Karan duyduğu mırıltılarla gözlerini açtı. Başında dikilen iki arkadaşıyla şaşırdı.
"Ohaa böyle sarmaş dolaş falan hayırdır"
Hakan'ın heyecanlı sesine gülümsedi.
"Siz yoksa..."
Yiğit'in sözleriyle gülüşü büyüdü. İki genç karşısında onlara gülen adamla anlamışlardı her şeyi. İkisinin gözleri önce kocaman açıldı sonra da kocaman güldüler.
"Yaşasın be sonunda yengeniştem oldu be"
Birden bağıran Hakan'la yerdeki yastığı ona fırlattı Karan ama Hakan yastığı havadayken yakaladı
"Vuramadın ki.."
Karan sabır dilercesine kafasını salladı. Hakan arkadaşının bu halleriyle daha da keyiflendi.
"Siz niye geldiniz oğlum."
"Ayy garibim sevdiğine kavuşunca gerçekleri unutmuş. Burası bizim de evimiz yaa. Ama merak etme Yağız Karan biz arkadaşların olarak hep yanındayız"
Yağız'ın omzuna elini koydu ve güldü. Yağız birden elini tuttu ve ters çevirdi
"Senin o elini alır gö-"
"Asya bu ses ne yaaa"
Yanında uykulu sesle konuşan sarışınıyla konuşması bölündü. Güneş yavaşça gözlerini açınca önce nerde olduğunu anlamaya çalıştı. Uykusundan uyanınca hep sarhoş gibi olur. Sonra yaptığı göğüsten kalkınca ona bakan Yağızla nerde olduğunu hatırladı. Ona en güzel gülümsemesini sundu. Kafasını biraz kaldırdığında ona kocaman gülen iki kişiyle şaşırdı ve bakışlarından dolayı da biraz utandı.
"Şeyyy selam"
Çekinerek söylediği şeyle yerinden doğruldu. Yağız iki arkadaşının salak bakışlarını bölmek için ikisinin de kafasına birer tane vurdu.
"Bakmayın lan öyle çocuğa"
Hakan yüzündeki gülümsemeyi bozdu ve demin Yağız'ın kalktığı yere oturdu.
"Sana yengenişte diyebilir miyim"
"Ne diyebilir misin?"
"Yengenişte"
Güneş Hakan'a boş boş baktı. Ama ona beklentiyle bakan adamı da kırmak istemedi.
"Diyebilirsin tabi ama başkalarının yanında deme"
Hakan güldü ve yerinde zıpladı.
"Artık benim de bir yengeniştem vaar!!"
Şarkı söyler gibi söylediği şeye güldü Güneş. Bu sefer Hakan'a yastık atma görevi Yiğit'leydi. Hakan kafasına aldığı yastık darbesiyle sustu. Çünkü bu yastığı atmak isteyen kişi sus demek istiyordu. Hakan artık buna alışmıştı.
"Sen bu salağı boş ver ben tebrik ederim sizi umarım çok mutlu olursunuz"
Yiğit'in gülümsemesiyle Güneşte gülümsedi.
"Ama bak Yağız seni üzerse falan direk bana gel Hakan abin Yağız'ın bir güzel kuşağını çeker"
Üçü de güldü
"İlk kez bu gevşeğe katılıyorum. Bizim oyumuz hep sana bunu unutma"
Yiğit'in dediği şeyle hafif dolan gözlerine lanet etti. Hızlıcana gözlerini kaçırdı ve dışarıya doğru baktı. Onu yargılamamışlardı tiksintiyle bakmamışlardı hatta ona destek olmuşlardı. Bu onu hem mutlu etmiş hem de duygulandırmıştı. Keşke dedi keşke ailesi de böyle yaklaşsaydı ona. Onun arkasında dursaydılar. Bu düşüncelerden hemen sıyrıldı. Bugün üzülmek yoktu.
"Eee ne yiyoruz"
İçeri giren Yağızla kocaman gülümsedi. Üstünü değiştirmişti o an gözüne fazla yakışıklı gelmişti Yağız ama aslında yağız hep yakışıklıydı. Bir insanın ev hali bile efsane olur muydu yaaa.
Yağız Hakan'ı itti ve yerine geri oturdu sarışınını da kendine doğru çekti.
"Aahhh yavaş olsana oğlum."
Yağız sızlanan Hakan'ı umursamadan Güneşe döndü.
"Ne yemek istersin gamzelim"
Yağız bu tabire güldü ve düşünür gibi yaptı.
"Ben yapsam"
"Vallaha mı"
Hakan heyecandan yerinden kalktı ve ona ümitli gözlerle baktı. Güneş Hakan'ın bu haline kıkırdadı.
"Valla hem Asya'yı da çağırırız beraber yemek yeriz"
"Boş ver kendini yorma sipariş ederiz"
Yağızın dediği şeyle yerinden kalktı ve ona elini uzattı
"Sen yardım edersen yorulmam sevgilim"
Yağız ona uzattığı ele mi düşsün o gülüşe mi düşsün yoksa o sevgilim demesine mi düşsün. Neye düşeceğine şaşırdı ama bir şeyden eminde bu çocuğun yaptığı her şeye düşüyordu.
Yağız ona uzatılan eli tuttu ve beraber mutfağa doğru gittiler. Arkalarında ise onlara şaşkın şaşkın bakan ikiliyi bıraktılar.
"Eyyy koca aşk sen 4 yıldır mutfağa sokamadığımız Yağız'ın mutfağa girmesine vesile oldun yaa sana olmayan inancım azıcık filizlenmedi desem yalan olur"
"Keşke o aşk seni de adam etse"
Hakan yerinde dikleşti bu Hakan'ın savunmaya geçiş hareketiydi
"Biliyorsun ben tek kadına bağlı kalmayı sevmem yani nasıl desem tek eş-"
"Uzatma Hakan pezevenkliğe devam diyorsun"
Hakan güldü ve koltukta yayıldı
"Sonsuza kadar kardeşim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim | Gay
Teen Fiction[TAMAMLANDI] "Belki sen beni şimdi farkettin ama ben seni bu üniversiteye ilk adım attığından beri farkettim Güneş'im" Elini yanağıma koydu ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. O güzel dudaklarını dudaklarıma bastırdı ____ Bu eşcinsel konulu bir kita...