Sabah üst üste gelen mesajlarla kalktım, mesajlar kiara ve sarah ile ortak grubumuzdan geliyordu, John B'nin evinde hazırlanacakları için kıyafet planları yapıyorlardı, bahsetmiştim kiara zengin bir ailenin kızı fakat bizimle yoksul gibi takılıyor. İkisi de partide davetli olarak katılacaktı. Sarah'nın ailesi ile arası bozuktu çünkü ne de olsa John B için ailesini karşısına almıştı fakat Rose - Sarah'nın üvey annesi- ne yapıp ne edip bu akşam partiye katılması için onu ikna etmişti. JJ ve ben zaten servis için orada bulunacaktık, Pope babasına yardım etmek için orada olacak John B ise kaçak yollarla dahil olacaktı partiye.
Kalkıp hemen duşa girdim kahvaltımı yaptım hazırlandım, çantama bir kaç makyaj malzemesi koydum ve hemen bisikletimle restorana doğru yola çıktım.
Restorana geldiğimde Tom JJ'i bu gece olay çıkarmaması için tembihliyordu.
Kıyafetlerimiz hazırdı gündelik şeyler değildi çok şık ve resmi kıyafetlerdi ee tabii ki garson bile olsanız şık giyinmelisiniz ne de olsa zenginlerin yanında servis yapacaksınız (!)
Ben restoranın banyosunda makyaj yaparken JJ kelimenin tam anlamıyla içeriye daldı. Ve bana bakıp ıslık çaldı.-Davis seni şu an buraya kilitleyip bırakabilirim çok güzel görünüyorsun
-teşekkür ederim JJ ama sakın öyle bir şey yapma.Bir anda kendini gösterdi, belli ki o da iltifat bekliyordu.
-sende çok yakışıklı ve alışılmadık görünüyorsun Maybank
-ah çok takılma cupcake her zamanki halim
Deyip yanıma geçti aynada bir süre beni izledi ve hiçbir şey demeden çıkıp gitti.
Hazırlanmam uzun sürmemişti hemen Tom'un yanına gittim ve arabaya malzemeleri yüklemesine yardım ettim.
Her şey hallolduktan sonra gitmek için hazırdık. Parti Sahil kenarındaydı oraya bisikletle gitmek zor olurdu. Gözüm JJ'i ve motorunu aradı ama onu göremedim, bende Tom'un arabasına binerek parti yerine doğru gitmeye karar verdim.Geldiğimizde her şey hazırdı. Tek tük misafirler gelmeye başlamıştı bile. Bir kaç kişi benden içki talep etti bende onları servis ederken Kiara ve Sarah'nın geldiğini gördüm.Çok güzel olmuşlardı.
Azra- bu kadar harika görünmek zorunda mıydınız.
Deyip onlara sarıldım.
Sarah- JJ'i gördün mü onu hiçbir yerde bulamıyoruz John B onun sayesinde girecekti.
Azra-hayır restorandan çıkarken de görmedim.Sarah ve kiara ile vedalaşıp tekrar işime döndüm. Bir süre sonra uzaktan JJ'in geldiğini gördüm. Yüzü kanlar içindeydi hemen onun yanına koştum ve kimsenin bizi göremeyeceği bir yere götürdüm.
Azra- JJ bu halin ne lütfen babanın yaptığını söylemeJJ yüzüme doğru döndüğünde sorumun saçma olduğunu fark etmiştim. Hemen cebimdeki mendili çıkartıp yüzünü temizlemeye başladım.
Azra-JJ böyle olmayacak gel benimle lavaboya gidelim ilk yardım çantası muhakak vardır.
Hemen elinden tutup kimseye çaktırmadan onu parti mekanına götürdüm ,lavaboya soktum ve kapıyı kilitledim. Eğer zenginlerden biri gelirse eminim ki ortalık daha da kızışırdı.
Tahmin ettiğim gibi ilk yardım kiti vardı oradan bir kaç şey alıp JJ'in patlamış dudağını ve yüzündeki kurumuş izlerini sildim. Bir yandan ağlamamak için kendimi zor tutuyordum çünkü o anki yüz ifadesini görseniz emin olun aynı şeyleri hissederdiniz.
JJ bir anda belime sarıldı ve ağlamaya başladı.
Bu anı hafızamdan silmek için her şeyi verirdim. Kafasını kaldırıp bana bakmasını sağladım kızarmış mavi gözleriyle bana bakarken ona hiçbir şey söyleyemedim. Sadece ona daha da sıkı sarıldım.
Lavaboda kaç dakika oyalandık bilmiyorum ama umarım ki Tom yokluğumuzu fark etmemiştir. Biraz konuştuktan sonra JJ daha normal gözüküyordu- patlamış dudakları ve ağlamaktan şişmiş gözleri hariç- kendini aynada düzelttikten sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
FanfictionHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...