ethan torchio

516 24 4
                                    


headcanon; uściski


— Podobnie jak Vic i Tom, Ethan świetnie przytula.

— Wyobraźcie sobie uścisk z tym przeuroczym facetem, jakby?!

— Tak, błagam!

— Mam wrażenie, że (podobnie jak Vic) byłby typem, który uściskiem cię chroni.

— Ty chcesz się przytulać, ale Ethan chce, żebyś poprosiła go po włosku, ponieważ uczyłaś się tego języka, więc ciągle próbował dać ci jakieś wyzwanie.

— „Skarbie, chcę się poprzytulać!"

— Jęknęłaś, ale od razu przypomniałaś sobie, że Ethan chciałby, abyś zapytała go w innym języku.

— Najprawdopodobniej przewróciłabyś oczami, musząc długo i intensywnie myśleć nad odpowiednim zwrotem.

— „Posso avare delle coccole, per favore?" (Proszę, mogę cię przytulić?).

— Ethan wtedy robi się niesamowicie podekscytowany — przeuroczy widok.

— „Certo che puoi mia cara!" (Oczywiście, że możesz, kochanie!).

— Odpowiedział po włosku i od razu cię zaatakował, przez co oboje upadliście na kanapę. Dzięki temu mógł owinąć nogi wokół twojego pasa, więc kiedy już leżeliście, musiałabyś dosłownie się z nim szarpać, gdybyś chciała wyjść.

— Myślę, że bawiłby się twoimi włosami, owijał je wokół swoich palców, przeczesywał je. Twoje włosy bardzo by go rozpraszały.

— Podobnie jak Thomas, kiedy Ethan jest smutny, chce się rzucić w twoje ramiona i musisz okazać inicjatywę.

— Kiedy Ethan ma zły humor i chce się przytulać, nie zadajesz mu pytań, tylko pozwalasz mu być smutnym lub płakać tak długo, jak tego potrzebuje. Pytasz go o to, dopiero kiedy jest na to gotowy i wtedy albo o wszystkim ci mówi, albo kłamie, albo przyznaje, że potrzebuje jeszcze chwili.

— Przez ten czas kreślisz wzorki na ramionach Ethana, ponieważ to go uspakaja.

— Lubisz też bawić się jego włosami podczas przytulania, w końcu są takie miękkie i błyszczące.

— Błaga cię też o masaż po włosku, jednak ty chcesz, aby poprosił po angielsku, żeby się podszkolił i przyzwyczaił do mówienia w tymże języku.

— „Puoi darmi una bambina massaggiare?".

— Mamrotał te słowa w twoje ramię, a ty chichotałaś, co przypomniało Ethanowi, by powtórzył te słowa po angielsku.

— „Kochanie, mogłabyś zrobić mi masaż?"

— Stajesz się niesamowicie podekscytowana, kiedy Ethan mówi po angielsku, on również jest z siebie zadowolony.

— „Oczywiście, że tak, kochanie!".

— Ethan ułożył się w wygodnej pozycji, byś mogła go masować.

— Wtedy zaczęłaś dla żartów go łaskotać, a on pisnął zirytowany, na co tylko się zaśmiałaś.

— „Nie! Przestań! Nie chciałem być łaskotany! Chciałem masaż!".

— Jęczał te słowa jak małe dziecko, ale brzmiało to uroczo.

— „Och, wybacz, kochanie! Źle cię zrozumiałam!".

— Tak naprawdę chciałaś tylko sobie z niego pożartować, a on jęknął i ukrył twarz w twojej klatce piersiowej, wywołując u ciebie jeszcze głośniejszy śmiech.

— W końcu, po kilku minutach żartów, w końcu zrobiłaś to, o co prosił i go pomasowałaś.

— Zasnęliście na kanapie, nadal przytuleni.

— Omg, wywoływalibyście u siebie śmiech podczas uścisków.

— Na pewno byście się łaskotali i doprowadzali u siebie nawzajem do głośnych krzyków, bo oboje nienawidzicie być łaskotani.

— Żeby zdenerwować Ethana, dmuchałabyś mu do ucha, lizała je albo wkładała mu tam mokry palec.

— Robiłabyś to, żeby zobaczyć jego reakcję, lecz on jedynie to ignorował, wiedząc, iż chciałaś nagrać to na Instagram story.

— Dopiero niedawno dopadłaś jego włosy z butelką wody w ręce.

— Typ był taki wkurzony, że przyparł cię do kanapy i zaczął łaskotać, co zamieniło się w namiętną sesję obściskiwania.

— Na całe szczęście, w tej sytuacji nie brały udziału żadne pęknięte prezerwatywy ani dzieci, tak tylko chciałam o tym wspomnieć...


MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz