Arabadan inip Begüm'ü aramaya başladık.Begüm yanında bir çocukla jeton satılan gişenin önünde bizi bekliyordu.Hızlı bir şekilde yanlarına gidince Begüm bana sıkıca sarıldı.Bende aynı şekilde ona sarıldıktan sonra yanında ki çocuk
(D)-Merhaba ben Doğu
(C)-Bende Ceylin. Diyip ne yapıcağımıza karar verdik.Mert biz ne dediysek karşı çıktı.Akşamdan beri bir terslik var onda.En sonunda o da bize uymaya başladığında balerine binmeye karar verdik.Mert'le Doğu jetonları almaya gittiğinde bende Begüm'e dönüp
(C)-Kim bu ? Dedim
(B)-Doğu işte kuzenim.Teyzemler onu buraya postaladı.
(C)-Anladım.
Doğu'nun fiziği aynı Mert'in gibiydi.Kahverengi gözleri dağınık saçları ona kendine özgü bir hava katmıştı.Üzerine yapışan beyaz bir t-shirt altına da siyah bir kot giymiş ayağında siyah vanslarıyla gayet uyumluydu.
Onlar yanımıza gelince balerine binmek için sıraya girdik. Ben ne kadar çocukça olduğunu düşünsemde bizden 20 yaş büyüklerin bile buraya geldiğini görmem şaşırmama neden oldu. Bize sıra gelince Begüm Mert'in yanına oturdu. Ben de mecburen Doğu'nun yanına geçtim.Balerinden sonra bikaç birşeye daha bindikten sonra Begüm birşeyler yemek isteyince lunaparktan çıktık.Doğu'da arabasıyla geldiğii için Begüm onun arabasına bindi.Mert'le yalnız kalmamız daha iyi oldu.Nesi olduğunu merak ediyorum.
(C)-Mert
(M)-Hı
(C)-Neyin var?Niye böyle davranıyosun?
(M)-Bişeyimin olduğunu nerden çıkardın?
(C)-Hmm bi düşüniyim sabahtan beri olan davranışından desem
(M)-O kadar mı belli ediyorum.diyince kafamı salladım.''O zaman şöyle söyliyim kuzenimi sevmiyorum ve buraya gelmesinden nefret ediyorum''
(C)-Yani sorun bu mu? Evet anlamında kafasını salladı. ''Peki neden sevmiyosun onu bence kötü birine benzemiyo'' diyince kahkaha atmaya başladı.Bugün iyice dengesizleşti bu.Onun kahkahasına şaşkın şaşkın baktığımı görünce sustu.
(M)-Sen daha onu tanımadın ve emin ol sana gözüktüğü gibi iyi biri değil.diyip bana göz kırpınca içimde birşeyler hareket etmeye başladı.Niye bu kadar heyecanlandıysam.Alt tarafı göz kırptı yani bunda heyecanlanıcak ne var ki.
Arabayı Burger King'in önünde ki boş alana park edip indik.Begüm Doğu'yla birlikte bizim yerimizede siparişleri vermeye gitti.Bizde boş bir masa bulup oturduk.Mert her fırsatta Doğu'ya öldürücü bakışlar atıp homurdandıysada bişey söylemedi.Begümler ellerinde tepsilerle masaya geldi.Acıktığımı daha yeni yeni hissediyorum.Saat nerdeyse 22.00 olmuş.
(C)-Başka bir yere gidicek miyiz ?
(B)-Ben çok yoruldum.
(D)-Bence gece daha yeni başlıyor
(M)-Eve gidelim yeter bu kadar eğlence
Mert yine o bakışlarından atıp masadan kalktı.Begüm'de onun peşinden gidince masada Doğu'yla başbaşa kaldım.
(D)-Eeeee neden buraya taşındınız ?
(C)-Babamın iş bahanesi yüzünden"tabi ki de ona gereksizi anlatmıcam.Mert'in ondan nefret etmesinin illa ki bir nedeni vardır.Ben de bunu öğrenene kadar ona hiçbir şey anlatmıcam.Bir şey daha sorucak gibi ağzını açıp geri kapattı.Arkamda bir yere bakmaya başlayınca bende dönüp baktım.Mert gözlerini dikmiş bizi izliyor.Begüm ortalıkta yok.Mert bize bakmaya devam ederken "artık kalksak iyi olucak yoksa kas yığını kuzenim beni bir güzel benzeticek"diyen Doğu'nun peşinden bende kalktım.Mert sanki Doğu'nun üstüne atlamamak için kendini zor tutuyormuş gibi duruyor.Bu geceyi Mert Doğu'yu dövmeden bitirirsek çok iyi olucak.Begüm yine Doğu'nun arabasına geçmiş Doğu'nun gelmesini bekliyor.Ben de daha fazla oyalanmadan Mert'in arabasına gidip bindim.Mert gelince dayanamayıp "Doğu'dan neden nefret ediyorsun?"diye sordum.Önce biraz durdu.Sanki anlatmakla anlatmamak arasında kalmış gibi duruyordu.Biraz daha ilerledikten sonra arabayı kenara çekip durdu.Kısa bir süre yolu izledikten sonra bana döndü.
"Bak o sana göründüğü gibi biri değil.Teyzemler onu her bir suçunda buraya akıllansın diye yolluyorlar ama pek işe yaramıyor demek ki hala aynı şeyleri yapıyor.Ondan nefret ediyorum çünkü......çünkü o benim sevdiğim kızı ve arkadaşlarımı elimden aldı.Bizde onlar gibi İstanbul'daydık ama o bunları yapınca annemleri ikna edip buraya taşındık.Yaklaşık 8 senedir buradayız.İşte ondan bu yüzden nefret ediyorum elimde ki herşeyi aldı o piç"
Gerçekten böyle biri mi Doğu.Kuzenine nasıl böyle bir şey yapabilir ki.Benim konuşmama izin vermeden arabayı çalıştırdı.5 dakika sonra beni evimin önüne bırakıp iyi geceler dedi.
Eve girdikten sonra güzel bir duş alıp yatağıma girdim.Yatağa girdikten uzun bir süre sonra cam kırılma sesiyle yerimden sıçradım.Yataktan yavaş yavaş kalkıp kapıya yürüdüm.Sessizce odamdan çıkıp aşağıya indim.Kapının yanındaki uzun masadan vazoyu alıp önce mutfağa baktım.Mutfaktan bahçeye çıkan boydan boya camlı kapı artık camsız kalmış.Hangi akılsız böyle sesli bir şekilde ev soymaya girer ki.Mutfaktan çıkıp sessizce salona girdim.Etrafa bakarken birden enseme sert birşeyin vurulmasıyla önümde ki kanepeye tutunup arka mı döndüm.Kar maskeli birinin elinde ki tabanca dikkatimi çekince gözlerim pörtledi ya da ben öyle olduğunu düşündüm çünkü ensemde ki zonklama şiddetini arttırınca daha fazla ayakta duramadım.Yere çöküp gözlerimi açık tutmaya çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemez. Yere çöktükten en fazla 2 dakika sonra gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli 🌀
Novela JuvenilÖğrendikleri Koskoca Bir Yalan Havuzunda Boğuluyormuş Gibi Hissettiriyordu. Hayatında ki herşey GİZEMLİYDİ. Ta ki o teker teker çözmeye başlayana dek. Aslında inandığı gerçek yalandan ibaretti...