Kdysi dávno žila jedna holka jménem Lisa Cerlos. Lisa si psala deník a teď vám z něj něco přečtu.
Můj první den na druhému stupni já a moje nejlepší kámoška Carrie jsme zvědavé na naše nové spolužáky. Hned, jak jsme vešly do třídy, tak jsme uviděly tři překrásné kluky Johnnyho, Bena a Denise. Carrie byla mimo jenom z Bena. O týden později jsme jeli na School Fan Day do Orlických hor. Bylo to tam super. Carrie začala chodit s Benem a já měla v hlavě jenom Johnnyho. On byl tak úžasný!! Na SFD se toho stalo hodně, ale nejlepší bylo když jsme se vrátili domů a Johnny mě pozval do kina na horor. Při filmu jsem se bála, on mě uklidňoval a po filmu jsme mě doprovodil domů. Zeptal se mě jestli s ním nebudu chodit. (Já samozřejmě řekla ano). Pak mi dal pusu na tvář.
S Johnnym jsem chodila rok, pak jsme se rozešli kvůli jeho bývalý holce Katty, kterou pořád miloval. Byla jsem zničená pár týdnů, ale pak mě ta bolest přešla. Díky ní jsem si uvědomila, co všechno jsem kvůli Johnnymu ztratila. Carrie a Bena, Denise a spoustu dalších přátel. Johnny si uvědomil, že udělal chybu, a chtěl to napravit, ale bylo už pozdě. Za tu dobu jsem poznala lepší kámoše než je on. Sbližování jsem se s Denisem a seznámila jsem se s Felixem a Maxim. No prostě Johnny už byl minulostí. Jsem zvědavá na budoucnost.
Lisa to v mládí neměla lehké, ale to, že z hlavy a ze srdce vymazala Johnnyho jí otevřelo oči.