Jisoo
Öğr" Sehun bu nasıl kendini tanıtma. Biliyorsunki okulumuzun bir prestiji var burada kafana göre hareket edemezsin."
Sehun" Okulda olan olaylarda Kim Taehyung suçlu olduğunda hiç bir sıkıntı teşkil edilmiyor. Sizce koskoca okulun başmüdürünün oğlunu... ımmm ya da dur oğullarını kayrıdığı duyulursa sizce nolur?"
Öğr" SEHUN KES SESİNİ VE YERİNE GEÇ. İlk dersten sınıftan atılma."
Taehyung" Ulan it bu ders bitecek elbet işte o zaman benden kurtulamıyacaksın."
Sehun Taeye dönerek piç smile attı ve benim sırama doğru gelmeye başladı anladığım kadarıyla yanıma oturmak için geliyordu ki Taehyung çantasını alarak hemen yanıma doğru hamlede bulundu.
Öğr" Taehyung hemen yerine geçiyorsun birde yer kavgası istemiyorum. Sehun sende Jisoonun yanına geç herkes böyle kalsın. Artık dersime geçiyorum."
Jin arkamızdan Sehuna çimdik atarak arkasına dönmesini sağladı. Jin eskiden beri arkadaşım olduğu için Sehunun yaptığı pislikleri biliyordu ama onu bir çok kez uyardığımdan sanırım benide daha fazla üzmek istememişti ki kavga çıkarmamıştı. Ama bu defa önündeki fırsatı kaçıracağını hiç sanmıyorum.
Jin " Bana bak piç eğer ters bi harek-"
J hope" Bu Kim?"
Jin" Dur bi. Eğer Jisooya dokunursan ya da onu-"
J hope" Yiah Kim bu diyorum."
Sehun" Ama aaaa hayatım beni tanımadın mı arkadaşlarına."
Bana bakan gözlerini J hope' a çevirerek elini uzattı. J hope u kendi safına çekmeye çalışıyodu pislik.
Sehun" Ben Sehun Jisoonun sevgilisi."
J hope Sehunun uzattığı eli elinin tersiyle iterek.
J hope" Bana bak ne olduğun belli değil zaten Jisoonun sevgilisi var bir kere şimdi uza yoksa alırım o eli senin g-"
Öğr" YETER! Sehun ve J hope dışarı."
Sehun" Tabiki hocam siz nasıl isterseniz."
Sehun ayağa kalktığında ardından J hopeta ayağa kalktı.
J hope " Zevzeklik yapma ilerle."
Sehun" Jisoomun arkadaş listesine bi göz atmam gerekecek."
J hope " At at bak ben sana yakında ne atıcam."
Söylene söylene sınıftan çıktıklarında hoca derse devam etti. Benimse aklımdaki Sehunun beni nasıl bulduğuydu ki bulsada niye bana sevgilisiymişim gibi davranıyordu.
Ayrıca bir sorun daha vardıki Sehun; Jimin ve Taehyungun kardeş olduklarını biliyor olabilir miydi? Oğulları demişti Jimine bakarak. Sanırım kimse anlamamıştı ki anlasalar sınıfın meraklıları hemen sorarlardı o kadar şok içinde akıllarına geldiğini sanmıyorum.
Ama biliyorsa eminim bunu ileride koz olarak saklıyacaktı. Taehyunga baktığımda bana bakıyordu. Suratında mimik bile oynamazken boş bakışlarını üzerimde gezdirdi. Küçük bir nefes verdikten sonra tekrar önüne döndü.
Taehyungu az çok biliyordum artık, sinirliydi ama bana karşı sinirli olmadığını biliyordum. Kafasında soru işaretleri olduğundan da emindim.
*******************
Ders bitmişti Lisa ve Jennie ile kantinde oturup dışarıyı seyrediyorduk. Taehyung ,Jungkook ve Namjoonla bir yere gideceğini söylemişti. Bizimkilerde sınıfta kalmak istediğini söyleyince bende kızları almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
Підліткова літератураHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung