4. FEJEZET

14 3 0
                                    

Leese Lovegood: 4. fejezet

- El fogunk késni – mondta Ginny miközben rohantatok.

- Tudom, de este sokáig fent voltam.

Beértetek még épp időben bűbájtanra. Utána mugliismeretek volt majd gyógynövénytan és végül repülésre mentetek. Itt össze voltatok vonva Harryékkel, akik már tudtak repülni és kivételesen ők tanítottak titeket. Ginny-t Ron, Pansy-t (ki más) Draco téged pedig Harry okított. Draco amikor idenézett folyamatosan szúrós szemmel nézte Harry-t, aki gyakran elkapott ha leestél.

- Kösz, megint – nevettél kínosan, amikor újra elkapott Harry.

- Még jó hogy alacsony vagy így el is bírlak – összenevettetek.

Újra megpróbáltad és ezúttal sikerült fent maradni a Jolsep-R seprűdön. Felszálltál és elindultál, Harry lassan jött utánad és adta az instrukciókat.

- Dőlj kicsit balra – ekkor elindultál balra. – Most jobbra, húzd fel...

Vége lett az órának és megköszönted Harrynek a tanítást.

- Tényleg semmiség – mondta – Tehetséges vagy.

- Jó a mesterem – tetted a kezed a csípődre.

- Nem, komolyan miért nem mész el a pótválogatásra? – a quidditchről beszélt.

- Nem igazán nekem való – hazudtál.

- Pansy miatt ugye? – persze hogy tudta Hermione biztos elmondta neki.

- Hát...

- Emiatt nehogy már, figyelj elkísérlek, meg Ronék is jönnek – bíztatott.

- Áh inkább majd jövőre – majd elkísérted Harryt a Griffendél helyiségbe.

Elbúcsúztatok, fogtad a seprűd és kifutottál Hagrid kunyhójához. Bekopogtál az ajtón és Hagrid állt veled szembe, aki kedvesen köszöntött.

- Szia Hagrid, nagy gond lenne, ha itt gyakorolnék? A kastély területén nem igazán lehetne szerintem.

- Lee, ezért kirúghatnak, rajtam van a felelősség – dörzsölte meg az orrnyergét.

- Kérlek, szeretnék jó jegyet, de ahhoz gyakorolnom kell – mondtad kicsit már csalódottan.

- Na jó de ha bajod lesz esküszöm – fenyegetett meg, közben pedig összekócolta a hajam.

Gyakoroltál vagy 2 órán át. Az erdőben a fákat kerülgetted, csak párszor estél le a seprűről, akkor odajött Agyar és támogatásképpen adott egy ,,puszit" az arcodra. Miután végeztél megittál egy teát Hagriddal, elmondtad neki is a Pansys dolgokat, meg csak úgy általánosságban beszélgettetek, amikor kopogtak.

- Szabad – invitálta be a látogatókat. Belépett a trió.

- Lee? Te mit keresel itt? Az a te seprűd? Csak nem.. ugye nem gyakoroltál? – kérdezte Harry. Te csak kínosan elmosolyodtál, amikor megláttad hogy Hermione sír.

- Hermione? Mi a baj? – mentél oda hozzá és esetlenül megölelted, de csak szigorúan rövid időre. Könnyes szemmel felnézett.

- Draco úgy hívott hogy sárvérű – mondta és egy-egy újabb könny gördült le az arcán. Ron és Harry szörnyen mérgesek voltak, te pedig elindultál féktelen haraggal Malfoy szobája felé.

- Lee, ne! Nem érdekes – szólt utánnad Hermione, de te nem álltál meg.

Felértél a Mardekár helyiségbe, találkoztál Blaissel, aki el akart kezdeni veled beszélni, de te mondtad hogy nem igazán van most időd. Pansy is szembejött veled és meg kérdezte mikor mondod el hogy mi a bajom, azt mondtad majd ha normális hangnembe megkérdi. Végül találkoztál Dracoval a szobájában. Ott volt Crak és még egy valaki (kit izgat).

Draco x Leese LovegoodWhere stories live. Discover now