~ Mindent tisztalappal

313 21 1
                                    

~Harry szemszöge~

Mire föleszméltem újra eltelt három hónap és ezalatt a három hónap alatt egyszer sem tudtam bemenni Dracohoz. Lucius annyira szigorúan vette a kitiltásomat hogy mèg a kórház területére sem mehettem.

Időközben minden visszakerűlt a régi kerékvágásba. Ron-al normálisan bejártunk az órákra hétvégenként pedig gyakorlaton voltam az aurorképzés miatt.

-Will-el beszéltél? kérdezte Ron egyik nap
-Talán egy hónapja küldött baglyot de azóta semmi. (Vontam meg a vállam).
-Értem. Na làtom Malfoy is megtalálta az iskolát.. nézett àt unottan a vállam fölött.
Pislogás nélkűl meredtem rá majd követtem a tekintetét. A szívem összeszorúlt amikor megláttam a mardekáros fiút.
-Atya ég ne bámúld már ennyire ... forgatta Ron a szemét majd visszafordúlt a reggelijéhez
-Azthittem nem jön vissza..
- Nem teljesen mind egy neked hol van? Főleg azok után amiken keresztűl mentél miatta. Egyáltalán örűljön hogy még életben van.
-Tudom..hajtottam le a fejem .
És próbáltam nem Dracot figyelni csakhogy ez elég nehezen ment mivel a reggeli külseje tulsàgosan vonzó volt

  És próbáltam nem Dracot figyelni csakhogy ez elég nehezen ment mivel a reggeli külseje tulsàgosan vonzó volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Szőke tincsei kócósan lógtak a szemébe. Hófehér ingjènek most is csak a felét tűrte be.
Legalább a nyakkendőjet rendesen megkötötte (gondoltam magamba)

-De megint mire van fel ekkora  szája..
mondtam ki véleltelnűl hangosan.
-Hhhhhhh..sóhajtott Ron.. nem tudtad?
-Micsodàt?Vontam fel a szemöldököm
-Az apja elintézte hogy ameddig Lumplsuck professzor lábadozik Draco Malfoy legyen az új Bàjitaltan tanárhelyettes. Szerinted miért telt be a létszám az összes óràjára ? Hàt nem a fiúk miatt..
Még a vizet is félrenyeltem mikor Eljutott az agyamig amit Ron mondott
-Harry! Azért meg ne fulladj. Veregette meg a hátamat.
-Ne szórakozz  velem.. (köhögtem) és a professzor ebbe belement? Kérdeztem miközben  Újra hátrafordúltam. A mardekáros asztalnál  a megszokottabbnál  is több lány volt. akik mindd  a szőke fiú köré gyűltek. És jegyzeteletek (?) Mi a fene?

-Menjünk.. pattant fel Ron.  Az első két óránk egyépként is Bájitaltan... ahogy elnézem biztos nagyon...sok új dolgot fogunk tanúlni.. húzta el a száját.

Mikor a terembe értünk már pár Griffendéles és Hollóhátas lány ott volt. Késöbb A többiek is szépen lassan belézengtek.

Draco a csengő után három percel érkezett pàr mardekáros lánnyal a háta mögött.
Ugyan nem akartam de megforgattam a szemem. Sőt még fintorogtam is hozzá egy sort amit a fiú egyből észrevett.
-Talán valami nemtetszik Potter?
- ha felsorolnék mindent amivel problémám van.. nem maradna rájuk ideje. Tanárúr! biccentettem a lányok Felé kihangsúlyozva a tanárúr szót..
majd kényelmesen hátradőltem a széken arra várva hogy elkezdődjön az óra.
-Draco egy ideig összehúzott szemekkel méregetett egésszen addig amíg az egyik griffendéles ki nem zökkentette.
-Jól van akkor kezdjünk is neki! Csapta össze a kezét miközben kényelmesen helyetfogalalt
A tanári asztal mögött.
körbenéztem. Az egész teremben síri csönd és mindenki a feladatra várt. Miután malfoy kiörömködte magàt az új poziciója miatt . Elégedetten nèzett ránk.
-Ma két bájitalt is elkészítünk. És akinek  mindegyik hibátlan lesz az velem ebédelhet . Kacsinott a lányokra.
Pislogás nélkűl meredtem a fiúra.
-Akkor inkább  éhen halok.. suttogta a fülembe Ron . Amire elmosolyodtam és próbáltam visszatartani a nevetést.

Az első bájital amit elkészítettünk az nem más volt  mint Már jól ismert Élő Halál Esszenciája Egy évvel ezelőtt  ezt  még  Malfoy-al kellett összehoznunk.  Aki tisztában van vele hogy mindenki elfogja rontani ezt a bájitalt mert csak én tudom az igazi receptet.  
Az óra utolsó  tíz percébe leellenőrize az összeset. De az enyémet hagyta a legvégére. 
-Nem emlékszel Potter? Ne törd hanem préseld! Csóválta meg a fejét.   De olyan önelégűlt arcot vàgott hogy legszivesebben fölpofoztam volna.  
- MI  A  FENE  BAJOD  VAN NEKED?? (Üvöltöttem )majd fogtam magam és  egy lendítessel levertem az üstöt.
-Nekem? Az ég vilàgom semmi.. csak  elmondtam hogy mit hibàztál. Nevetett. De úgy látom anyuci nem tanított meg a jómdorra.
-Jól van Malfoy.. szerintem most állj le! Lépett közbe Ron
-Szerintem  senki nem osztott neked lapot weasley patkány! 
-Most nagy arcod van mi? De amikor Mionét kellett volna megmentened nem voltál több  egy gyáva féregnél!  Mordúlt rá. 
-Most már Elég! Állt közéjük Ginny.  Majd mérgesen a báttyjára pillantott. - Csak hogy  tudd Azzal  Hermionenek nem lesz jobb ha folyton felhánytorgatod a múltat és azt vàgod mindenki fejéhez mi lett volna ha!!! 
-És ti ketten! Mutatotott rám  meg Dracora. szerintem az órák után rátok férne egy kis beszélgetés mert  nem vagyok hajlandó elviselni ezt a civakodást. Ja és Malfoy! Még mindig csak egy  tanársegéd vagy szoval ne legyél annyira elszállva magadtól ! Jelnetette ki határozottan.  Majd mérgesen  felkapta a cuccait és kiviharzott az ajtón. 
- Na !! Mit bámúltok?  mindenki mehet a dolgàra Tessékelte ki a népet Draco a teremből. 
-Potter! te ittmaradsz!! Kiáltott utánam.
-Minek? úgyis dubla óra. Még visszajövünk.
-Leszarom! gyere ide!  és zárd be magadután az ajtót csak  takarítsd fel a bájitalt  amit ügyesen kiöntöttél mielőtt valaki belelép!
-Hhh..sóhajtottam
- Ne várjalak meg ? Kérdezte Ron
-Nem kell.. jobb ha túlesek rajta mennj keresd meg Ginny-t

- szóval Mi az ami nem ért rá?.. támasztottam neki hátamat unottan az ajtónak mikor ketten maradtunk a terembe
- Nem válaszolt semmit.. csak tett felém pàr lepést.
-Olyan hülye vagy... ragadta meg a tarkómat majd  egy határozott mozdulattal magához  rántott és ajkait az enyémre tapasztotta.  
Annyira meglepődten hogy  a szívem biztosan kihagyott kettő ütemet de talán többett is.  
-Mi a fa...gyorsan eltoltam magamtól mielőtt mègjobban viszonzom a csókját. 
-Te nem... neked nem....? Mutattam rá  döbbenten. 
(Az apja kitöröltette Voldemortal  az emlékeit .. de akkor hogyan... )
- Tessék.. harmincötödik oldal. Dobta az asztalra Piton Professzor könyvét.
-Tudtad!  ( Döbbentem le)Mielőtt eljöttél volna megmenteni te elkészítettél  egy bájitalt!!  Mert Mindvégig Tudtad  hogy utána az apád ki fogja töröltetni  az összes emlékedet rólam és Will-ről...  csakhogy normális életed lehessen. 
-Hogyne tudtam volna Harry!  Sőt azzal is tisztában voltam  hogy Willt apám fenyegette meg. Aki emiatt eldobott két évet...  
- Tudom.... megkértem hogy meséljen a múltatokról..
- Pontosan a múltunkról.. életemnek az a fejezete lezárúlt.. nem fogok hazudni és neked is elmondom hogy Willbe kigyógyíthatatlanúl szerelmes voltam..  De  abban az időben anyám rászállt a menyasszony témára és nem is engedte el a dolgot egésszen addig amíg rám nem erőltettett egy lányt aki iránt semmit sem éreztem. Nem egyszer kellett megcsókónom őt csak azért hogy eleget tegyek a szüleimnek. Pedig felfordúlt tőle a gyomrom.

Foly.köv.

Miattad MegváltozokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora