▪︎ Vote 40 +
.
.
.Vicdanlı olun ve vote verin. En azından emeğim için.
.
Yorum yazın artık.
.
.Taehyung'un gidişinden 2 ay önce - 2020
○ Ben geldim!Dış kapının açılmasının ardından, Yun'u neşeli sesi evde yankılandı. Ayakkabıları çıkararak çantasını rastgele kenara atıp salona doğru ilerledi.
○ Abi evde misin?
Salona girdiğinde ağabeyini koltukta oturmuş olduğunu gördü. Kollarını dizlerine yaslamış, ellerini birleştirip yumruk yaparak yere bakıyordu sessizce.
○ Jungkook?
Yavaş adımlarla ona doğru ilerleyip, elini çekingenlikle omuzuna koydu.
○ Hey, iyi misin?
İlk tepki vermese de ardından kafasını yavaşça kaldırıp baktı kardeşine.
• Ne zamandan başladın?
Kız kaşlarını yavaştan çatarak baktı ona. Neye başlamıştı ki?
○ Anlamıyorum seni.
Jungkook bakışlarını ondan çekip, önündeki beyaz duvara sabitle di. Sinirliy di ama ökfesini zincirlemeye çalışıyordu.
• Bana yalan söylemeye ne zaman başladın?
Sertçe yutkundu kız. Omzundaki elini geri çekerek bakışlarını yere indirdi.
○ Ben..
Ne demesi gerektiğini bilmiyordu gerçekten. Korkuyordu abisinin tepkisinden.
○ Özür dilerim.
Bu kelime zincirini koparmış gibi aniden ayağa kalktı Jungkook.
• Kes Yun! Siktiğimin bokunu yedikten sonra özür dilemek ne işe yarar ha?!
Öfkeyle önündeki sehpaya sert tekme geçirdi.
• Söyle bana , senin o piçle işin ne?!
Yun ağzından çıkan çığlığa engel olamayıp, korkudan büyümüşsün gözlerle yere dağılan eşyalara baktı.
○ Ağabey lüt-
• Kapa çeneni!
Jungkook bedenini ona döndüğünde kız istemsizce bir adım geriye attı. Şu an o kadar korkutucu gözüküyordu ki.
• Seni buraya neden getirdim ben Yun?
Ellerini saçlarının arasından geçirerek, sertçe çekip bıraktı.
• Ben kardeşimi arkadaşlarıyla sanırken meğerse o .....
Cümlesini devam ettirmeye dili varmadı bile. Yumruk yaptığı elini duvardaki aynaya sertçe geçirip sinirle bağırdı.
• Lanet olsun! Bir de abi dediğim adamla !
Kanayan elini umursamadan yumruğunu sıkıp derin soluklar almaya başladı. Kız kardeşinin yanağından akan göz yaşları öfkesini daha da alevlendiriyor gibiydi.
• Sakın ağlayayım deme Yun. Şu göz yaşların içimdeki aleve damlatılan benzinden farksız.
Kız elinin tersiyle göz yaşlarını silip çekingen ifadeyle baktı önündeki adama.