ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

129 8 6
                                    

Daniel POV
Μου βγάζει έναν χαρακτήρα αδύναμο που δεν μπορεί να εκφραστεί, όπως εκφράζεται και στις άλλες γυναίκες. Όμως για κάτσε? Τι στα κομμάτια φορούσε? Έτσι πάει στο πανεπιστήμιο? Με ένα τέτοιο κολλητό φόρεμα? Βέβαια ζιβάγκο, αλλά άσπρο και κολλητό που αναδεικνύει όλα τα τέλεια μέροι του σώματος της. Εμένα τι με νοιάζει? δεν έχω καταλάβει ακόμα. Πολύ σημασία της έδωσα, πήγα στην καφετέρια που ήταν δίπλα μου και ενώ πήρα καφέ κατευθύνθηκα προς το πανεπιστήμιο. Όταν έφτασα εκεί είδα μόνο τα παιδιά που αθλουνταν στα αθλήματα,και μερικά ζευγαράκια που δεν θέλουν να κάνουν μάθημα, αλλά να εξερευνήσουν το μέσα τους και το έξω τους αν με πιάνετε 😈 έτσι προχώρησα προς το μέσα κεντρικό κτήριο του πανεπιστημίου για να πάω στο γραφείο του διευθυντή. Όταν έφτασα και χτύπησα την πόρτα ενώ την άνοιξα είδα εκεί τον Christian ο οποίος καθόταν σε μια από τις πολυθρόνες μπροστά από το γραφέιο του διευθυντή.

Διευθυντης: Τι θα ήθελες νεαρε μου?
Daniel: Συγκεκριμένα όχι και πολλά, να μάθω σε ποια τάξη βρίσκομαι.
Διευθυντης: Μάλιστα! Είσαι ο νέος μαθητής που μας ήρθες από το εξωτερικό.
Daniel: Από ότι φαίνεται, (εκείνος με κοίταζε κάπως πριν κοιτάξει το χαρτί με τα ονόματα των μαθητών)
Διευθυντης: Λοιπόν νεαρε μου εδώ λέει ότι είσαι στην αίθουσα της ιατρικής στο τμήμα 105. Εκεί αυτήν την στιγμή θα κάνει μάθημα ο καθηγητής Black. Αααα επίσης νεαρε μου, λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Εδώ δεν είμαστε Αμερική. Είμαστε San Francisco. Καλή αρχή και στους δύο...

Christian POV
Αμέσως άνοιξα τα μάτια μου από τον ήχο του ξυπνητηριού που είχα βάλει για να ξυπνήσω γιατί σήμερα ξεκινάω την νέα μου δουλεια.  Εφόσον έκανα ένα μπάνιο και έφτιαξα τα μαλλιά μου προς τα πίσω για να φαίνεται το ξυρισμένο μέρος του κεφαλιού μου, και να δείξω μια αυστηρή και καθώς πρέπει εμφάνιση.  Έτσι πήγα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα μου περνώντας ένα μαύρο παντελόνι, μια μαύρη ζώνη, ένα άσπρο πουκάμισο που διέγραφε το σώμα μου, μια μαύρη γραβάτα και τα γυαλιά μου. Ήμουν έτοιμος,  για την νέα μου αρχή στην νέα μου δουλεια, όμως ειμαι σίγουρος ότι ξέχασα κάτι και με το κάτι εννοώ τον Daniel το γουρούνι που ακόμα κοιμάται, τώρα τελευταία είναι λίγο περίεργος και εκτός προγράμματος. Έτσι άνοιξα την πόρτα του δωματίου του και τον ξύπνησα με φωνές, εκείνος άρχισε να με βρίζει και εγώ πήρα τα ρούχα του έβαλα ένα βιβλίο ανάμεσα τους και του το πέταξα στο κεφάλι για τα βρισίδια. Τότε εκείνος με ξανά έβρισε ενώ εγώ τον προειδοποίησα ότι δεν θα τον περιμένω για να έρθει στο πανεπιστήμιο ενώ δεν ήθελα να αργήσω την πρώτη μου μέρα. Έτσι μου είπε να φύγω μόνος μου και αυτό έκανα, όταν έφτασα στο πανεπιστήμιο και ενώ πάρκαρα το τζιπ κατέβηκα προχωρώντας στο τεράστιο προαύλιο κάτι που έκανε να τραβήξω την προσοχή των γυναικών. Όλες ήρθαν κοντά μου και προσπαθούσαν να με προσεγγίσουν, όμως έφυγα μιας και δεν είχα χρόνο για αυτές τώρα. Έπρεπε να πάω στον διευθυντή για να πάρω το πρόγραμμα μου. Ενώ προχωρούσα μέσα στο κεντρικό κτήριο του πανεπιστημίου είχα και από πίσω τις γκομενες να με ακολουθούν ενώ άλλες τόσες να με κοιτάζουν. Όταν έφτασα στο γραφείο, άνοιξα και μπήκα ενώ χαμογέλασα πονηρά. Οι καθηγητές γύρισαν να με κοιτάζουν με ένα περίεργο και ξαφνικό βλέμμα.

Κ.C:  Τι πάθανε αυτά τα ανεγκέφαλα πρωί, πρωι?
KA.J: Είναι κάπως περίεργη μια τέτοια κατάσταση.
Christian: Καλημέρα σας.
ΚΑ. Ε: Εσύ θα πρέπει να είσαι ο νέος καθηγητής των μαθηματικών.
Κ.C: Πραγματικά είσαι τόσο νέος.
ΚΑ.J: Ναι όντως μιας και περιμέναμε έναν μεγάλο ανάλογα με το κύρος της φήμης σου.
Christian: Χαχα! Θα το πάρω ως κομπλιμέντο.

(Το Κ είναι καθηγητής και το ΚΑ είναι καθηγήτρια)

Christian POV
  Εφόσον η φάση με τους καθηγητές ήταν λίγο κάπως είπα να βάλω τα πράγματα μου στο γραφείο μου, και να πάω στον διευθυντή, έτσι χτύπησα την πόρτα που ήταν για τον διευθυντή  και ενώ άκουσα το περάστε, άνοιξα και μπήκα.

Διευθυντης: Εσύ είσαι ο νέος καθηγητής μαθηματικών?
Christian: Μάλιστα!
Διευθυντης: Λοιπόν κάθισε.
Christian: ( Εφόσον κάθισα εκείνος άρχισε τα σχετικά)
Διευθυντης: Λοιπόν, θα ήθελα να σου πω ότι αυτό είναι ένα αξιοπρεπές πανεπιστήμιο και ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν θέλω προβλήματα μιας και είσαι αρκετά νέος και κοντά στην ηλικία των μαθητών. Έξω από το πανεπιστήμιο μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, αλλά εδώ μέσα σε θέλω στο ύψος σου και στο κύρος της φήμης σου, αυτά είχα να πω, ελπίζω να με καταλαβαίνεις και να μην υπάρχουν προβλήματα.
Christian: Φυσικά.

Christian POV
Αμέσως τότε η πόρτα χτύπησε και  μπήκε μέσα ο Daniel και όπως πάντα μιλώντας ανεπίσημα κάτι που πείραξε τον διευθυντή. Έτσι μου είπε να τον πάρω και να πάμε στην τάξη μιας και είχαμε στην ίδια αίθουσα μάθημα. Εγώ ως καθηγητής του για πρώτη φορά και αυτός ως μαθητής μου. Η φάση ήταν περίεργη να έχω τον κολλητό μου ως μαθητή, και έγινε ακόμα πιο περίεργη όταν άνοιξα την πόρτα της αίθουσας.

Allison POV
Εφόσον το κινητό μου χτύπησε από το ξυπνητήρι που είχα βάλει μιας και σήμερα στο πανεπιστήμιο είχα 8:00 το πρωί μάθημα, όμως ήθελα να κοιμηθώ και άλλο. Πραγματικά είναι τόσο κουρασμένη από το διάβασμα που είχε τελειώσει η αντοχή μου. Έτσι δεν είχα άλλη επιλογή και σηκώθηκα να πάω να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω. Έτσι και έκανα, όταν τελείωσα έφτιαξα τα μαλλιά μου μια πλάγια κοτσίδα που έπεφτε στον δεξί μου ώμο και βάφτηκα ελάχιστα. Ύστερα πήγα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα μου βλέποντας το τι θα βάλω σήμερα. Έτσι πήρα στα χέρια μου μια σκουρα μπλε βελούδο αέρινη φούστα και ενώ την φόρεσα έβλεπα με τι θα την σχεδιάσω. Οπότε αποφάσισα να βάλω μια κοντή άσπρη μάλλινη μπλούζα και τα κοντά ως το κουτουπιε μαύρα μποτάκια μου...

Αλλο ένα κεφάλαιο, εύχομαι να είσαστε καλά 🥰
❤❤❤❤❤

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Where stories live. Discover now