36.#being bitch

56 6 5
                                    

Τα μάτια μου έκλειναν καθως σκεφτόμουν ότι πρέπει να συνηθίσω το θέμα αυτό . Πρώτου με πάρει εντελώς ο ύπνος άκουσα φωνές και τραντάγματα στην πόρτα από τον κάτω όροφο . Νόμιζα ότι είχαν κοιμηθεί όλοι αφότου ήρθαμε σπίτι .
Φόρεσα ένα νυχτικό και αποφάσισα να κατέβω κάτω. Πρόσεχα το κάθε μου βήμα σε όλη την διαδρομή επειδή ολα τα δωμάτια βυθίζονταν σε αυτό το μαύρο σκοτάδι της νύχτας και ήταν δύσκολο να δεις. Καθώς κατέβαινα τα σκαλιά βλέπω ότι τα φώτα της κουζίνας είναι ανοιχτά αλλά κανείς δεν είναι εκεί . Περπατώ τώρα προς το καθιστικό σιγά σιγά. Πιάνω το χερούλι της πόρτας και ανοίγω την πόρτα . Κοντοστεκομαι στην πόρτα.

Τα φώτα του καθιστικού ήταν και κρίμα ανοιχτά . Εκεί ήταν ο Stefan καθισμένος σε μια πολυθρόνα και η Elena στην πόρτα. Φώναζε αλλά όχι στον Stefan .

Elena : Τι θέλεις τώρα ;;

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Elena : Τι θέλεις τώρα ;;

Ρωτά στον καλεσμένο ο οποίος κάθεται έξω στην πόρτα. Γιατί δεν τον προσκαλεί μέσα ;;

??: Θέλω να την δω .

Elena : Πολλά έκανες ήδη .

Η Elena κοιτά τον Stefan εκνευρισμένη και κείνος την κοιτά παράξενα. Κάνει νόημα με το κεφάλι του ότι είμαι εδώ . Με είδε . Η Elena γυρνά προς τα εμένα με ανακούφιση και εγώ την κοιτω περίεργα. Κοιτώ το πάτωμα και ύστερα εκείνη .

Veronica: Ποιος .... Ποιος είναι στην πόρτα ;;

Elena : Κάποιος που δεν θα έπρεπε να είναι εδώ.

Περπατώ προς την πόρτα και σε εκείνη . Κάνει λίγο πιο κει και βλέπω πια το πρόσωπο που βρισκόταν εκεί στην πόρτα περιμένοντας να του μιλήσω. Ήταν ο Damon.
"Τι κάνει εξω και γιατί δεν τον αφήνει να μπει μέσα ;;" αναρωτιέμαι .

Veronica : Damon

Λέω ενώ σκέπτομαι γιατί δεν μπαίνει μέσα στο ίδιο του το σπίτι .

Elena : Ναι και μόλις έφευγε.

Veronica : Όπα όπα . Γιατί να φύγει ;;

New Girl In Mystic FallsOnde histórias criam vida. Descubra agora