1. FEJEZET

29 4 0
                                    

Leese Lovegood: 1.fejezet

Első nap a Roxforton. Luna az oldaladon sétálva folyamatosan bíztatott hogy minden rendben lesz meg, lesz biztos barátod hiszen neki is lett bla bla.

- Luna, vágom minden oké lesz.

- Én csak szeretnék segíteni beilleszkedni.

- Te? – röhögött fel Leese– te, akinek az egyetlen igazi barátja pápaszem és ezért mindenkivel jóba vagy – hitetlenkedett.

- Nem csak ő az – védekezett majd az újságja mögé bújt (ismét).

Amint megérkeztetek a vasútállomásra apukád elbúcsúzott Lunától majd hozzád lépett.

- Leese! – sóhajtott – ne keveredj bajba, ne rúgjanak ki, ne kelljen behívatnia Dumbledorenak és kérlek hallgass a nővéredre.

- Ahogy te is hallgatsz rám, hogy nem akarok a Roxfortba járni – azzal felkaptad a táskád, a baglyodat és elindultál a kocsival a 9 és ¾-ik vágányhoz.

A vonat már lassan indulni kezdett és a kalauz is mondta hogy indulás. Gyorsan felraktad a cuccodat és Luna után indultál. Ő beült Harry, Hermione és Ron mellé te viszont inkább elmentél volna.

- Na Lee, gyere – invitált Luna

- Kösz de keresek inkább egy másik helyet, nem akarok pápaszem, vöri és okoska mellett ülni – forgattad a szemed majd bezártad a kabinajtót és elindultál, mikor hirtelen valaki megveregette a vállad.

- Nem rossz – mondta egy nálad magasabb,lenyalt szőke hajú, erős kölni szagú fiú aki tovább is ment. Nem láttad az arcát, de megismerted. Ő biztosan Malfoy volt.

- Kösz, szöszi – mosolyodtál el és mielőtt bármit is reagálhatott volna beültél a Lunáék kabinjával szemben lévő fülkébe. Elővetted a pálcádat és elkezdted nézegetni. Gyertyánból volt (ami az összetett bűbájok pálcája), sárkányszívizomhúr volt a magja ami (amit az akarat erő, makacsság és a rettenetes erőt képviseli), 25 centi hosszú volt. Miután elraktad a pálcát, elővetted az egyik varázsigés könyvedet, épp olvasgattad amikor megjelent egy vörös hajú,barnaszemű, szeplős lány és beült melléd. Remek egy ifjabb Weasley.

- Szia, Ginny Weasley vagyok, ez az első évem – köszöntött Ginny.

- Leese Lovegood, de szólíts csak Lee-nek, első éves – erőltettél egy mosolyt az arcodra. majd vissza is bújtál a könyvedbe. A lány úgy látszik nagyon szeret beszélni, mert be nem tudta fogni a száját.

- És akkor te Luna húga vagy? Mert én meg Ron húga. Akkor mindkettőnknek idejár a tesónk, mondjuk nekem több is mert ugye Fred és George is idejár... bla bla.

- Hosszú lesz az út – suttogtad és nagyot sóhajtva leraktad a könyvet és figyeltél Ginnyre.

Draco x Leese LovegoodTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon