KAPAK VE BAŞLIK UYUMU %0 AMA ÇOK GÜZELElimde telefona bir süre bakakaldım,Rafe'in numarasının telefonumda neden kayıtlı olduğunu soracak olursanız, evlere servis yaptığım için genelde zengin kesimin numaraları kayıtlı olur, Ama rafe şu ana kadar bana kişisel mesaja atmamıştı.
RAFE CAMERON
-selam Azra, dün biraz
Kafam iyiydi fakat hatırladığıma
göre bana yardım etmiştin.
teşekkür edip etmediğimi
hatırlamıyorum. Teşekkür
ederim bana yardım ettiğin
için en kısa sürede görüşelim.
-selam Rafe, teşekkür etmene
gerek yoktu kim olsa aynı şeyi
yapardı,rica ederim.Yazıp telefonu kapattım, bunu bizimkilere söylemem gerekiyordu ne de olsa bir ilerlemeydi. Eve giderken telefonum çaldı. Arayan JJ'di
-Cupcake, neredesin
-eve doğru geldim bikinilerimi alacağım
-sabırsızlıkla seni görmeyi bekliyorum güzelim
-merak etme göreceksin zaten, sen neredesin
-bende evden çıkıyorum şimdi John Blerde buluşuruz. Byeee
Diyip telefonu kapattı. Hemen eve girdim annemle babam yoktu onlara bir not bırakıp, akşam gelmediysem yine John Blerde olduğumu merak etmemeleri gerektiğini yazdım. Nasıl olurda bunca zaman tanışmamıştık John B ile anlamıyorum. Bikinilerimi giydim ve üstüne rahat bir şeyler giydim çantama yedek bir kaç kıyafet alıp evden çıktım.
John Blere geldiğimde herkes oradaydı.Pope- Azra dün Rafe'i bizim yanımızdan alıp ordan uzaklaştırdığını gördüm biz olmadan plana başlamışsın bile
Evet görmeleri çok doğaldı tabiki ama JJ ona yalan söylediğimi anlarsa ikimiz açısından kötü olacaktı.
Azra- evet her yeri kan içindeydi bende ona yardımcı oldum hatta az önce bana teşekkür etmek için mesaj attı.
JJ- numaraların sadece servis için olduğunu sanıyordum.
Azra- benim için hala öyle JJ.
Sarah- konuşmayı bırakın da tekneye gidelim orada durum değerlendirmesi yaparız.
Hepimiz ayaklanmıştık. Tekneye doğru giderken JJ'in koluna girmiştim fakat o benim yüzüme dahi bakmamıştı.
Göle zincir bırakalı bir süre olmuştu, muhabbet ediyorduk, her şey çok güzeldi. JJ kulağıma eğilip.
-Davis, seninle bir şey konuşmak istiyorum.Onu onayladım, beni teknenin ucuna götürmüştü.
JJ-Azra yanlış hatırlamıyorsam bana o gece Tom'a yardım ettiğini söylemiştin,ki sen orada o pislik Rafe'in yanındaymışsın. Bana neden yalan söyleme gereği duydun ?
Azra-JJ ortalık zaten karışıktı, bir daha karışsın istemedim.
JJ- Peki, öyle olsun ama lütfen Davis bana bir daha yalan söyleme. Sana çok değer veriyorum, eğer sana o şerefsizden bir zarar gelirse kendimi asla affetmem hayatımda önemli olan bir kişiyi daha kaybedemem.
Derken dudaklarını dudaklarımla birleştirdim. Beni kendine bastırdı ve bana karşılık verdi. Fakat gelen öksürme sesiyle birbirimizden ayrıldık. Kiaraydı.
Kiara- şey özür dilerim ama bu konu önemli.
O sırada kiara bana göz kırpmıştı. Açıkçası utanmıştım tam gitmeye yeltendim fakat JJ beni kolumdan çekip gözlerimi gözleriyle kenetledi.
JJ- bu anı ne zamandan beri beklediğimi bilemezsin Davis. Seni o restoranda gördüğüm ilk günden beri aşığım. Hep doğru zamanı bekledim, o gün benimle gelmeye karar verdiğinde, dünyalar benim olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
Fiksi PenggemarHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...