Geçmişten Bir Yansıma

1.2K 55 22
                                    

Beliz'in odasına bomba atılmış gibi bir gerginlik oluşmuştu odada. Beliz de Ali de şok içinde karşılarında, Ferman'ın babası olduğunu iddia eden adama bakıyorlardı. Adam, Evren, ise tebessüm etmeye devam ediyordu. 

"Neden şaşırdınız? Benden daha önce size bahsetmedi mi Ferman?" dedi Evren.

Beliz kaşlarını çatarak adama baktı. 

"Beyefendi kimsiniz bilmiyorum ama Ferman'ın babası yıllar önce bir kazada..." dedi Beliz. 

"Öyle mi söyledi size? Ferman benim öldüğümü mü anlattı? Gerçeği anlatmak onun için zor olmuş demek." dedi Evren. 

"Evren bey..."

"Ferman nerede? Onu görmem lazım." 

"Ya siz ne saçmalıyorsunuz... Hemen odamdan çıkın."

"Bak Belizcim anlıyorum şaşkınsın ama Ferman'ı bulduktan sonra sana açıklayacağım bunları..." dedi Evren ve Beliz'in masasına birkaç adım attı. 

"Evren bey lütfen odadan çıkın." dedi Ali Beliz'in önüne geçerek. 

Evren'in gözü Ali'ye takılınca kaşlarını kaldırdı. Ali gerilerek bir iki adım gerilemişti Evren'den ama derin bir nefes aldı sonra. 

"Sen de kimsin?"

"Ali..." dedi Beliz. 

"Beyfendi sizden rica ediyorum çıkın buradan. Hemen." dedi Ali net bir ses tonuyla. 

Evren bir daha kaşlarını kaldırdı ve bir kere onu süzdükten sonra gözlüğünü bir daha yerleştirdi gözlerine ve Beliz'e bir bakış attı. 

"Görüşeceğiz." dedi Evren ve odadan çıktı. 

Ali de Beliz de birkaç saniye şok içinde kapıya baktılar.  

Beliz Ali'ye baktı. 

"Çıldırmış mı bu adam ne Ferman'ı ne babasından bahsediyor... Ferman'ın babası yıllar önce kazada ölmüş öyle demişti bana..." dedi Beliz. 

"Beliz Hanım... Gerçeği söylüyor olabilir o adam bakarsanız..." dedi Ali. 

Beliz Ali'ye şaşkınlıkla baktı. 

"Nasıl yani? Ne demek... Sen bir şey biliyorsun bu mevzuyla ilgili." dedi Beliz fark ederek. 

Ali gözlerini kaçırdı. 

"Yani bakarsanız tesadüfen öğrendim gibi oldu... Ferman Hoca'nın size bunu kendinin açıklaması daha uygun olur ben..."

"Ferman'ın babası ölmemiş mi Ali?" dedi Beliz. 

Ali derin bir nefes aldı. 

"Babasını küçüklüğünden beri görmemiş... Yani bakarsanız ölü gibiymiş Ferman Hoca için babası... Dediğim gibi Ferman Hoca'nın size anlatması gereken bir mesele ama o adam gerçekten babasıysa... Ferman Hoca çok bambaşka bir tepki verebilir babasını görünce..." dedi Ali. 

Beliz birkaç saniye yaşadığı şoku sindirmeye çalıştı. Neden Ferman ona babasının yaşadığını anlatmamıştı? Gerçi ailesiyle ilgili o kadar çok şeyi bilmiyordu ki Beliz. Beliz'in aklında binbir soru vardı ama Ali'nin bakışlarından durumun ciddi olduğu belliydi. 

"O zaman Ferman'ı önce bizim bulmamız gerek. Gel benimle." dedi Beliz. 

&&&&&

Ferman ve Çağlar birlikte asistan odasına gidiyorlardı koridorda. Ferman'ın keyfi oldukça yerindeydi tabii. 

"Ali artık sol eliyle ameliyat yapabilecek." dedi Çağlar. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin