,,Apel privat"

117 6 1
                                    

*Flasback*

,, - Alo, alo! Hey b-buna! Am facut acest mesaj inregistrat pentru tine pentru a te acomoda cu prima noapte. Sa nu te panici ca iti voi spune dar animadroanele sunt pe urmele tale..
-Stai ce?!!
-In caz ca vorbesti cu mine, nu te pot auzi deoarece este un mesaj inregistrat. Ce as dori sa iti spun, este ca langa tine ai o lanterna si o masca. Cand sunt la o distanta medie, le dai cu lanterna in fata, iar daca sunt in aceiasi incapere cu tine iti pui masca. Daca vei vrea sa pleci fa-o acum ca altfel, nu vei mai putea da inapoi. Iti urez succes in continuare!"

*End Flashback *

Jeremy pov:
Stau si ma gandesc la ce a spus Phone Guy. ,,In caz ca sunt la o distanta medie le dai cu lanterna in fata, iar daca sunt in aceasi incapere cu tine iti pui masca" . De ce nu a dat mai multe amanunte? Si pentru ce este aceasta masca. Se pare ca este a lui Freddy. Cred ca doar se tin de glume proaste.
Riiing Riiing!
Ciudat... Vad ca de data asta nu mai este un mesaj vocal.
-A-alo?
-Chhh.... Chhhhh
-Alooo
-Ajutor! ( sunetul lui Foxy pe fundal)
Apel respins

Ma uit speriat pe camerele de supraveghere. Vad ca totul este in ordine. Aveam un ziar langa mine care nu imi dadea pace. L-am luat si am inceput sa il rasfoiesc.
,, Mult si indragita pizzerie Fazbear pizza s-a inchis, datorita incidentului din 87. Animadroanele au fost predate noului local Family Dinner tinute inchise. Ele vor fi predate in continuare dar nu inainte de a fi analizate. "
Deodata s-a auzit un bubuit. Iau tableta si ma uit pe camere. Cred ca Phone Guy chiar a reusit sa ma sperie. In urmatoarea secunda am paralizat. Bonny Toy isi miscase capul catre directia camerei.
Riiiing Riiiiiing! Am luat telefonul in mana si incercam sa ma uit la apelant.
,,Numar Privat". Am ridicat receptorul dar am ezitat sa  raspund.
-Stii ca daca pleci, ele te pot prinde nu-i asa?
-C-cine esti?
-Oooo crede-ma nu vrei sa ma stii. Am sunat sa iti spun ca ele stiu ca esti aici. Stiu ca in acest moment respiri pe teritoriul lor. O data ce ai venit aici, nu mai poti da inapoi. Si a da prietene, ti-as sugera sa arunci o privire pe camere...
Apel incheiat.
Privirea imi fugi spre camere si ce observ? Ca o silueta necunoscuta sta exact in fata camerei cand....

You can survive,  five nights at Freddy's?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum