2.Bölüm; Okulun ilk günü devam

651 47 6
                                    

-"Şeyyyy ben dalmıştım öyle" diyerek tuvalete kaçtı. Cem hiçbir şey anlamamıştı. Cem okulda popülerdi peşinde bir sürü kız dolaşırdı Cem bu durumdan biraz rahatsız olurdu.
Ders zili çaldı, Maria tuvaletten çıkıp sınıfa gitti. Yine o kızlar vardı hic birbirlerinden ayrılmayan üç kız Elif, Cemre ve Başak. 3 Fare diyorlardı bunlara. Yargılamadıkları kız kalmamıştı, en çokta maria'ya karışırlardı. Ele başları Başaktı oda Ceme aşıktı. Ama Cem kimseye aşık değildi. Başak Cemi kendine aşık etmek için her şeyi yapıyordu.
Maria yerine oturdu. 3 fare hemen yanına gelip;
-"Maria baksana" Maria başağın yüzüne baktı korkarak
-"Bugünde her zamanki gibi çirkinsin nemlendirici krem diye patates kızarttığın yağımı sürdün yüzüne hahahah" diyerek Maria yı küçük düşürdü. Maria'nın gözleri doldu ağlicak duruma geldi. Başak bunu yapmaktan zevk alıyordu. Kimsede ona karışmıyordu çünkü zengindi güzeldi ama Maria'nın yanında güzelliği sönük kalıyordu.
Hoca sınıfa geldi;
-"Günaydın"
="Sağol"
-"Oturun" Dedi ve yanında bi kız vardı kıza "Maria'nın yanına geç ve kendini tanıt" Dedi. Kız Marianın aksine çok konuşan cesur ve Hiperaktif bir kızdı.
-"Adım Yağmur 14 yaşındayım sizin gibi kitap okurum dans ederim. Sanırım başka bir şey yok" dedi ve gülümseyerek oturdu. Ve mariaya döndü.
-"Ben Yağmur" dedi.
+"Bende Maria Ece."
-"Yabancımısın?"
+"Sayılır, annem ingiliz babamsa türk."
-"Ne kadar güzel. Seninle cok iyi anlaşacağız buna eminim." Dedi ve gülümsedi Maria'da aynı şekilde düşünüyordu sanki senelerdir arkadaşıymış gibi hissetti.
+"Çok sempatik birisin" dedi Maria.
-"Çok sağol" dedi ve o sırada ikiside hocayla göz göze geldi ve Yağmur kısık sesle "teneffüste konuşalım" dedi Maria evet dercesine kafa salladı. Nihayetinde zil çaldı Maria ve Yağmur konuşurken Yanlarına 3 fare geldi;
-"...

Yalnız KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin