Για να μπείτε περισσότερο στο mood της ιστορίας, προτείνω να ακούσετε αυτό το τραγούδι, το οποίο με ενέπνευσε να τη γράψω 😋👍🏼‼️✨☺️
Επάνω έχω προσθέσει φωτογραφίες για το πώς είναι ντυμένοι οι πρωταγωνιστές!!!
Pov Αλέξη
Σήμερα η ζωή μου άλλαξε. Αποφάσισα να ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή μετά από όλες τις τραγωδίες που με κυνηγούν. Εχθές πέθαναν σε δυστύχημα οι θετοί μου γονείς, ενώ στο αυτοκίνητο βρισκόταν και το χρυσόψαρο μου ο Γιάννης και ο κροκόδειλος μου ο Κώστας. Έχασα τα πιο σημαντικά άτομα στη ζωή μου. Οι βιολογικοί μου γονείς ήταν εθισμένοι στα ναρκωτικά και με πούλησαν στους Arctic Monkeys για λεφτά όταν ήμουν 12 χρονών. Δεν περνούσα άσχημα μαζί τους, με έπαιρναν στα τουρ μαζί τους, ώσπου με βρήκαν οι θετοί μου γονείς σε μια συναυλία ενώ εγώ βρισκόμουν στα παρασκήνια και εκείνοι στο κοινό. Κάναμε eye contact για πολλή ώρα και μόλις τελείωσε η συναυλία ήρθαν στα παρασκήνια και μου έδωσαν τα χαρτιά της υιοθεσίας. Ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου. O Jungkook ήταν πολύ τρυφερός πατέρας και στοργικός, ενώ η Lisa ήταν το πρότυπο της ιδανικής μητέρας. Δεν θα τους ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Ξέχασα να αναφέρω και κάτι ακόμα. Ζούμε σε μια κοινωνία η οποία απαρτίζεται από τριών ειδών άτομα. Τους Alpha, οι οποίοι είναι οι πιο δυνατοί και οι κυρίαρχοι όλων. Έχουν την εξουσία και είναι η ίδια η εξουσία. Τους Beta, οι οποίοι βρίσκονται σε μια μέση κατάσταση, δεν έχουν ιδιαίτερη εξουσία ή δύναμη, αλλά δεν τους ενοχλεί κανείς και ζουν ήσυχες ζωές. Τέλος, οι Omega είναι υποτακτικοί και των δύο παραπάνω κατηγοριών. Ζουν μέσα στον φόβο να μην γίνουν στόχος των Alphas ή των Betas. Αυτό σήμαινε σίγουρο μπλέξιμο.
Ευτυχώς για καλή μου τύχη, το τεστ που κάνουμε στα 15 μας χρόνια για να καταταχτουμε σε μια από αυτές τις κατηγορίες, με έβγαλε ως Beta, που σημαίνει ότι θα μπορώ να ζω μια άνετη ζωή χωρίς να με ενοχλεί κανείς. Ή έτσι νόμιζα.... Μέχρι που μετακόμισα εκεί.
Μετά από όλη αυτή τη δυστυχία που έζησα, αποφάσισα να αφήσω πίσω την μεγάλη πόλη στην οποία ζούσα και να μετακομίσω στην επαρχία ώστε να ανοίξω το πρώτο club για omegas. Ξέρω, ακούγεται τρελό, όμως το όνειρο μου είναι να ζούμε όλοι ίσα, χωρίς να υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε αυτές τις τάξεις, όλοι να ζουν το ίδιο αρμονικά.
Έφτασα επιτέλους στο νέο μου σπίτι, το οποίο βρίσκεται στην Καρυδιά Αμπελοκρασοκερασων. Είναι ένα μικρό γραφικό χωριό μετα τη Βρύση Λυκοπιασματος, είναι πολύ όμορφα.
Άνοιξα την πόρτα του καινούργιου μου σπιτιού......
YOU ARE READING
Hidden Passion
FanfictionAlexis is a beta that moves to a new village in the countryside. Kyriakos is the Alpha of the village. Two different people and two different worlds. Alexis is trying to change the village by opening a club for Omegas, Kyriakos will do everything in...