-Almanyanin varos lise hayati-

35 2 0
                                    

Bende bugun liseye basladim.Dusunebiliyomusunuz lise yani lise anladiniz mi artik universteye cok az kaldi ve ben sonunda zor sorular çözüp ineklik yapabileceğim!Konussaniza diyerek renkli kalemlerine bir saplak atti Almanya.Dilinizi mi yuttunuz konussaniza!diyerek tekrarladi.Ardindan kendi bayragini cizip süslemeye koyuldu..Tam o anda odasina babasi Nazi girerek yat zibar kiz dedi.Almanya yine asiri saf bir ifade takinarak tamam babacigim diyerek yatagina uzandi ve gidecegi okulun hayallerini kurmaya basladi...

-Almanyanin gözünden-

Gerizekali olduğum icin tüm gece boyunca uyuyamamistim insan liseye bir kere baslar degilmi heyecandan hiç uyuyamadim ve sabah uykum da gelmemisti kalktigim gibiaynaya kostum ve inek gozluklerimi taktim, bu dedemin bana para verip git kendine guzel biseyler al dedikten sonra bu gozlugu almamla sonuclanmisti,o gece dedem bana tekme atti.

Herneyse..okula Yeni gelen saf kiz olmayi hep istemisimdir ve sanirim bu hayalimi gerceklestirecegim belki bi kismet de cikar allahin izniyle,ne diyon kizim dedi babam agzindaki sosisi yutarken.Ay baba ne biliyim turkiye diyo da agzima takilmis.Babamin kalem arkadaslarimdan kurtulmam ve gerçek hayati yasamam icin getirdigi bi arkadasti turkiye erkekti ama babam sorun etmemisti.Cok iyi arkadas olmustuk.Dalgali kizil saclari cok tatliydi ona asik degildim kariyerimde ilerlemem lazimdi...

                                                                          .     .     .     .    .    .    .

"Suben ne?"diyerek fesini takti turkiye.Subeme 2 hafta önce bakmistim unutmiyim diyede ayagimin bi kosesine yazmistim ama şimdi ayagima bakmaya gerek yoktu cunku ezberlemistim."9-A"  aa diyerek sasirdi turkiye."bende geçen sene 9-A idim"bende sasirmistim,banane amk demeyerek "ne büyük sans!" Dedim sonucta ben nazik bir kizdim.Bunları onla konusurken okula dogru yuruyorduk ve okul binasini gordugumde heyecanlanmistim.Heyecanlaninca hep cisim gelirdi ve şimdide gelmisti okula gidinceki ilk isim sicmakti sanirim.Birkac saniye ikimizde konusmadik ve turkiye aniden kolumu cekerek bu kim biliyormusun?diye sordu.Gosterdigi kisiye vaktim orospu bir kiza benziyordu bu kiz da kim dedim,ve okulda neden nike elbisesiyle dolasiyor?Ogretmen falan mi yoksa?Bunu dedikten sonra Türkiye"Hayir sen gerizekali misin yanindakini soruyorum."dedi yanindakine bakinca istemsizce bir korku salmisti içimi.Ayy bu kim?dedim.türkiye gozlerini ondan ayirmayarak"Rusya."dedi.Aslinda derslerimde hep 1.oldugum icin kim oldugunu biliyordum.Hatta tarihinide biliyordum belkide ondan daha iyi biliyorumdur,sonucta keko ve derslerine calismayan biri gibi görünüyor."ee banane Rusya'dan?"dedim tavirla.Off bana boyle kiz havasi yakismiyor..Türkiye tekrar yurumeye baslayarak"Sadece bilgilendirdim.Onla tartismaya girme.Gecen yil birini siseye oturttugu dedikodusunu duymustum,VE O KISI ERKEKTI!".

Turkiye ile konuşmaya devam ederken okula cok yaklasmistik hatta bahçesindeydik.Ben ona bakarak bir matematik problemini anlatiyordum o da telefonuna bakip küfür ediyordu.Beni dinlememesine alisiktim,eve ilk geldiği gun ona hayat hikayemi anlatmistim ve turkiye basindan beri kulaklikla muzik dinliyormus.O andan beri cok iyi arkadasiz.


Bir ask hikayesi~RusyaxAlmanya~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin