První den a přátelé

1.7K 67 18
                                    

Harry si balil poslední věci. Nic si nezapomněl. Snad. Učebnice, hůlka, kotlík, přísady a vše ostatní ze seznamu má. Hábity taky.
Nesmí si utrhnout před Sevem ostudu.
Harryho manžel odjel na školu už před třemi dny. A Harry se nemohl dočkat až ho uvidí. Už teď mu chyběl.

Taky se těšil na nové přátele. Věděl, že na vysokou kouzelnickou školu lektvarů USA se hlásí studenti z celého světa. Byl rád že se dostal. Samozřejmě mu pomohl jeho manžel Snape. Ano přesně tak. Mladý pár Potter-Snape se rozhodl že si každý ponechá své příjmení. Už na to byli všude zvyklí a tak se to rozhodli neměnit.

Harry konečně zaklapl kufr a zmenšil ho. Ještě se měl vidět s Hermi a její přítelkyní Pansy. Jo, přesně tak. Hermiona nechala po čase Rona. Ten se rozhodl věnovat famfrpálu stejně jako Ginny a tak neměl na romantiku moc času. Pansy vždy měla Miu ráda. Dostala příležitost a rozhodně ji nechtěla promeškat.
Pansy nebyla taková jako na škole. Byla milá a zábavná. K bývalé Nebelvírce se skvěle hodila. Měl přijít na oběd k Mie a Pansy. Bude tam i Draco, Neville a Lenka.

Neville a Lenka to dali dohromady a mají před svatbou.
S Dracem se spřátelili. Možná tomu někdo nechce věřit,ale je to tak. Po tom co ho Harry vysekal ze soudu, stali se dobrými přáteli. A protože Mia začala chodit s Pansy, často se vídali. Draco začal pracovat jako bystrozor, ale většinu času kotví v laborce.
Na vztah prý nemá čas.

Bylo pro něj ze začátku těžké se začlenit do kouzelnického světa po válce. Všichni na něj pohlíželi jako na smrtijeda který vraždil. Draco nikoho nezabil. A Harry to věděl stejně jako Neville,Lenka,Pansy a Mia. A proto se mu tahle nevídaná parta rozhodla pomoc. Rona už moc často nevídali a tak se Harry často potkával s Dracem.

Ozvalo se lup a před moderně zařízenou vilou se objevil bývalí Nebelvír. Vstoupil dovnitř a hned ucítil vůni skvělého oběda. Hermiona asi měla zase čas a něco dobrého udělala. Sice měli skřítka, ale Herm se snažila udělat vše sama. Přece jenom, pořád si stala za svým ohledně skřítků.

Když vešel do jídelny už tam všichni seděli. Pozdravili se a společně se naobědvali.

Později už všichni s plnými žaludky seděli v knihovně a povídali si. Najednou si Lenka s Nevillem stoupli a všichni přestali mluvit.

„Máme pro vás nevinu". řekla Lenka a usmála se. Všichni seděli a napětím ani nedýchali.
„Po svatbě už budeme tři" oznámil Neville a pohladil Lenku. Všichni mlčeli šokem z té novinky.
Lenka čeká miminko.
„To je úžasné" vykřikl Harry a hned obejmul Lenku a Nevilla přátelsky poplácal po rameni.
„Nemohli jste to říct dřív ? Dnes odjíždím. Mohli jsme to oslavit" řekl trochu naštvaně Harry. Určitě by byla velká oslava.
„No, nenapadla nás vhodnější situace. A nemusíš se bát. Na svatbu jsi i se Severusem zvaný a až se narodí naše dítě tak se za tebou osobně přemístím" řekl se smíchem Neville a na konci pozvedl ruku ve znamení přísahy.

Harry nepochyboval že by to Neville udělal. Byl bystrozor a určitě by s tým neměl problém.

Všichni se poobjímali a rozloučili. I Draco se do objetí celé party zapojil.

Vyvolený se vrátil zpět na Grimmauldovo náměstí, byly už 4 hodiny. Rychle popadl kufr a rozhodl se použít letax a přemístit se rovnou do komnat svého manžela. Doufal že ho překvapí.
A tak 24 letý Harry Potter hodil do krbu letax a řekl adresu.

Když vyšel z krbu oprášil si pár smítek z černo rudého hábitu. Tohle se prostě nikdy nenaučí bez chyby. Přivítání studentů začalo sice až o půl šesté,ale Harry chtěl ještě před tím vidět Seva.

Potichu se plížil bytem. Nenápadné plížení mu fakt šlo. Našel Severuse sedět na gauči zády k němu a v ruce měl knížku. Na stolku kávu.

Harry se pousmál. Tak jako vždycky. Nenápadně přišel až za něj a dal mu ruky pres oči. Severus se celý napjal, ale když uslyšel hlas svého manžela, hned se uvolnil. Jednou mu Harry vážně přivodí infarkt.

„Hádej kdo přijel ?" zeptal se Harry a natiskl se ze zadu na Seva. „To opravdu nemám tušení. Že by nějaký student měl problém s učivem ?" zeptal se škádlivě Severus. Věděl že Harry je majetnický a stačilo by jen něco málo a on by hned začal útočit.
„No Severusi. Zaprvé, snad poznáš hlas svého manžela a za druhé, ještě nezačal ani školní rok." řekl Harry naštvaně,ale v duchu se smál. Pak se Severus otočil směrem k Harrymu a černé onixy se propily se smaragdy.

Severus miloval tu barvu. Někdo říká že Harryho oči mají barvu stejnou jako Avada. Ale doopravdy byly krásné jako smaragdy a měkké jako mech. Byla v nich ta jiskřička která Severusovi vždy vyloudila úsměv na tváři.
Přitáhl si Harryho k sobě a vášnivě ho políbil. Jejich jazyky se proplétaly a sváděly boj o nadvládu. Severus si stahl Harryho do klína a pak ho položil pod sebe na gauč. Byl hladový a Harry mu už nesmírně chyběl.
„Chyběl si mi" řekl Lektvarysta mezi polibky. Zaplála v něm ještě větší touha když mu Harry do úst zavzdychal.

Popadl svého Nebelvíra do náruče a odnesl ho do ložnice. Harry měl už na krku několik znamének, stejně jako Severus.
Profesor povalil Harryho pod sebe a za chvíli už bylo slyšet z pokoje jenom vzdychání, završené slastným výkřikem obou mužů. Sev se svalil do postele a Harryho si k sobě přitáhl a dal mu ruce kolem pasu. Věděl že za chvíli bude muset svoje lvíče pustit mezi ty ostatní studenty. Ještě aby ho zkazili, zrovna když si Harryho převychoval.
S takovými myšlenkami vtiskl svému drahému pusu do vlasů a přikryl je dekou. Na chvíli si odpočinout můžou.

Takže ahoj hoj. Rozhodla jsem se zapojit do podzimní výzvy na téma snarry. Vybrala sem si jedno z podtémat. Tohle mě zaujalo nejvíc. Bude to do desetiv kapitol v rámci výzvy. Když někdo bude chtít pokračování může být.
Přeji příjemné čtení.

Pac a pusu vaše AngelicaRiddleSnape 💚🐍

Nasaď si prstýnek- Snarry (podzimní výzva)Kde žijí příběhy. Začni objevovat