Cítil, jak se mu skrz záda provrtaly obří kůly, které vyslal devítiocasý démon, do úst se mu nahrnula spousta krve, kterou v zápětí vyprsl ven. Šílená bolest mu zahltila mysl, jen tak tak se držel při vědomí a poslouchal Naruta, pro kterého se nyní obětoval. Udělal by to klidně znovu, trpěl by pro něj, aby blonďatý mladík mohl zvítězit.
Pousmál se.
"...proč jsi to udělal, Neji, proč ses kvůli mě obětoval?!" Ptal se blonďatý ninja a svíral ho v náručí.
"Protože jsi mi řekl, že jsem génius," řekl z posledních sil. Pomalu začal ztrácet vědomí, tohle byl konec, ale on se cítil klidný, připravený, i když je nechtěl nechat bojovat samotné, i když by s nimi chtěl být až do konce. Neslyšel Narutova slova, Pláč lidí kolem, v hlavě měl prázdno.
Cítil jak se jeho tělo pomalu začalo svážet na stranu, ale pak posledním zbytkem své zbývající mysli něco ucítil, neznámou sílu, která jej snad jakoby vytrhla pryč a táhla ho do neznáma. Netušil co se děje, bolest ale polevila. Možná tohle byla smrt. Nebyl schopný vnímat nic kolem sebe, ale jeho mysl tam stále byla, byl to tak zvláštní pocit, možná se vznášel?
Snažil se rozhlédnout kolem, ale nic neviděl, všichni jeho přátelé zmizeli, lady Hinata byla také pryč. Neměl ani ponětí, jak dlouho to trvalo, ale nakonec cítil, jak jeho levá část těla dopadla na tvrdou zem. Opravdu to byla tak dlouhá chvíle, než jeho tělo dopadlo na zem? Pomyslel si Neji a pak ztratil vědomí a zemřel?
***
V jednu chvíli držel Nejiho tělo a v druhé chvíli zmizel. Naruto vykřikl jako raněné zvíře, když jeho ruce svíraly pouze vzduch. Díval se na prázdné místo, kde před sekundou byl Neji. Podíval se na Hinatu, která se tvářila stejně vyděšeně jako se on sám cítil.
"Neji!" vykřiknul a do očí se mu nahrnuly slzy, které si okamžitě prorazily cestu a stékaly po jeho zašpiněné tváři a zanechávajíce tak za sebou mokré cestičky.
Nikdo z přítomných ninjů netušil, kam se mladý Hyuuga poděl, dokonce ani nepřátele, kteří na scénu pod sebou koukali s rozšířenýma očima.
A na tu malou chvíli se na bitevním poli zastavil čas. Byl to jen okamžik, ale pro všechny, kteří viděli zmizení mladého hnědovlasého ninji to bylo jako věčnost. Nikdo to nedokázal vysvětlit, ale bitva musela pokračovat, musela skončit a Naruto s přísahal, že ji vyhraje. Pro Nejiho, pro všechny kteří v této bitvě padli.
ČTEŠ
Wars
Short StoryVydávám pro své potěšení, kravinu kterou jsem chtěla spoustu let napsat. Neřeknu nic, pokud chceš něco vědět, čti.