8.BÖLÜM:DADDY

20K 118 11
                                    

-George'den-

Bugün yeterince sinirli günümdeydim. Kediciğimin babacığından kaçmanın ne kadar kötü olacağını bilmiyordu. Onu delirtecek ve aynı zamanda acıtacak cezalar vereceğim. Benden kaçmak neymiş görmesi gerekir. Şu zamana kadar benden kaçan kişileri öldürürdüm ama mia farklıydı. Onda bir cevher saklıydı. Diğer kadınlardan onu bir şeyler çok farklı kılıyordu. Bel kıvrımları, kalçası, göğüsleri, boynu, saçları, keskin gözleri ahh... Bu kadın beni mahvediyor. İçimdeki o ulaşılmaz cehver'e kolayca ulaşabiliyordu. Tahrik olmama, azmam'a neden oluyordu. Ruhumun ondan asla ayrılmasını istemiyordum. İçimdeki o delice aşkı ondan ayırmak istemiyordum. Onun her zerresini hissetmek istiyordum. Ulaşılmamış heryerine ulaşmak istiyordum. Onu her şeyim yapmak istiyordum. Benim. Sadece benim olmasını istiyordum. Ahhh. Siktir. Bu düşündüklerim aşırı iyi...

Düşüncelerimin arasından sıyrılarak kucağımda oturan kızıma bakmaya başladım. Göğüsleriyle oynamam onu baya azdıracak olmalı ki inlemekten, kıvranmaktan başka bir şey yapmıyordu. Azdığını, hatta tahrik olduğunu kafasını geriye doğruya atıp durmasıyla bile anlayabiliyordum. İşte onu böyle böyle deli edecektim. BİR DAKİKA. SİKTİR,SİKTİR,SİKTİR. Penisimin sertleştiğini hissediyordum. Kucağımda ki kadın penisimin üstünde sürtünüp durmaya başlamıştı. Artık dayanamıyordu. Dayanamayıp korumaya

×ARABAYI DURDUR VE HEMEN ÇIK. DİĞER KORUMALARA DA SÖYLE, OYUN ODASINI HAZIRLASINLAR. HER YERİ KİLİTLEYİN. HERYERİ.

diyip kucağımda kıvranan kızımı sırt üstü koltuğa yatırdım. Koruma çıkar çıkmaz mia' hemen çözmeye başladım. Çözdükten sonra arabanın torpido girişinden iki tane kelepçe çıkararak iki kolunu da arabanın tutacaklarına kelepçelemeye başladım. Bende hızla şoför koltuğuna geçerek arabayı son sürat sürmeye başladım. Biran önce kızımı becermek istiyordum. Ona ulaşılması zor cezaları vermek istiyordum. MİA. Ah mia. Beni çıldırtıyorsun, delirtiyorsun, yapmak istemediklerimi yaptırıyorsun. Sen mükemmel bir varlıksın. Nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsun anlamıyorum. Anlaması zor bir insansın. Benim olacaksın. Sadece benim.

Ben bu düşüncelerimin arasında ve kızımla malikanem'e doğru gidiyorduk.






8.Bölümün sonu☆


⛓𝐃𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭'𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢-Mαzoşιѕт-🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin