Lejla
Nakon iscrpljujućeg i ludačkog prvog puta ležim na Aleksandrovim grudima. Srce mu jako udara a na licu ima veliki kez.
- Ako mi se smeškaš tako jer si prvi osvojio teritoriju bolje nemoj. - šalim se sa njim iako mi je drago jer je on bio taj. Bez obzira kako ćemo završiti, hemija između nas je opipljiva i boljeg ljubavnika ne bih mogla ni da zamislim.
- Ne smejem se zbog toga, iako mi je drago što sam ja taj. Smejem se kako si me izmorila i kako sam svršio za par minuta kao da sam klinac. Izgleda da je i meni ovo na neki način bio prvi put.
- Uobraziću se Abramoviču. Ispašće da sam fatalna ženska. - nasmejem mu se i poljubim ga u stomak.
- Rekao sam ti već da me pali kad me tako zoveš. - rukom polako prelazi preko mog bolnog međunožja. - Budi dobra i prestani da me zavodiš jer će te ta lepa pičkica boleti još više nego sad. Bolje idi u kuhinju i napravi mi sendvič. - ubio je svaku romantiku kad me je poslao u kuhinju i usput lupio po dupetu. Sa njim je sve lako, nisam se nadala ničemu od ovoga i po prvi put sam se zapitala šta ja to radim. Bukvalno spavam sa nekim ko se bavi trgovinom dece i ljudi i u tim trenucima zaboravim na to.
Jedva sam se odvukla do kuhinje, prepone su me bolele, međunožje me je bolelo i pulsiralo i u glavi mi se vrtelo. Kad sam nam na brzinu napravila sendviče sredila sam se u kupatilu jer sam bila skroz u neredu. Jebote pa on je svršio u mene. Tek tako me opalila ta spoznaja pravo u glavu. Na brzinu sam izračunala i shvatila da nisam ni blizu ovulacije i ponadala se najboljem.
- Lejla mislim da bi trebalo da porazgovaramo. - gledao me je blago i sa zanimanjem.
- Pitaj. - znam šta ga zanima samo ne znam šta sve usput da mu slažem.
- Zašto mi nisi rekla da si nevina? Mogli smo da izbegnemo gomilu neprijatnosti do sada od toga kakve sam reči sve upotrebljavao i pretnje kako ću te izjebati i ono u kolima gospode. Nisam ni u najluđim snovima mogao da zamislim da si nevina. - gleda me pomalo posramljeno. Opa Abramoviču da se ti malo ne zaljubljuješ.
- Kao prvo nikad me nisi ni pitao. Navikla sam na tvoje seksualne izjave i napade tako da ti to nisam uzela za zlo. Iako sam bila nevina nisam glupa i neiformisana. Zaista si mi se dopao i mislila sam da ćeš još na početku pobeći ako ti kažem da sam nevina. - kažem mu istinu iako me je ovaj zadnji deo prilično pecnuo.
- Lejla ja.. - počne ali sam ga prekinula.
- Znam šta si mi rekao. Na mračnom si mestu sa neizvesnom budućnošću i to je uredu. Ne tražim ti ništa jer mi ništa nisi ni obećao. Uredu je stvarno. Ovo što se desilo je bilo lepo, ne kajem se, rado bih ponovila više puta i to je to. Kad nam dođe kraj neću biti tužna jer sam znala odpočetka da nam je suđen. - neka knedla mi stoji u grlu i na ivici sam da se rasplačem. Verovatno ću naš kraj biti baš ja sa njegovim hapšenjem ali ne smem o tome sada da mislim. - Jedino ako ti smeta to što sam neiskusna. Ali hej, ja stvarno brzo učim. Na kraju ćeš biti prezadovoljan svime što si me naučio. - namignem mu koketno pokušavajući da okrenem na šalu.
- Bože Lejla ne. Naravno da ne. Ti si drugačija žena od svih koje sam do sad upoznao i bio bi ludak kada bi mi kod tebe bilo šta smetalo. Ništa više ne bih želeo od toga da ti napravim nekoliko malih Abramoviča koji će jurcati po dvorištu dok ti i ja pijemo kafu svako jutro i posmatramo naše remek delo. Ne bi mi trebalo ništa od ovoga što imam sada, samo ti, naša deca i običan život. Ali nisam sada taj čovek i to je luksuz koji nažalost sebi ne mogu da priuštim. - neka seta mu prođe licem i vidim da je bio potpuno iskren. Ovo se ne dešava, gospode ovo mi se ne dešava sada.
- Abramoviču da li si ti meni upravo izjavio ljubav? - pitam ga šokirano moleći se negativnom odgovoru iako znam šta sam čula.
- Jesam. I volim te. Volim te Lejla toliko da se borim sam sa sobom. Volim te toliko da ću dopustiti da jednog dana nekome budeš najbolja žena na svetu i usrećiš ga. - dok mi je ovo govorio stisnuo me je jako uz sebe i ljubio me svuda po licu kao da se oprašta. Suze više nisam mogla da zadržim jer mi je sve ovo bilo previše. Negde usput sam opet pogrešila i opet ispaštam ja. Bože šta da radim.
VOUS LISEZ
Neuspela misija
Roman d'amourNa strani zakona je ona, a na suprotnoj strani je on. Da li će uspeti u nameri da uhapsi jednog od najgorih ili će se usput zaljubiti u njega?