Hayaller Kurmuştum Her Gün ,Her Fırsatta, Her nefeste

43 3 0
                                    

Ben aşkı tespih ağacının yaprağına düşmüş bir kar tanesi şeklinde buldum

Tam elimi uzattım alacaktım ki eridi su oldu

Ne bir daha karlar yağdıracak kadar büyük gücüm vardı

Ne de eriyen kar tanesinin arkasından ağlayacak gözyaşım

Umutsuzluğum avuçlarımda geçmişin acısı kalbimde

Koşuyorum nereye gittiğimi bilmeden...

Bu satırlar tam benlik işte , Evet şuan sevgili okulumuzun kütüphanesindeyim.kitaplar iyi geliyor bana, her neyse en baştan anlatayım ben en iyisi.. Sabah her şey güzeldi hatta çok iyiydi öğlen arasına kadar Rüzgar ı.görmemiştim görmek te istemiyordum zaten , (ağzına ıslak odunla vursunlar onun işallah ) .Kızlarla oturup sohbet ediyorduk.Deniz de katılmıştı aramıza - duman konseri varmış gidermiyiz Nil? - tabi ki de gideriz knkk(ben) -neşe sizde gelirsiniz..(deniz) - ben fazla bilmiyorum şarkılarını (neşe) 1 tane biliyorum hatta, neydi o - kimseyi görmedim ben senden daha güzelllllll neşe şarkıyı söylemeye başlayınca bende hızlıca ayaklanıp yürümeye başlamıştım. Kalktıktan sonra Rüzgar ın geldiğini görmüştüm.. hatta bizim oturduğumuz bankla 4 adımlık bir mesafede duruyordu.olduğum yerde durup , bana doğru baktığını görmüştüm o bakışlarda, öfke , hüzün,sersemleme Çarşamba pazarı gibi her türlü şey vardı . ve o bakış bu ağırdı der gibi bakıyordu. Denizin sesiyle bakışlarımı kaçırmıştım.- knk gelmişsin işte gel dedim ben sana ,burada yersin yemeğini (sen varya sen ) Rüzgar Deniz e bir şeyler söyleyip kantine doğru gitmişti. Deniz şaşırmış bir şekilde - noldu ki buna şimdi , burada yiyecekti öyle anlaşmıştık bir anda vazgeçti -ben varım diye vazgeçmiştir o (ben) -yoo hayır konuştuk bunları ,gelcem dedi .(deniz) neşe araya girmişti bana bakarak - ben biliyorum onu , nil konuşalım mı biraz ? Neşeyle okulun içine doğru yürümeye başlamıştık. O da benim düşündüklerimi düşünüyor mu acaba diye; - yanlış anladı demi(ben) neşe sabrı tükenmiş bir şekilde -salak sen nereye gidiyorsun otursana -knk ben onu kalktıktan sonra gördüm wallahi ya(ben) -ya tm oldu bitti yapacak bişey yok ,deniz de konuşmuş falan baya baya bizim masada oturacakmış kararlıydı dedi Deniz.heralde' ben geliyorum diye kalktı ordan' tribine girmiştir. - biraz da o benim hissettiklerimi hissetsin..sonra duraklayıp -neşe ben biraz yalnız kalsam olur mu?derken bir yandan da kulaklıklarımı telefonuma bağlamaya uğraşıyordum - tmm ama nereye gideceksin ? - yaa bir newyork falan nasıl olurdu acaba, salaaak nereye gidebilirim ?( Alayına Newyork okuyucusuyum ben ) - aman be naparsan yapp.. (neşe) neşe dişarı giderken bende kulaklıklarımı takıp müzik seçmeye çalışıyordum ama bir türlü karar veremeyince karşık dinleme düğmesine basıp ne gelecek acaba diye bekledim vee Göksel- Yalnız Kuş (kadının sesi çok güçlü) çalmaya başladı. Bende yüzümde memnun bir gülümsemeyle yanlış yerde geziyor bu kuş bu yüzden yalnız uçuyor bu kuuşş kütüphaneye girmiştim. Kendime okuduğum serinin kitabını seçip masalardan birine oturmuştum.. amaç kitap okumak değil yalnız kalmak olduğu için kitabın kapağını bile açmamıştım evde okurum deyip. Pencereden dışarıyı izlemeye başlamıştım.. Oda ney!! Kaan ve arkadaşları orda .. okulun arka tarafına bakan pencereden görmüştüm onları. Kaan sigara içiyor bir yandan da diğer 2 arkadaşının anlattığı şeyleri düşünerek dinliyordu. Arada bir cevap ta veriyordu. Müzik olarakta Nil Karaibrahimgil- haydi inşallah çalmaya başlayınca ( mutluluğun formülü çok açık bir adet Kaan ,biraz müzik, bir tutam da sevgi tutam nedir ya ) ben, eski sevgilisini düşünen kız ,şuan napıyordum ben böyle değildim böyle şeylere alışık değilim yani, Rüzgar dan başka birini düşünmeye , mutlu olmaya .. yaa ben bunları düşünürken kaan gil gitmişler . Hızlıca kütüphaneden çıkmıştım telefonumu alelacele cebime sıkıştırıp merdivene yönelmiştim.(güm güm güm atma kalbim duyulur dışarıdan) Ve beklenen an Kaan ve sanırım adı Mert ti . ikisi karşımda merdivenlerden çıkıyorlar. Kaan bana bakışlarını çevirince bende başka yere odaklanmıştım ta ki biri arkamdan ;- nill benide bekle bende aşağıya inicem ( off defne off) diyene kadar defne de arkamdan hızlıca gelmişti. Merdivenleri inmeye başlamıştım, defne de arkamdan ,Kaan la arkadaşı da bize yol verip yukarı çıkmışlardı. (allem edip kallem edip ta n ışı cam bu çocukla) defneyle aşağıya bugünün nöbetçisi SELİN olduğu için onun yanına gitmiştik. Defne Neşeyi bulmaya gitmişti bende telefonla uğraşıyordum , Selinde kafasını koymuş şarkı mırıldanıyordu. Karşıdan Mete nin geldiğini görmüştüm. Normalde fazla muhattab olmadığı için sallamamıştım. Ama selin in olduğu taraftaki cama eliyle vurup gitmişti. Selin de kafasını kaldırıp bakmıştı. - o metemiydi? (selin) - hayal görmediysem evet oydu - ne derdi var bunun benle(selin) -bence onun aklı başına geldi - off tm kapatalım şu konuyu(selin) zil çalmıştı ve bende hızlıca Selin le vedalaşıp okulun bahçesine çıkmıştım neşe gili görürüm belki diyerek ama ortada kimse olmayınca, arka tarafdaki giriş kapısına yürümeye başlamıştım. Kapının orda bir kalabalık vardı ve Kaan da ordaydı yine bir şeyler konuşuyorlar. Hızlıca kalabalığa yaklaşmıştım hem ne olduğunu anlamaya çalışıyordum hemde yavaş yürümeye başlamıştım. Kaan nın bana baktığını fark etmiştim . yine mi sen der gibi bakıyordu. Ben yanlarından geçip merdivene yönelmiştim acaba bakıyormu diye baksam mı diye düşünürken hızlıca arkamı dönüp bakmıştım ve Kaan bana bakıyor.( hey sen! ela gözlü kumral saçlı benimsin dedim) merdivenleri çıkıp kendimi sınıfa atıp mutluluk dansımı ve - bakıyor işte bakıyor lalala gibi saçma salak şarkılar söylüyordum.ne düşünürse düşünsün ilgisini çekmiştim .. Tarih dersine girmiştik tabi boş durur muyum hemen baştan sona olanları defne yle neşeye anlatmıştım. Kendi kendime salak salak gülüp duruyordum . VE çıkış zili çalmıştı. Çantamı toparlayıp Neşeyle defnenin ortasına geçip merdivenlere doğru yürümeye başlamıştım. -kızlar ben ceketimi unuttum siz gidin geliyorum (ben) sınıfa gidip ceketimi alıp tekrar merdivenlere yürümeye başlamıştım Rüzgar da arkamda birileriyle konuşuyordu ondan olabildiğince uzaklaşıp merdivenlerden inmeye başlamıştım. Zaten ben ona kızgınım oda bana kızgın birde onunla kavga edemem uzak durmak en iyisi. Ta ki geçen sene bana Rüzgar la aynı okulda olucaksın deseler uçan tekme atardım heralde. Geçen sene çok hayallerim vardı. Bir kere Rüzgarın olmadığı bir okulda olacaktım, yeni okul, yeni arkadaşlar , yeni platonik olunucak birileri ama işte öyle büyük hayaller kurmuşum ki bu durumdayım. Yani sevemiyorum yalancı gülümsemeleri sadece çıkar amaçlı arkadaşlıkları ve aslında bir karış olan insanların kendilerini iki apartman boyu ejderha gibi gösterme çabalarını.Benim sadece bana hükmüm geçiyor o yüzden kendi dünyamın sahnesinde veriyorum onlara en kötü karakterleri,en acımasız sahneleri yönetmen benim nasıl olsa, benim dünyamı benden başkası yönetecek değil ya (yönetemez ULEYN)

Hayallerden yönetmenliğe geçiş yapmayı da bir ben başarırım zaten..

************

Sabah jet hızıyla hazırlanıp servise binmiştim. Denizle dedikodu yapmıştık.Okula geldiğimizde servisten inmeye hazırlanırken Kaan ve Pelin i yan yana görmüştüm.aa pelinden bahsetmedim ben , kaan nı ilk gördüğüm zamanlar bi kaç kez bahsetmiştim ama isim vermemiştim. PELİN ,9 .sınıflardan olur kendisi, günde 70 defa makyaj tazeleyen ,saçını her gün başka bir model yapıp gelen kısacası kokoşun önde gideni asıl beni ilgilendiren kısım ise Kaan nın eski sevgilisi olması.

. Pelin bağırarak bir şeyler söylüyordu. Kaan sigara içiyordu ve ortalığı süzüyordu sanki yanında götünü yırtan biri yokmuş gibi .. Deniz le okulun giriş kapısına geldiğimizde Pelin söylediklerini duymuştum - bence biraz da olsa konuşabiliriz tekrar düzeltebiliriz hey senn beni dinlermisin ? ha pelin hanım hala seviyor bunu zaten biliyorum da YA KAAN .. Kaan la tanışacağım . net deniz le vedalaşıp banklardan birine geçmiştim. Neşe bana seslenmişti ama aldırış etmemiştim çünkü KAAN karşımdaki bankta oturuyordu. Neşe gelip yanıma oturmuştu .

Ders tarih pelin le kaan nı göreli yaklaşık 2saat oldu ve ben kaan nı bir daha görmedim. Teneffüs zili çalar çalmaz dışarı çıkmıştık kızlarla . bende dersten beri şarkı mırıldanıp durmuştum. Neşe - nil lütfen sus artık diyince selin e bakmıştım ve Neşe ye inat Selinle koridorun ortasında şarkı söylemeye başlamıştık. - herkes aşıktı ben yalnızdım çok, çok ,herkesin vardı bi benim yoktu yok, yok onu ilk gördüğümde dedim benim olsa aşkımız yıkılırdı. Ama bi kız daha vardı ve onun canı buna çok sıkılırdı. Kimse bizi sallamıyordu ama ben arkamı dönüp - haydi inşallah olucak olucak o benim olucak bak gör derken rüzgarın pislik pislik sırıtarak 'işte benim tanıdığım nil ' der gibi baktığını görmüştüm ve pısmıştım. gerçekten orijinal nil bu muydu ? ah tamam pes ne yazıkki evet ,ben buyum şarkı söyleyip ölümüne saçmalayan kız bunu en iyi bilende Rüzgar olduğuna göre ... AKILLI KIZ moduna girip, kendime ve salaklıklarıma söverek kızları takip ederek aşağıya inmiştim.Kızları geçerek hızlı yürüyüp gözüme kestirdiğim banka doğru adım adım yaklaşırken defne nin - nil nillllll sana diyorum bizi bekle ..arkaya dönüp defne ye SEN, HAYIRDIR? Bakışı atacaktım ki defne kaş göz yaparak yan tarafı gösterince , gösterdiği yöne bakmıştım ilk gözüme takılan gruplar halinde oturan 10. Sınıflar olmuştu. Biraz daha göz gezdirince Kaan ve grubunu görmüştüm.yinede ölmek var dönmek yok felsefesiyle gözüme kestirdiğim banka kurulmuştum . Kaan beyaz bir gömlek , kot pantolon giymişti. Saçları her zamanki gibi dağınık , ben '' lan böyleleri varmışta biz kaçırmışız'' küstah moduna giriyorken defne: knk sana bakıyordu ben, nill diye bağrınca iyice dikkatli baktı ve sen arkanı dönüp bakınca sanırım adını önbelleğine resmen kazıdık -tebrik ederim(ben) - sağol cnm biz bunları konuşurken Neşe yle Selin de baran hakkında konuşuyordu. Neşe baran ı görünce suçluymuş gibi başını öne eğip , öylece gidiyor. Ya kendi böyle yapıyor birde son zamanlarda bize karışmaya başladı.hmmm mesela geçen gün Selin Defne ben matematik öğretmenin yaptığı espiriyi anlatıp dalga geçiyorduk tabi bağıra çağıra değil normal konuşuyoruz. Neşe bizi dürtükleyip - ya tm susun yeter dedi - noldu ki kötü bir şey söylemiyoruz (ben) kaş göz yaparak Baran gilin olduğu yeri gösterince -knk biz onlarla ilgili konuşmuyoruz ki öyle normal olaylar. Selin le defne de beni onaylayınca fazla üzerimize gelmedi. 5 -10 dk sonra metenin cama vurma olayını konuşuyoruz selin le - knk tm da onun(özellikle ortalık yerde konuşurken isim vermiyorum ) amacı neydi ki ? neşe bu seferde kolumu çimdikledi . neşe ye doğru dönüp - knk noldu? - barangil gidiyor siz konuşuyorsunuz. -offff ya tamam da ben isim özne bir şey belirtmedim sen nereye gelin güvey oluyon. Bu kadar takılma inceldiği yerden kopsun niye abartıyosun. (ben) bende kuruntuluyum anlıyorum bir yerde onu . Ama garip geliyor bana, ya ben özgür ruhluyum (ki öyle) ya da o abartıyor. Canım benim yaa çok çabalıyor bir şeyler olsun diye ama Baran a açılmadığı sürece böyle gidecekmiş gibi geliyor. Ahh neşe ahh başka kimse yok muydu, Baran dan başka ? bugünlük bu kadar yeter benim neşe yle konuşmam lazım . ozmn

Ben kaçar...

ORTAYA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin