Prolog

22 6 2
                                    

Nazywasz się [imię] [nazwisko] i masz 10 lat.Mieszkasz w Japonii w przytulnym jednorodzinnym domu. Mieszkasz tam razem że swoją rodziną, mamą,tatą i swoją młodsza siostrą którą kochasz bardzo mocno.

Niby wyglądacie na zwykłą,kochającą się rodzina jednak to nie jest prawda. Twoi rodzice znęcają się nad wami Zawsze jak wracają do domu są pijani i was biją ponieważ mają pretensje o wszystko.
Pewnego dnia posuneli się do zabicia twojej siostry. To były twoje 9 urodziny. Nigdy nie wybaczyłas ani nie wybaczysz że wlasnie wtedy nie byłaś przy niej. Oczywiscie nikt sie o tym nie dowiedzial bo nikt nie wiedzial o istniemiu twojej siostry.Nigdy nie wychodziła ona z domu.

Jedak zawsze aby odejść od tych złych chwil oglądałaś anime o nazwie naruto.Czytalas również mangę. Uwielbiałaś to anime zawsze zapomniałaś o tym świecie i wyobrażałaś sobie jak byś tam się znajdowała.

Pewnej nocy obudziłaś się kiedy spojrzałaś na zegarek przeklnełaś w myślach. Była 4:30 czyli twoi rodzice byli już w pracy,barze. postanowiłaś że pójdziesz sobie wziąść coś to jedzenie jednak poszłaś tam z mu dla że i tak to nie będzie.Bedac w kuchni zobaczyłaś bułkę leżąca na blacie.Wzielas ją i zrobiłaś sobie herbatę.Wiedzac że już nie zaśniesz wyjęłaś z ukrycia latpopa(tak twoi rodzice nie wiedzieli że go masz i nie pytajcie jak go dostałaś)i zaczęłaś oglądać nowy odcinek BORUTO(skończyłaś już oglądać naruto i naruto shippuden). Kiedy skończył się odcinek położyłaś się i myślałaś co zrobić aby uniknąć dzisiejszego bicia. Każdego dnia było co raz gorzej co raz mocniej i dłużej Cię bili.Wyzywali Cię i mówili że jesteś nie potrzebna. Czy mas się w tedy jak naruto za młodu. Z znajdziesz wyrwał Cię dziwny dźwięk którego nie znałaś.Podnioslas się i zobaczyłaś okrągłe coś.Twoj mózg w końcu pofatygował się pomyśleć i powiedzieć (wiecie jakby w myślach )że to wygląda jak portal. Zaciekawiło Cię to i postanowiłam tam wejść.
Może znajdziesz się w lepszym życiu ?
Może będziesz szcześliwsza?
Te pytania cały czas wędrował ci po myślach.
Kiedy się obudziłaś byłaś przed bramą...bramą konohy...
Właśnie stalaś przed bramą konohy! Byłaś bardzo zdziwiona (czyt.podjarana ) A zarazem myślałaś że to tylko sen.
Uszczypnelas się i... nic.
Po prostu byłaś przed bramą konohy...w świecie naruto...Jak to możliwe ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tego dowiemy się w swoim czasie !
Dziękuję bardzo za przeczytanie tego oto prologu jest i może do dupy ale no pisałam to o 22 więc nom.
Z góry przepraszam za błędy :D
Papa!<3

Rozdział z info dostaniecie jutro lub później  <3

Naruto x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz