"Vajon több lesz ebből mint barátság?"🤔
Bakugou:Egy óra múlva kezdjük a kiképzést,szedd össze magad,ne késs!!!
Reader:Igenis!
R-chan gondolatai:
Remélem jól fognak menni a dolgok.Nem akarom leszúrni még bakugout!😂Ekkor már a többiek is elkezdtek ébredezni,Kaminari egyből a Wc-ben kötött ki.Jirou ment lefürdeni,A hajón úgy oldják meg a fűrdést,hogy a hordót megtöltik vízzel és melegítik amit furcsáltam elsőre de egész jó.
Kirishima egyből enni kezdett.
Mina meg sütötte a csirkehúst.Reader elment a szobályába vissza rakta Cherryt a kalitkába,és megnézte a fa szekrényét.
R:Vajon milyen ruhát választott nekem Mina?🤔Kinyitotta s,ez a látvány fogadta hősünket,Találkozott egy kalóz ruhával,egy báli ruhával,és egy pizsamával és még sok mással is.
R:Húha...Mina kitett magáért.😲
Bakugou az ajtónál:GYERE READER!!!
R:Mindjárt 1per–
Bakugou:1perc se!!
R:Igenis!
R gondolatai:Felveszem a kalóz ruhám kíváncsi vagyok hogy mit reagál.
R:Itt is vagyok!
Bakugou:WoW!!!Tök jól áll neked ez a kalóz ruha!magában:A-Azta Reader nagyon szexi most érzem hogy elpirultam...
R:Mehetünk Bakugou kapitány?!
Bakugou:1:ne szólíts igy,2:Mehetünk.3:Itt a kardod!
R:Mit csináljak?
Baku:2xHárítunk majd szúrunk ez még elég egyszerű.Csak kivéded az ellenfél támadását kétszer majd szúrsz.
R:Ki az ellenfél?
Baku:Hát én!😌
R:Rendben!
B:rajta!Kezdj!!
Reader Chan megsorozza bakugout de mindegyiket kivédte.Bakugou hirtelen szúrt ekkor reader kivédte.Reader oda hajított egy hordót,és eltalálta Bakut.
Bakadoo:Hé!!
R:Azt nem mondtad hogy nem lehet hordót használni!
Bakadoo:Agrhhhhh!
Ekkor Bakugou kiverte R kezéből a kardot.
Baku:Nyertem😌.Újra!!
Reader: Rendben!
Ekkor bakadoo elkezdte támadni R-t,és itt jött el az a pillanat mikor elvettették a sújkot... Bakugou véletlenül leszúrta Readert.Reader-chanból a vér ki spriccelt...azon nyomban a padlóra zuhant.
Baku:READER!!!!😧
Kirishima és Denki azonnal oda rohantak,s látták azt a szörnyű látványt mi szemük elé tárult.
Ekkor azonnal oda vitték minához,ki teljes sokkot kapott.
Lefektették az ebédlő asztalra.Mina:AZ ELSŐSEGÉLYT MOST!!
Mina el is kezdte R sebeinek fertőtlenítését és bekötését.
Bakugou:Ha bármi nagyobb baja esik én azt nem élném túl!😭
Jirou is megérkezett és mikor meglátta a legénység arcát elkezdett ő is aggódni.Bakugouról szinte olvasni lehetett hogy ideges és nyugtalan.
Baku magában:Csak meg ne halj Reader!!😭🙏🏻
Nos ennyi is lett volna az ✨Ötödik✨rész.Remélem mindenkinek tetszik és nem unalmas,igyekszem minél jobb részeket írni.Ha valakinek van kedve adhat tanácsot,ha valamilyen hibát találtok szóljatok hogy kijavíthassam!köszi a figyelmet, Sziasztok!!!
ESTÁS LEYENDO
Fel a fedélzetre!!! (Baku X Reader)SZÜNETEL!
AventuraReader-chan eredet története nem a legszebb-en indult,ugyanis Az anyukája meghalt a szülésbe,apukája meg öngyilkos lett.Ezáltal nem nagyon voltak szerettei,kivétel egy hűséges papagáj barátot cherry-t.Egy elhagyatott kis kunyhót talált,Agrabáhban ah...