30

237 11 0
                                    


Lisa Simons

Reggel édes ujjak simogatása hatására kezdtem ébredezni. Először azt gondoltam csukott szemmel, hogy Elizabeth vagy Chris bácsi lehet az de nem amint kinyitottam a szemem, szembe találtam magamat a barátommal. Fura kimondani, hogy van már barátom hisz mióta itt vagyunk Los Angelesbe nem volt egyetlen párkapcsolatom sem. 

-Hát szia-suttogta közben arcomat simogatta. 

-Jó reggelt-motyogtam kómásan-Mikor érkeztél?-hajoltam oda hozzá a reggeli puszimért.

-Tegnap este. Miért?

-Én is akkor értem haza és mégse láttalak-nyújtóztam egy nagyot. 

Tegnap este vagyis vasárnap este jöttem haza Torinóból. Hát az ott töltött időm valami fergeteges volt. Esténként elmentünk a két fickómmal sétálni mivel azt mondták, hogy sötétben még szebb Torinó, mint nappal. Igazuk is volt, szökőkutak, szobrok mind teli voltak fény áradattal. Voltunk vásárolni is hát a nap végére le is szakadt a lábam a sok jövés-menéstől. 

-Lehetséges az, hogy elkerültük egymást-tűrt egy kósza tincset a fülem mögé-na menj arrébb be akarok feküdni melléd-levette a gatyáját és pólóját majd elkezdett félre tolni, hogy ő is bebújhasson a pihe-puha takarómba.-Ez de hiányzott-ölelte át derekamat és egy puszit nyomott halántékomra majd mindkettőnket elnyomott az álom. 

-Mikor keltsük fel őket-hallottam meg Chris bácsi hangját.

-Hagyjad már őket. Végre együtt vannak-nem láttam de szinte biztos voltam benne, hogy Lizzie belebokszolt Chris bácsi vállába.-És mi is ilyenek voltunk még az elején. Na gyere.-lassan becsukták az ajtót. Hallgattam egyenletes légvételeit ami lassan engem is elaltatott. 


■■■


-Na édes drága egyetlen tubicáim. Ébresztőő-csörgött csattogott Chris bácsi.

-Fejezd be-dobtam neki a párnámat ami egyből vissza is talált hozzám.

-Húsz perc és itt vannak a többiek.

-Micsoda?-ugrottam fel az ágyon nem is figyelve, hogy drága Tomot ezzel felébresztem.

-Jól hallottad. Készülődjetek.

-Francba-morgolódtam-Tom-simogattam a hátát majd egy aztán kettő majd három majd sok sok puszit nyomtam az arcára de kihagyva a száját.-Drágaságom-úgy alszik, mint a bunda. Rátelepedtem majd egyszer csak egy kacér mosoly jelent meg az arcán ezzel lebuktatva magát. Így állunk.-Hát jó akkor majd itt öltözök át és nem a fürdőbe úgy is alszol-gondolkoztam hangosan és egyből felpattant.

-Fent vagyok-emelte magasba a kezét.

-Tudtam-elővettem egy kék farmert hozzá pedig Luke ingét amit mikor elsőnek aludtam ott akkor csórtam el gondolva hogy ha már nem láthatom akkor ez legyen velem.-Öltözz drágám-kacsintottam rá majd bevonultam a fürdőbe. 

-Ez nem igazság-hallottam meg hangját az ajtó mögül.-Ezt még vissza kapod Simons.

-Igen és hogyan-kukucskáltam ki az ajtón.

-Azt te csak ne tudd meg-ravaszan mosolyodott el. 

-Na készülődj te is-ütögettem meg a vállát majd elhagytam a szobámat.

-Jó reggelt-léptem be a konyhába.

-Inkább délutánt-dünnyögte Chris bácsi.-Kávé-tolta elém a bögrémet mire elengedtem felé egy hálás pillantást majd kortyolgatni kezdtem. 

Út a biztonság felé |✔|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon