi sarı saçlı ela gözlüydü. Yüzü annesine çekmiş ama saç ve göz rengini benden almış. Annesi Seherbaz Agatha Chris'ti.
Lucius ayağa kalkar. Diana'nın ayaklarını koltuğa koyar. Profesör valizden pelerinini çıkarır ve Diana'nın üstüne örter. Diana biraz kıpırdandıktan sonra mırıldanarak uyumaya devam eder.
Snape : Annesi yaşasaydı eminim ki ona çok iyi bakardı. Onu doğduğunda ziyarete gittiğimde evi tam bir çocuk için döşemişti. Odası hazırdı. Oyuncaklar aklına ne gelirse. Hatta belki baba sevgisi isterse biriyle evlenirdi.
Lucius : Bu çok kötü. Draco ile anlaşıyorlar mı?
Snape : Sayılmaz. Daha çok düşman gibiler.
Lucius : Draco işte. İnişe geçeceğiz onu uyandırsak mı?
Snape : Ben uyandırırım. Diana. Uyan. Malikaneye geldik.
Diana'nın Ağzından
Gözümü açar açmaz biraz kaldım. Etrafa göz gezdirdim. Bir arabadaydık ve Profesörün dizinde uyuyordum. Üstüme pelerin örtülmüştü. Oturdum. Profesör önüme gelip pelerini boynuma bağladı. Beni güzelce sarıp şapka gibi geride kalan kısmı başıma geçirdi. Valizi alıp aşağı inmeme yardım etti.
Lucius : Buyurun.
Dev gibi bir evin bahçesine inmiştik. Bahçe kocamandı.
Lucius : Ev fazla büyük görünebilir. Her odayı kullanmıyoruz.
Diana : Geldiğim ev bunun çeyreği kadardı. Tabi biz o evde hizmetçi gibiydik.
Snape : Hizmetçi gibi derken?
Diana : Bizi alan kadın. Yani üvey annem biz onlara hizmet edelim diye almış. Başta sadece ben vardım ama işlere tek başıma yetişemeyince Rowan'ı da aldı.
Lucius : Rowan?
Diana : Rowan Taylor. Sonradan velayeti geri çekildi. Kısa bir süre önce.
Lucius : Onun anne ve babasını tanıyor olabilirim. Annesi bir Fransız ve babası ingiliz.
Diana : Ben bilmiyorum.
Snape : Gidelim hadi.
Profesör elini bana uzattı. Biraz çekinerek elini tuttum. Girişte bizi sarılmalarından anladığım kadarıyla Bay Malfoy'un karısı karşıladı.
Narcissa : Severus? Bu kız?
Snape : Öğrencim.
Narcissa : Merhaba tatlım. Ben Narcissa. Bana Cissy diyebilirsin.
Diana : Bende ıııı.... Diana.
Narcissa : Gelin hadi kapıda kaldınız. Güzel bir akşam yemeği hazırlandı. Çantanızı bırakın Dobby odanıza taşır.
Diana : Burada mı kalıyoruz?
Snape : Evet. Sabah kahvaltıdan sonra döneceğiz.
Eve girdik. Geriye baktığımda çantaları tutan bir şey görüp durdum. Profesörün elini bıraktım. Yanına koştum. Beni görünce korkup yere kapandı.
Diana : Hey. Korkma. Sana zarar vermem.
Yere çöktüm.
Snape : Diana.
Diana : Gelirim ben. Merhaba ben Diana. Peki sen kimsin?
Dobby : Ben Dobby. Ev cini Dobby.
Diana : Ev cini mi?
Dobby : Evet. Amacım Malfoy ailesine hizmet etmek.
Diana : Vay be. Bende bir ev ciniymişim.
Herkes kahkahalara boğuldu.
Snape : Sen ev cini değilsin. İnsansın. Hadi gel.
Profesör elini yeniden uzattı. Dobby'i bırakıp elini tuttum. Büyük bir salona geldik. Ortada uzun bir masa vardı. Üstünde ise her çeşit yemek. Bay Malfoy masa başına geçti. Bayan Malfoy yanına ve Profesör diğer yana geçti. Bende Profesörün yanına geçtim.
Lucius : Eh. Acıkmış olmalısınız. Afiyet olsun.
Masada duranlara biraz göz attıktan sonra biraz spagetti ve patates kızartması aldım.
Narcissa : Severus Draco iyi öyle değil mi?
Snape : Gayet iyi merak etmeyin. Hogwarts Gringots'tan sonra en güvenli yer.
Diana : Gringots.......
Snape : Efendim?
Diana : Hiiç öylesine konuşuyorum.
Narcissa : Banyo yapmak ister misin?
Diana : Ben mi?
Narcissa : Evet. Ben yardım ederim.
Diana : Aslında iyi olabilir...... Ama yardıma ihtiyacım yok.
Narcissa : Sen nasıl istersen. Yemeğini bitir ben sana banyoyu gösteririm. Yanında kıyafeti var değil mi Severus?
Snape : Evet. Valizde.
Narcissa : Güzel.
Diana : Doydum. Yemek için teşekkürler.
Narcissa : Gel bakalım.
Bayan Malfoy'u takip ettim. Büyük bir banyoya geldik. Bayan Malfoy suları açtı. İçine biraz sabun kattı. Su köpürdü. Dolaptan temiz bornoz çıkarıp askıya astı.
Narcissa : Yardım istemediğine emin misin?
Diana : Evet. Ama sadece biraz korktum. Sanki içeri girersem bişey beni yutacak gibi.
Narcissa : Korkma. Hadi gel saçını açalım.
Saçımdaki tokayı çıkarıp astı. Pelerini çıkarıp verdim.
Diana : Bu Profesörün. Ona götürün.
Narcissa : Tamam. Sen o sırada üstündekileri çıkar.
Bayan Malfoy çıktı. Üstümdekileri çıkarıp attım. Suyun kenarına oturdum. Kapı açıldı.
Narcissa : Özür dilerim. Geleyim mi?
Diana : Eh. İstersen.
Suya indim. Sıcacıktı. Kenara tutunup suyla oynadım biraz. Bayan Malfoy gülerek bana baktı. Bana şampuan uzattı. Suyun altına inip çıktım. Saçıma şampuan sıktı ve daha sonra saçımı köpürttü. Kapı açılınca panikle suyun altına daldım.
Snape : Çok özür dilerim. Ben sadece bir bakayım dedim.
Narcissa : Suyun altından çıkabilirsin Diana.
Başımı çıkardım. Etrafım köpük doluydu.
Snape : Eğlenceli gibi ha?
Diana : Yani.
Profesör yaklaştı.
Snape : Odada bekliyor olacağım. Ve kıyafetler. Size iyi eğlenceler.
Profesör kıyafetlerimi bırakıp çıktı.
Narcissa : Su güzel mi?
Diana : Evet. Sanırım biraz yüzeceğim.
Suya daldım. Aşağısı çok derin değildi. Suyun içinde biraz hareket yaptıktan sonra ağzıma su doldurdum ve yüzeye çıkıp çeşme gibi tükürdüm.
Diana : Biraz yoruldum. Su beni rahatlattı ve uykumu getirdi. Sanırım çıkacağım.
Bayan Malfoy askıdan bornozu getirdi. Bornozu giyinip başıma havlu koydum. Kenara oturup kurulandım. Bu sırada Bayan Malfoy banyoyu temizledi. Kıyafetlerimi giydikten sonra beni odama götürdü. Profesör yatakta oturmuştu.
Snape : Geldiniz demek.
Narcissa : Evet. Dur canım saçını kurulayalım.
Snape : Ben hallederim.
Bayan Malfoy çıktı. Yatağa oturdum. Profesör önüme gelip havluyla saçımı kurulmaya başladı. İyice kuruladıktan sonra yanağımı sıkıp havluyu sandalyeye astı.
Snape : Yorucu bir gündü. Artık uyusak daha iyi olur. İyi geceler. Gece korkarsanız yanıma gelebilirsiniz.
Diana : Artık büyüdüm. Bir şeyden korkmam.
Snape : Pekala. İyi geceler.
Diana : İyi geceler Profesör.
Yorganın altına girdim. Gözümü kapatır kapatmaz uyudum.
Diana'nın Rüyası
Bebek ağlama sesleri duyulur. Diana Saçı omzuna gelen bir adam görür. Kucağında bir bebek vardır. Bebeği bir kadına verir. Diana ona sarılmak için kollarını uzatır.
Snape : Diana?
Diana olduğu gibi babasına sarılmaya çalışmaktadır.Diana camın önünde durmuş görünmez birine sarılmaya çalışır. Snape yatakta oturmuş korkarak onu izler. Diana bir yandan baba diyip durmaktadır. Dışarıda fırtına çıkmıştır. Snape ayağa kalkar. Diana'nın yanına gider. Yüzüne bakınca durumu anlar. Diana uyurgezer olmuştur.
Snape : Diana. Yatağa dönmek ister misin?
Snape elini başına koyar. Ateşi vardır.
Snape : Hadi gel yatağa dönelim.
Diana kıpırdamaz. Baba der ve öylece durur.
Snape : Peki. Hadi gel babacım uyuyalım.
Diana Snape'e döner. Gözleri hala kapalıdır.
Diana : Baba?
Diana Snape'e sarılır ve yere yıkılırlar. Çok gürültü çıkar. Snape Diana'nın saçını okşar. Kucağına alır ve yatağına taşır. Kapı açılır.
Narcissa : Noluyor Severus?
Snape : Diana uyurgezer olmuş. Camın önünde baba deyip duruyordu ve görünmez babasına sarılıyordu. Görünmez olmamama rağmen.
Narcissa : Ne? Sen onun....
Snape : Babasıyım. Ama o bilmiyor. Gel babacım uyuyalım dedim. Bana sarıldı ve yere düştük. Ateşi var.
Narcissa : Anladım. Onu artık yanına alacak mısın?
Snape : Hayır......... Ama ona çok iyi bakacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
FantasySize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...