Μπέτυ POV
Ο Λίον Χθες βράδυ μου εξομολογήθηκε πως με αγαπάει. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Τον αγαπάω και εγώ πάρα πολύ. Δεν με νοιάζει τι θα πουν οι υπόλοιποι και τι θα νομίζουν για εμάς. Η αγάπη πολλές φορές έρχεται από εκεί που δεν το περιμένει κανείς.
Δεν θέλω να κρύβομαι ή να φοβάμαι τους υπόλοιπους. Ξέρω το ρίσκο και το κόστος. Πολλοί από τους φίλους μας θα μας απορρίψουν αλλά έτσι είναι η ζωή. Δεν θέλω να εγκαταλείψω αυτό που υπάρχει ανάμεσα σε εμένα και τον Λίον. Προσπάθησα πάρα πολύ. Ειλικρινά προσπάθησα ......δεν μπορώ να είμαι χωρίς εκείνον.Ξυπνάω ευτυχισμένη και ντύνομαι. Βγαίνω από το δωμάτιο και κατεβαίνω κάτω . Πηγαίνω στην κουζίνα και βάζω να πιω καφέ.
Η Τζέσικα εμφανίζεται ξαφνικά. Δείχνει κάπως περίεργη.
- Καλημέρα Τζέσικα.,της λέω.
- Μμμμ
- Είσαι καλά?,την ρωτάω.
- και από πότε με ρωτάς αν είμαι καλά?,μου λέει επιθετικά.
Την κοιτάζω προβληματισμένη.
- Έχει συμβεί κάτι?,την ρωτάω.
- Θέλω να γυρίσω πίσω στο σπίτι μου. Αυτό είναι όλο.,μου λέει .
- Από που προέκυψε αυτό?,την ρωτάω.
- Από όπου θέλει Μπέτυ. Παράτα με. Δεν έχω την όρεξη σου πρωί - πρωί .
- Μα δεν είπ.....
- Ως εδώ!,με διακόπτει και φεύγει από το σπίτι. Βγαίνει έξω αναστατωμένη.
Πηγαίνω στο δωμάτιο του Λίον.
- Ξύπνα.,του λέω.
- Μπέτυ , μωρό μου. Τι ωραία!,μου λέει τραβώντας με στην αγκαλιά του.
- Όχι τώρα Λίον. Η Τζέσικα δεν είναι καλά.,του λέω.
- Τι έχει?,με ρωτάει και ανοίγει τα μάτια.
- Μου μιλούσε επιθετικά και έλεγε περίεργα πράγματα όπως για παράδειγμα ότι θέλει να φύγει από εδώ.,του εξηγώ.
- Και που να πάει.
- Σπίτι της. Ξύπνα επιτέλους.,του λέω. Σηκώνεται και ντύνεται.
- τι έχει?,τον ρωτάω.
- Δεν ξέρω.
- Μήπως ξέρει?, λέω αναστατωμένη.
- Δεν με νοιάζει. Ούτως ή άλλως θα την χώριζα.,μου λέει.
- Δεν ήθελα να το μάθει απότομα.,του λέω.
- Ηρέμησε Μπέτυ. Θα μάθω τι έχει και θα σου πω. ,μου λέει και βγαίνει έξω από το δωμάτιο.Σαμάνθα POV
- Πιο γρήγορα!,του λέω. Ο Λούκα μου χουφτωνει τα βυζιά και μπαινοβγαίνει πίσω μου .
- Ω,ναι Σαμ.,μου λέει τραβώντας μου τα μαλλιά.
Χαμογελάω από την απόλαυση. Ουρλιάζω από την ηδονή και τελειώνω δυνατά και το ίδιο κάνει και ο Λούκας.
Καθόμαστε κάτω από το δέντρο μέχρι να ηρεμήσουμε.Βγάζω ένα τσιγάρο και το ανάβω.
- Είσαι φωτιά!,του λέω.
- και εσύ το ίδιο.,μου λέει.
Σκύβει και μου φιλάει τις ρώγες μου. Τις δαγκώνει και τις πιπιλαει. Ακουμπάω το κεφάλι στον κορμό του δέντρου και κλείνω τα μάτια μου από την απόλαυση που μου δίνει ο Λούκας.
Ένας ήχος όμως μας σταματάει και γυρίζω και κοιτάζω στα δεξιά τα έκπληκτα μάτια της Τζέσικα.
- Θεέ μου !, λέω και τυλίγομαι με μια κουβέρτα που είχαμε φέρει με τον Λούκα.
- Τι στον Διάολο κάνεις?,την ακούω να λέει.
Δείχνει σοκαρισμένη.
- Τζέσικα να σου εξηγήσω......
- Είστε όλοι.......τι να πω......στο διάολο να πάτε....... ντροπή σας.,μας φωνάζει και αρχίζει να τρέχει.
Ο Λούκα σηκώνεται να την ακολουθήσει αλλά μάταιο γιατί εκείνη έχει εξαφανιστεί από το οπτικό μας πεδίο.
- Τζέσικα Γαμωτο! Γύρνα πίσω.,της φωνάζει.
Την έβαψα. Αρχίζω να τρέμω και πανικός με πιάνει. Νιώθω πως θέλω να ξεράσω. Τι στο καλό κάνω?
Γιατί κατέληξαν εδώ τα πράγματα?
Τι θα κάνω?
Δεν θέλω να χάσω τον Κόνορ.
Κοίτα που κατέληξα........
Θα με μισήσει και θα έχει δίκιο.
- Μην κλαις., ακούω τον Λούκα να μου λέει.
- Παράτα με Λούκα. Δεν ξέρεις. Δεν είσαι σε σχέση και δεν τον απατήσεις όταν ήσουν. Είμαι Τσούλα. Θα έχει δίκιο ο Κόνορ ότι και αν μου πει.
Πως κατέληξα εδώ?
Δεν θέλω να χάσω τον άντρα με τον οποίο είμαι ερωτευμένη. Οι συνθήκες που με οδήγησαν να τον απατησω δεν με δικαιολογούν καθόλου.
ESTÁS LEYENDO
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
Chick-LitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...