Okçuluk idmanlar🎯(part 2)

182 14 4
                                    

Savaş hoca hepimizi bir hizaya getirdi.

-Hadi bakalım, her kes kendine bir partner seçsin. Kız-erkek olarak. Hep kızla kız, erkekle erkek olmayacak ya. Seçin.

Tayfun göz devirip dedi.

-Hocam, seçince nolucak ki?

Savaş hoca ellerini öne doğru uzatarak dur der gibi oldu. 

-Tayfun, seçin! Sonra açıklayacağım. Fakat Maviay-Kasırga olacak.

Her kes bir ağızdan söylendi. Ama hocam yaaa, olmaz, biz birlikte yapamayız. Hayır hocam hayır!

Savaş hoca ellerini yukarı kaldırıp her kesi susturdu.

-Ben ne dersem o. Haydeh. Vaktimiz yok.

Arkadaşlar offladı. Benim için bir farkı yoktu. Sonunun ne olacağını merak ediyorum.

-Tamam o zaman. İlk ben. Diye Tayfun öne çıktı. Mmmm... Heh, buldum! Sen parmağını uzatdı bana doğru. Seni seçiyorum Zeynep.

-Olmaz! İskender hemen karşı çıktı. Ağzımı açtırıcan, İskender!

-Nedenmiş o? Hem sana ne. Zeynep'in kararı bu. Ardından bana doğru yaklaşıp karşımda durdu. Zeynep, elini uzatdı - Benim teklifimi kabul edermisin, lütfen?

Bi Tayfuna baktım, bi onun uzatdığı ele, bi de İskendere baktım. İskender çok sinirliydi. Daha dikkatli bakınca Asyanın onun kolunu tutduğunu gördüm. Sessizce bir şeyler söylüyordu.

-... Tamam, kabul.

İskender'in gözleri dolmuştu. Anlamadım. Neden gözleri doluktu?

-Kabul ettiğin için teşekkürler. 😊☺

Bende gülümsedim.

Sonra diğerleri sırayla eşlerini buldular. Eşleşme böyleydi.
Tayfun-ben
Yağız-Duygu
Defne-Arda
Ayberk-Asya
Elif-İskender

Elif Sinanın Duygunu  seçmesini hüzünle izledi... Salak Sinan! Nedenmi? Çünki o Duyguyu seçtiğinde gayet neşeliydi.

İskenderse Tayfunla beni izleyip duruyordu...

-Her kes hazır olduğuna göre artık açıklamayı yapa bilirim. Hoca ellerini bir-birine çarpıştırdı. Şimdi herkes kendi partneriyle birlikte ok atmaya çalışacak. Haylalık bir-birinizle dostça çalışın. Yarın takım olarak savaşacaksınız.

Tamam dedikten sonra çalışmaya başladık.

~~~Tayfun&Zeynep~~~
Yazardan
Tayfunla Zeynep yaylarının başına geçti. Zeynep suskundu, Tayfun bu suskunluk dan bezmiş olacak ki, konuştu.

-Zeynep, beni kabul ettiğin için pişman değilsin dimi?

Zeynep yayını gerdi ve nişan aldı.

-Yok değilim.

Yayı bıraktı. Ok 10-u isabet etdirdi.

Tayfun hayran gözlerle Zeynepi süzdü.

-Ne o Tayfun? Baka kaldın? ;)

-Muhteşemsin...

Zeynep saçlarını geriye savurarak konuştu.

-Öyleyimdir... Hadi sen de at. Senin de marifetlerini görelim.

-Hay-hay.

Tayfun yayını gerdi, nişan aldı ve oku bıraktı. Ok 9- u isabet etdirdi.

Tozkoparan ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin