Silence Beach tam bir harikaydı.Ama gideceğimiz gün sabahı Berk kalkmadı.Saat ikide kalkmak ne demek ya.Vedalaşamadım onunla.Ama Efe ile vedalaştık.Hatta vine bile çekmiştik.Silence beachteki marketlerden birinde bir kitap vardı ve adını okuyamadık biz de vine çetik.Gerçekten çok eğlenmiştik.Ama şu an eski sıradan hayatıma geri dönmüştüm.Sarper ile buluşucaktım.Şimdi sırada benim yardım etmem vardı.İyi biri yapacaktım onu. Kıyafetlerimi giydim ve motoruma binip bizim eski mahalleye geldim.Büyüdüğüm yerlerdi burası.Bizim parka doğru ilerlediğimde Sarper'İn öylesine oturup mesajlaştığını gördüm.Yanına gittim ve hemen konuya girdim.Sarper'e kendimi yakın hissetmiyordum çünkü.
''Nasıl yardım edicem sana?''
''Sana da merhaba Kayracım.''
''Sarper ne istiyorsun hadi söyle.''
''Senin ne kadar iyi kalpli biri olduğunu biliyorum Kayra.Ve şuna inanıyorum ki seninle vakit geçirince senin gibi iyi bir insan olacağım.Bunu aslında yapmamın sebebi şu ben hayatım boyunca hiçbir kızın peşinden koşmadım,kızlar zaten hep bana ilgi duymuştur ama bu sefer bir kız gördüm ve kız mükemmel.Ama onu elde edemiyorum lanet olsun ki.''
''Tamam ne yapalım sen söyle.''
''Gezelim.''
''Tamam kalk gidelim ama çok kalamam diyim ben sana.''
''Tamamdır güzellik.''
Kolunu omzuma attı.Sanki hiçbir şey olmamış hiçbir şey yaşanmamış gibi davranıyordu.Bana koyan da buydu zaten.Nazikçe koluu omuzumdan çektim.Anında yüzü düştü.
''Kayra böyle yapma bana.Yalvarırım.Bak ne diyim yaşananlar hiç yaşanmamış gibi olsun olur mu?Lütfen.Çünkü ikimize de cehennem haline gelir bu zamanlar.Atahan ve sen gibi olalım işte lütfen.''
''Tamam peki.''
Tekrardan kolunu omuzuma attı.Bu sefer sesimi çıkarmadım,çıkaramadım.Çünkü ben de aramızın iyi olmasını istiyordum Sarper ile.
''Nasıl gidicez otobüsle mi?''
''Benim motorum var ama."
''Ama ne?''
''Korkmazsın dimi?''
Bunu söylememle anırmam bir olmuştu zaten.
''İnadına ben kullanıyorum amına koyim.''
''Tamam lan ama hastane masrafları senden.''
''Çok komiksin Kayra.''
Motora bindik.Kaskı ona verdim.Sonuçta o kullanacaktı.
''Elini koymayacak mısın?''
''Hayır gerek yok alışkınım ben.''
Koyamazdım yani her ne olursa olsun hala o kada yakın değildik.Olamazdık da zaten.Bir süre sonra gaza bastı ve uçtuk.Tam anlamıyla uçtuk.Ama kontrol edemiyordu ve çığlık atmaya başlamıştı bile.
''Kayra allah belanı vermesin ay ölücez.Valla ölücez.Gebert beni.Zaten geberiyom.Of.Günaha girme sen de tabi.Yani seni de günaha sokmak istemem-''
''Sarper bir sus da düzgün sür be düşücez.''
Yaklaşık dört dakika uğraşlarından sonra motoru durdurdu ve benim kullanmama karar verdik.Öne ben geçtim kaskı taktım.Sarper'in elleri belimi buldu ve ben yine ve yine anırmaya başladım.
'' Ne oldu be mal?''
''Gıdıklandım gerizekalı ellerini biraz daha düzgün bir yere koymanı öneririm.''
