23.Bölüm 🌸

1.2K 105 26
                                    

İyi okumalar 🌸

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"Annemle annenin bunu yaptığına inanamıyorum." dedi Eymen, aynanın karşısında iç çekerek. İlişkilerini açıkladıktan sonra küçük bir olay çıkmış, torun hayali kuran anneler evden ayrılmışlardı. Kabullenmemiş, çocuklarına sırt çevirmişlerdi. Babaları ise, daha ılımlı yaklaşıp, ilişkileri için güzel dileklerini söylemişlerdi. Batuhan ve Eymen'i ise en çok şaşırtan da buydu. Tam tersi bir tepki bekliyorlardu çünkü.

"Üzülme bitanem. Babalarımız yanımızda. Annelerimiz de anlarlar elbet." dedi ve sevgilisinin çıplak omuzuna öpücük bıraktı. Eymen, sevgilisine döndü ve kollarını beline dolayıp sarıldı. Batuhan da, anında sardı sevgilisinin bedenini.

"Elimde değil ki. Annemden bunu beklemiyordum. Çok kırıldım. Neden bunu yaşamaya mecburuz? Neden bir kızla evlenmeye şartlanıyoruz? Bir erkek, başka bir erkeği sevemez mi? Bu kadar mı imkansız görüyorlar bizi?" dedi Eymen, kırık bir ses tonuyla. Batuhan yutkunup cevap verdi sevgilisine.

"Biz seninle, iki erkeğin birbirini sevebileceğini kanıtlayacağız. Bizim sevgimiz çok büyük Eymen. Annemler de er yada geç anlayacaklar. Veya bizi görmeden yaşamaya alışacaklar." dedi. Eymen'in gözleri dolarken, daha sıkı sarıldı sevgilisinin bedenine.

"Çok yorgunum. Göğsünde dinlenmek istiyorum." diye mırıldandı, Batuhan'ın göğsüne sokulup. Batuhan gülümseyip, cevap verdi.

"O zaman yatağa geçelim mi? Orada daha rahat dinleneceğine eminim." dedi yumuşak bir sesle. Eymen, uslu bir çocuk gibi başını salladı sadece. Batuhan, Eymen'in elinden tutup yatağa götürüp yatırdı. Ayak ucundaki ince yorganı, üstüne örttü nazikçe. Lambayı kapatıp kendiside girdi yatağa. Yerleşince, Eymen hemen sevgilisinin göğsüne yattı.

"Şu an çok huzurluyum." dedi ve Batuhan'ın boynundan, hızla bir öpücük çaldı. "İyi geceler sevgilim." diye mırıldandı. Batuhan, sevgilisinin saçları arasına bir öpücük bırakıp cevap verdi.

"İyi geceler güzelim."

Çocuklarım üzüldü biraz.

Diğer bölüm final.

Yorumlarınızı bekliyorum

Öpücükler 💋

SÖZ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin