7. FEJEZET

13 3 0
                                    

Leese Lovegood: 7.fejezet

A karácsonyi bál holnap lesz. Nem tudtad megmondani Ronnak, minden erőddel azon voltál, de nem sikerült. Ma már csak táncórák voltak, és egész laza nap volt. A lányokkal ma mentetek el ruhát nézni. Igen kicsit utolsó pillanat, de csak most értetek rá mind a 4-en. Luna is jött.

- Nos kedvesek?Milyet kerestek? – kérdezte az eladó pasi.

- Én egy nem túl feltűnő, rózsaszín esetleg piros ruhát – mondta Hermione.

- Nos én nem igazán tudom – kételkedett Ginny.

- Kedves, vörös haj, barna szem, sápadt bőr... hmmm neked valami sárga színű ruha kellene – gondolkodott a férfi. Majd elvezette Ginnyt és Hermionét oda ahol az ő ruháikat találják. – Lányok, nektek?

- Nekem egy kék vagy szürke – kezdte nem túl, határozottan Luna.

- Kitűnő választás.

- Nekem egy zöld vagy fekete ruha kellene – mondtad egyértelműen, de a férfi megcsóválta a fejét.

- Drágám, szőke, alul lilára festett hajjal, gyönyörű barna szemekkel, kérlek ne bújj a ruhád mögé, egyértelműen vagy egy lila vagy egy fehéres ruha kell neked – nézett rád méregetve.

Hermione elsőnek egy habos-babos totál pink ruhát vett fel, ami különösen ronda volt. Ginny egy narancssárga ruhát vett fel, ami jól állt neki de nem az igazi volt. Luna elsőre nagyon szép ruhát választott, egy világoskék középhosszú ruhát, aminek a mintája alapján virágok voltak rajta. Nem is ő lenne, szerintem az eladók megkönnyebbültek hogy megszabadultak ettől a ruhától. Te pedig egy, az eladó tanácsa ellenére, egy sötét zöld, feketébe átmenetű ruhát vettél fel.

- Nos? – kérdezted amikor kiléptél az öltözőből.

- Hát, nem annyira jó – mondta kicsit félve Luna.

- Téged nem kérdeztelek – válaszoltad neki, folyamatosan a tükörbe nézve.

- Szerintem sem olyan jó - vonta meg a vállát Ginny.

- Hát jó – csalódottan visszakullogtál az öltözőbe, átöltöztél majd mentél újabb ruhákért.

Ez a kör már jobban sikerült. Hermione mondjuk nem találta meg, de a pirosban biztos volt, hogy nem olyat választ. Ginny most egy citromsárga ruhát választott, aminek a hossza rövid volt, egy pántos volt.

- Na? Szerintem ez az – mondta boldogan.

- Szerintem is – mosolyogtál rá.

Te most egy fekete ruhát próbáltál, ami kifejezetten rosszul állt, úgyhogy végelkeseredésedben szóltál az eladó fiúnak.

- Milyen ruhát ajánl? – kérdezted konkrét ruhára gondolva.

- Próbáld fel ezt – mutatott egy halvány lilás ruhára, aminek elől V vonalú kivágása volt, spagetti pántos volt és sellő fazonú volt. Ha ezt a ruhád te megláttad volna, ez lett volna az utolsó amit megpróbálsz. De nem is volt olyan jó.

- Nem az igazi – keseredtél el.

Ez után Hermione megtalálta a tökéletes ruháját. (amit visel a Yule bálon). Te pedig most egy csipkés ujjú (hosszú ujjú) nagyon világos pink ruhát vettél fel. Kissé esküvős volt, de beleszerettél.

- Ez az – mondták egyszerre a lányok.

- Igen – csodálkoztál a ruhádra.

Kifizettétek, majd visszamentetek a ruhátokkal a Roxfortba, majd elmentetek vacsorázni. Leültél Ginny és Neville közé, Harryvel és Ronnal szembe. Amint ránéztél Ronra, eszedbe jutott hogy ma/holnap muszáj elmondanod neki, kicsit befeszültél amit Neville nagyon is észrevett.

