Part 4

1K 69 6
                                    

အေးအေးဆေးဆေးနေတတ်တဲ့ Jungkook ကြွေရုပ်လေးကြောင့် ဒေါသထွက်ရပီ....သူ့ရဲ့ကြွေရုပ်ကလေး ကံကောင်းလွန်းလို့ ပေါက်ကွဲမှုထဲပါမသွားတာမဟုတ်လား....ဆရာနဲ့သူ ဒီကိစ္စကို သေချာဆွေးနွေးဖို့လိုအပ်နေပီ....

" ဆရာ...ပေါက်ကွဲမှုကိစ္စက ဘာသဘောလဲဆရာ...ကျနော်တို့အသက်တွေကို မလေးစားတာလား....ပီးတော့ ကွင်းထဲမှာ Hope ရဲတွေကို မနဲရှောင်ခဲ့ရတယ်....သူသာမကျွမ်းကျင်ခဲ့ရင် ထောင်ထဲမှာ တစ်ဘဝလုံးပေးဆပ်လိုက်ရတော့မှာဗျ.....ကျနော်တို့ကိုလဲ အသိမပေးခဲ့ဘဲ ဗုံးထောင်ခိုင်းတာကတော့ လွန်သွားပီထင်တယ်...."

" JK....ငါလဲသိခဲ့တာ မဟုတ်ဘူးကွ....ငါသာသိခဲ့ရင် ငါ့သားတွေကို အစထဲက လွှတ်ပါ့မလားကွာ..."

" ဆရာမသိဘူးဆိုတာ ကျနော်ယုံပေးရမှာပေါ့...ကျနော်အရူးမဟုတ်ဘူးနော်ဆရာ....ဒီဖက်နိုင်ငံရောက်နေတဲ့ထဲမှာ ရာထူးအကြီးဆုံးဖြစ်တဲ့ ဆရာကမသိဘူးဆိုတော့ အဲ့ကောင်တွေကို သမ္မတက တိုက်ရိုက်ခိုင်းခံရတာပေါ့..."

ဘေးမှာအတူပါလာတဲ့ Hoseok Hyung နဲ့ Suga Hyung က ဝင်ထိန်းရသည်...

" JK....ဆရာဘယ်တုန်းက လိမ်ခဲ့ဖူးလို့လဲကွာ....စိတ်လျှော့ပါ...."

" ဆရာ့မှာလဲ အကြောင်းပြချက်ရှိမှာပေါ့ JK ရာ...."

" ဟုတ်တယ် JK....အထက်က လျှို့ဝှက်တာဝန်ပေးခဲ့တာ...ကွင်းနားမှာ Scorpion နဲ့ Jack ကိုတွေ့မိလို့ ဆရာတို့ အထက်လူကြီးတွေကိုပြန်မေးကြည့်မှ သိခဲ့ရတာ....Hope ကို ဆက်သွယ်ဖို့ကြိုးစားခဲ့ပေမယ့် ငါ့အတွက်အခွင့်အရေးမရခဲ့ဘူး ငါ့သား...."

ဆရာပြောတာဟုတ်လောက်သည်...JK ကြွေရုပ်လေးကို စတွေ့တဲ့ချိန်ကစပီး Hopeကို အလုပ်ရှုပ်အောင်ခိုင်းမိခဲ့တာမို့ ဆရာနဲ့အဆက်သွယ်မရတာ ဖြစ်နိုင်သည်....အားလုံးက ကိုယ့်အမှားလို ဖြစ်နေတာမို့ အားလုံးကိုအားနာမိသွားသည်....ကြွေရုပ်လေးအကြောင်းကိုတော့ Hope နဲ့ Suga ကလွဲ၍ မည်သူမှ သိလို့မဖြစ်...ကြွေရုပ်လေးအတွက် အန္တရာယ်များလွန်းသည်....

" အဲ့ချိန်က target ကိုသေချာအာရုံစိုက်နေရလို့ အဆက်သွယ်ပြတ်သွားတာဆရာ...ကျနော်အထင်လွဲခဲ့မိတာ တောင်းပန်ပါတယ်ဆရာ...."

✨ Butterfly Fly Away ✨Where stories live. Discover now