''Eğer daha aşağıya koyarsam kötü şeyler olur o yüzden ben daha üste koymayı seçiyorum.''
''Pis sapık.''
Sarper eğlenceli bir çocuktu.Her şeye rağmen onunla eğleniyordum.Bir şey olursa ona gerçekten üzülürdüm.Bilmiyorum ona bu kadar kırgınken bile ona değer vermek garip bir duyguydu.Ben bunları düşünürken tabiki gelmemiz gereken alışveriş merkezine gelmiştik.Beraber ilerlemeye başladık ve Sarper beni gerçekten güzel bir kıyafet mağazasına soktu.
''Sarper?''
''Efendim?''
''Neden soktun beni buraya?''
''Sevgilin yok mu kızım senin?''
''Var eee?''
''Siyahtan başka bir şey giymiyorsun kızım.Sürekli simsiyahsın.Tamam anladım tarzın bu ama bir beyaz giy bir gri ne bliyim farklı bir şey giy.''
''Tamam be bana atar yapıyor bir de.Ayrıca ben siyahtan başka renkler de giyiyorum. ''
''Tamam Kayra.Hadi al bir şeyler kendine.Hatta özür olarak ben sana alıyorum.'',
''Ooo zaman ben buradaki tüm siyah şeyleri istiyorum.Sen alırsın.Ben gittim by.''
''Siyah dışında gerizekalı!''
İçeri daldım ve beğendiğim bütün giysileri Sarper'İn üstüne attım.
''Kızım ne yaptın sen kıtlık falan mı çekiyorsunuz da haberim yok.''
''Tamam al işte Sarper.''
Gitti ve ödeme yaptı.Sonuçta çocuk zengin.Mağazadan çıkmamızla benim gözümden yaşların akması bir olmuştu.Rüzgar'ın göğsüne bir kız dokunuyordu.Kızın üstünde bir elibise vardı.Gayet güzel bir elbiseydi.Ama önemli olan bu değildi kızla Rüzgar'ın arasında bir bilemedin iki santim vardı.(yazar santimi nasıl yazcanı bilemedi jskksjksa)Rüzgar'ın yanına gittim ağlayarak.Bağırmaya başladım.
''Nasıl yaptın be ?Hani çok seviyordun ya.Hani çok seviyordun.''
Rüzgar dondu kaldı.Ama şu an sinirimi üzüntüm bastırıyordu.Konuşamıyordum o yüzden.Kalbim zaten paramparçaydı.
''Üzdün kızı be oysa o...''
Konuşan Sarper'di. Rüzgar geldi ve Sarper'in yüzüne birtane indirdi.
''Yeter Kayra yeter ne yaptığını zannediyorsun sen ya ?Sordun mu hiç neden yaptığımı.Ben seni aldatırmıyım ya.Hani biliyorsan beni m annem yok.Babam da fazla para kazanmıyor hani.Para için yapıyorum bunu.bu piç de gelmiş seni savunuyor.Amına koyim sen kimsin be?Kimsin sen?Arama beni bir süre Kayra tamam mı arama yapma bir şey?''
Ve sevdiğim adamı kaybedişimi izledim.
***
I am back kuzucuklarım.özledim sizi biliyorum siz de özlediniz.yine götüm kalktı.herneyse berfinim de kitabı okuyor artık.mutluyum.ama bakın cidden tükendim ve diğer bölümlerde ne olmasını istediğinizi yoruma yazın.ona göre ilerlicem.sizi seviyorum tekrardan herşey için teşekkürler.
MÜJDEM VAR
Evet bir müjdem var.Artık kısa kısa bölümler yazıcam ama her hafta salı veya çarşamba günü yeni bölüm gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜCÜK KRALİÇESİ
Chick-LitBad boy hikayelerinden sıkıldın. Biraz klasik ergen hikayelerinden istiyorsun. Ama ikisini de çok fazla istemiyorsun. O zaman GÜLÜCÜK KRALİÇESİ tam aradığın şey.