1.KARŞILAŞMA

5 1 0
                                    

Şafak sökmek üzere ve bu hayatın boşluğunu bugün de görebildim. Düşmanımı dostum olarak dostumu ise düşmanım olarak gördüm. İnsanlardan uzak yaşamanın daha iyi olacağını düşündüm. Ama benim hayatım asıl yeni başlamış...

Hazırlanıp dışarı çıkmak için güzel bir gün. Onur ile kahvede buluşma ayarladım ve kahveye vardığımda o çoktan oradaydı.

"Beklettiğim için üzgünüm tatlım" dedim. ama Onurun bana olan o kızgın bakışını farkettim. Bir süre sessiz kaldık çok tuhaf davranıyor ve beni ürkütüyordu.

"Onur biraz geciktim diye benimle konuşmuyor musun?"

"Sence de çok değişmedin mi Asel!?" Dedi o kızgın bakışlarıyla.

"Değişen ben deilim onur, değişen sensin artık benimle ilgilenmiyorsun"

"Tamam uzatma buraya bir nedenden dolayı geldim"

"Beni ürkütüyorsun Onur"

"Yurt dışına çıkmayı planladım ve artık anladım ki ilişkimiz burda bitmeli ve lütfen karşı çıkma!"

Hızla masadan kalktı ve gitti, Onurun böyle davranmasını garip buldum onu tanıdığımdan beri hiç böyle davranmamıştı. Evine gitmek üzereyken birinin beni takip ettiğini farkettim, ama etrafıma uzun süre bakındığımda kimse yoktu. Kolumdan birinin beni tuttuğunu hissettim ve korkuyla çığlık attım.

"Hey hey sakin ol seni korkutmak istemedim"

Arkamı döndüğümde uzun boylu, kahverengi gözlü,kahverengi saçlı, zayıf bir adam ile karşı karşıya kaldım. Bana dikkatle bakıyordu.

"İnsanların arkasından gizlice yaklaşmak çokmu hoş sence!?" Diye bağırdım sinirle, karşımda duran bu adamın bakışları fazlasıyla sertti. Onu fazla sinirlendirdiğimi anladım ama iş işten geçmişti. Adam bana uzun uzun baktı sadece baktı.

"Konuşmayacak mısın?" Diye sordum sakin bir sesle.
Bir süre daha sustu artık dayanamadım tam gidicekken bana seslendiğini duydum.

"Tanışmak istiyorum" dedi kalın sesiyle. Arkama döndüm bana bakıyordu.

"Bunu söylemek için mi iki saatir sustun?

"Hayır sadece nasıl söylesem bilemedim"

"Seni daha önce hiç görmedim neden benimle tanışmak istiyorsun?" Diye sordum tek kaşını kaldırdı bana dik dik baktı aslında beni fazla korkutuyordu.

"Insanların tanışması için daha önce karşılaşmış olması mı lazım?" Dedi soğuk ve ilgisiz bakışlarıyla.

"Yani hayır ama birden karşıma çıkman tuhaf geldi"

"Tamam pekayla sen nasıl istersen"
Dedi ve bana kötü bakış atarak ortadan kayboldu. Saat epeyli bir geç olmuştu Onurun evine gitme işini yarına erteledim ve doğrudan eve gittim.

Gece çökmüştü, uyumak için yatağıma girdim ama bugün Onurun bana söylediği o sözler aklımdan çıkmadı. Uyku tutmayınca dışarıya çıktım temiz hava almanın bana iyi geleceğini düşündüm. Omzumda bir el hissettim arkamı döndüğümde bugün gördüğüm o garip ama yakışıklı adamı gördüm.

"Oh, tanrım beni korkuttun" dedim, sesim titriyordu.

"Bunun için üzgünüm yine karşılaştığımıza göre artık tanışabiliriz öyle degilmi?" Dedi. Bana yaklaştı ama ben kıpırdayamadım, gözlerimin içine baktı gözlerindeki ışıltıyı fark edebildim.

"Uh, tabiki tanışabiliriz ama gecenin bir vakti burda niye dolanıyordun?"

"Orasını boşver burdan geçerken uğramak istedim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aramızdaki hainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin