Uzak dağ kolundaki köy sessiz ve huzurlu, şehrin koşuşturmacasından uzak, adeta bir cennet gibi, zamanın hızı bile yavaş.
Sabahları kırlarda rahat ve huzurlu, dallara düşen kuşlar gevrek ve tatlı çığlıklar atıyor.
Bir grup kıllı çocuk ara sokaktan koşarak sessizliği bozdu ve köy birdenbire canlandı ve canlandı.
Koştular ve aynı yöne koştular. Hedefe varmadan önce, pürüzlü çocukların sesi heyecanla bir isim haykırıyordu bile.
"Wen Wen! Wen Wen!"
Kısa bir süre içinde bir düzineden fazla çocuk bir çiftliğin kapısında belirdi.
Boyunlarını uzatıp içlerinden bağırdılar: "Wen Wen! Dışarı çık!"
"Wen Wen!"
Çok geçmeden, kapının arkasından küçük bir şişko hamur tatlısı çıktı. O anda, tüm ışık ona dökülmüş gibi görünüyordu.
Tuanzi'nin üzüm gibi gözleri parlak, uzun ve kıvrık kirpikleri, beyaz teni, küçük elleri ve ayakları ve yüzündeki şişkin bebek yağı, insanları çimdikleme, dürtme ve izleme isteği uyandırıyor. Beklendiği kadar iyi hissettiriyor mu?
Börek çıkar çıkmaz etrafı farklı boylarda bir grup çocukla çevriliydi, "Wen Wen, hadi oynayalım!"
"Wen Wen bizimle oyna!"
"Wen Wen, hadi bugün saklanıp arayalım!"
"Wen Wen..."
Sessiz ve güzel yıllarda iki yıldan fazla yavaş geçti ve yetişkinler bir yıl geçtiğini ve yaş dışında hiçbir şeyin değişmediğini hissedebilirler.
Çocuklarda zamanın geçişi çok açıktır. Yumuşakçalardan sürüngenlere, kısa bacaklı bebeklere, sarkıklara kadar sadece iki ila üç yıl sürer.
Bu küçük şirin hamur tatlısı Fu Wen.
Chi Wen, Fu Yunruo'nun aldığı ismi kabul etti ama sadece yarısı kabul etmeye istekliydi. Fu Wenwen değil, Fu Wen olduğunu itiraf etti.
Büyüdüğünde yakışıklı adamla tekrarlar çok tutarsız.
Önceki yaşamlarında bu güneş lekeleri tarafından tanındıktan sonra, büyük dişleriyle gülmeleri gerekir.
Böylece Fu Wen kararlı bir şekilde adının Fu Wen olduğunu açıkladı.
Ancak bu çocuklar bütün gün sıcak bir şekilde çığlık attılar. Onları tek tek düzeltmedi, bu yüzden onları serbest bıraktı.
Wen Wen onunla oynamak için tartışan çocuk grubuna baktı ve üzgün bir şekilde içini çekti. Çok popülerlik de bir sıkıntı.
O anda, yumuşak, küçük bir el sessizce uzandı ve elini tuttu.
Wen Wen başını çevirdi ve baktı. Kendisinden bir baş uzun olan küçük kız ona tatlı bir gülümseme gönderdi.
Beş yaşındaki çocuk usulca şöyle dedi: "Wen Wen, hadi evcilik oynayalım. Ben anne olacağım ve sen bebek olacaksın."
Esmer, küçük, şişman bir adam araya girdi ve yüksek sesle şöyle dedi: "Wen Wen seninle oynamayacak! Wen Wen bizimle oynamak istiyor!"
Küçük, yüksek sesle irkildi, çekinerek Küçük Şişko'ya baktı ve sonra gözyaşlarıyla Wen Wen'e baktı.
Altı yaşındaki kız Yiyi kükredi: "Wen Wen senin oyununu oynamayacak! Hiç eğlenceli değil!"
"Oyun oynamak eğlenceli değil!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...