- Minden-n o-oki? – kérdezte aggódva.

- Persze csak kicsit izgulok, nem vagyok nagy táncos – hazudtál és közben igazat is mondtál, nem ezért voltál ideges de nem igazán vagy jó táncos.

- Mutatok valamit – mondta majd felállt, nyújtotta a kezét félve, te pedig elfogadtad. Draco mindent végig nézett. (ezt nem hallottad):

- ... és akkor majd bevonulunk... FIGYELSZ TE RÁM? – ordította le Dracot Pansy.

- Mi? Ne ordítsál már velem, igen tudok kétfelé figyelni – fordult vissza Pansy felé.

- Ja tudsz Leere meg rám is figyelni – duzzogott.

Neville felvitt a Griffendél helyiségbe és bement a szobájába.

- Pillanat és jövök – nem volt senki a helyiségbe, mindenki a vacsorán volt. Pár perc múlva Neville kijött egy táncos cipőbe, átöltözött lazábba, és hozott egy hegedűt, amire szórt valami varázsigét, amitől elkezdett játszani dalokat. – Vedd le a köpenyt – mondta kicsit bizonytalanul, így te egy ingbe, nyakkendőbe és szoknyába voltál. – Bízz be-bennem – fogta meg a kezed, majd a derekad. – Egy ki-kis gyakorlás nem árt – kacsintott rád, te pedig rámosolyogtál.

- Nekem ez tényleg nem megy, de te nagyon ügyes vagy – hüledeztél.

- Kösz, de csak engedd el magad, hadd hogy vezesselek – nézett bele a szemedbe – sose a cipőd nézd, a partneredre koncentrálj.

- Hú, én most táncolok – mondtad boldogan majd azon nyomban elrontottad és ráléptél (ismét) Neville lábára. – Bocs, figyelek.

- Ne, ne koncentrálj rá ennyire – mondta majd megpörgetett. Legalább fél óráig táncoltatok amikor lépteket hallottatok.

- Kösz az oktatást Neville – majd pukedliztél, ő meghajolt és adott egy csókot a kezedre, majd elnevettétek magatokat. Mielőtt bárki megláthatott volna kiszaladtál a klubhelyiségből, csak otthagytad a köpenyed, de ezt nem vetted észre. Már a pincébe voltál, ahol megláttad Pansyt és Dracot beszélgetni, inkább veszekedni.

- Sziasztok – köszöntél nekik, de nem igazán akartál velük leállni beszélgetni.

- Szia Lee, milyen volt a ruhapróba – kérdezte Pansy, nos akkor mégis maradok gondoltad.

- Egész jó, neked? – kérdezted, de folyamatosan bámult Draco amitől zavarba jöttél, amit ő látott ezért egyre jobban figyelt.

- Nagyon jó volt, gyönyörű ruhát találtam magamnak, ugye szerelmem?

- Ja, szép.

Már éppen menni készültél, amikor hallottad hogy Neville utánnad fut és kiabálja a neved.

- Leese, ott hagytad nálam a köpenyed – mondta, majd miután hallotta mit mondott kicsit elvörösödött.

- Ó, kösz Neville.

- Mit keresett nálad? – kérdezte Draco Nevillet fenyegetően.

- Öhm, semmi közöd hozzá – mondta kicsit félve Neville.

- Már hogyne lenne – kérte ki magának, majd megfogta a pálcáját és Nevillere irányította.

- Állj már le Draco, miért vagy féltékeny? – kérdezte nyávogva Pansy.

- Nem vagyok, csak érdekelt... ah igazából nem is érdekel – azzal megfogta Pansy kezét és dühösen hátat fordított majd elmentek.

- Rosszkor jöt-tem? – kérdezte kissé nevetve Neville.

- Nem, pont jókor – mosolyogtál Draco után.

Visszamentél a szobádba, majd el is aludtál. Eseménnyel teli napod volt így is.

Draco x Leese LovegoodWhere stories live. Discover now