terugblik:
Ik begon rustig haar wonden te verzorgen, ik keek soms naar haar om te kijken of ze oke was. Ze knikte steeds klein.
Ik liep naar de keuken. ik zette de EHBO doos terug op zijn plaats. Ava sliep op de bank. ik pakte uit mijn kast een hele achte rode deken en kussen en legde de deken over haar heen en het kussen onder haar hoofd. Ik liep naar de keuken en begon te koken.
Ik was klaar met koken en zette alles op tafel. Ik ging naar alle guards en dienstmeisjes en iedereen kwam om te eten. ik maakte een bordje eten voor Ava en zette het in de oven om het warm te houden. Ik ging zitten en begon te eten.
Het is 2 uur later, ik zag Ava rustig wakker worden. Ik glimlachte klein en deed het scherm van mijn laptop omlaag. "goede avond slaapkop" fluisterde ik zacht naar haar. Ze zuchtte en keek me moe aan. "hoe laat is het?" vroeg ze. "8 uur in de avond. Ik heb wat eten voor je bewaard, ik zal het even halen" zei ik tegen haar. Ze knikte klein, ik stond op en liep naar de keuken. ik haalde het bord met eten uit de oven en maakte het warm in de magnetron. ik pakte een vork, mes, lepel, en een paar chopsticks. Ik liep naar haar toe en gaf het. "wow het ziet er heerlijk uit. bedankt. heb jij het gemaakt?" vroeg ze. Ik knikte klein en voelde dat ik begon te bloozen. "dan heb je echt talent" zei ze. Ik hoorde opeens harde geluiden buiten en om het huis...
POV Ava
Ik nam de eerste hap van de seblak. Opeens kwamen er hele harde bonken op de deuren, ramen en muren. Allemaal geluiden buitenaf. Ik werd heel bang en keek snel naar jungkook. Jungkook keek me aan, "geen zorgen, het komt wel goed. Er zijn genoeg guards die ons kunnen helpen...." jungkook said. Drie guards kwamen, nico, jack en jake. "Mr, kom, we moeten gaan. Het is te gevaarlijk. We hebben al een hotel kamer in dubai geregeld voor je" zei jack terwijl ze alle 3 hun mondkapje ophielden. "we nemen Ava mee" zei jungkook. De guards keken Ava aan en knikte. Jungkook knikte ook en pakte mij hand en tilde mij op in bruids stijl. Hij zette me in de witte limosine en zat naast mij en gaf mijn bord. we reden met zijn vijfen naar het vliegveld. Ik keek om en zag een zwarten bus ons volgen. "jungkook ze volgen ons... wat willen ze van ons?"vroeg ik bang. "geen zorgen... we zijn veilig..." zei jungkook.
Jungkook stapte uit de limosine wanneer we bij het vliegveld aankwamen. Hij pakte me op en liep naar een witte, luxe prive jet. Ik keek met grote, verraste ogen ernaar. Deze jongen was echt te rijk en beroemd. Hij ging eraan samen met de guards. De prive jet stoog op, Ik slikte en werd rood. Jungkook keek me raar aan, "nog nooit gevlogen?" vroeg hij met zijn zachte stem. Ik schudde me hoofd, Jungkook pakte me hand vast en strook met zijn duim over mijn hand. Ik bloosde en hoopte dat het niet opviel met mijn bange rode, hoofd.
JE LEEST
one to choose -jikook x girl-
FanfictionJungkook en Jimin hebben allebei op het zelfde persoon een crush. ze moeten dus alles eraan doen om haar te overteugen. wie o wie word het....