fabule filmów, pojawią się tylko postacie tam występujące
Uwaga!
Blog o zastrzeżonych prawach autorskich!
Nie kopiować!
Rozdział 1:
Uważają nas za potwory, istoty bez dusz i sumienia. Bezzględne przedmioty mordu, rozpaczy, bólu. Nie robimy tego z własnych pobudek. Robimy to by przeżyłi wszyscy. Najmniejsi, jak i najwięksi. Wszyscy jesteśmy rodziną. Boją się nas najbardzie. Mówią, że stworzono nas na sługów Odyna, którzy mieli zastąpić Thora podczas jego nieobecności w różnych części świata ludzi i inny wymiarów. Tak faktycznie było. Mieliśmyn dość okrótnych rządów i rozkazów władcy, którego nie można powstrzymać. Zorganizowaliśmy bunt. W jego rezultacie odzyskaliśmy wolność, za cenę, która zmieniła naszą rasę na zawsze. Zostało nas 79 z 100 najwierniejszych i jedynych wojowników, którzy uczestniczyli w buncie.. Od tego czasu liczba ocalałych jest przeklęta. A kiedy zostanie przekroczona zwiastuje to krwawym księżycem w dzień i bordową zorzą w nocy. Istota urodzona jako 80 zostaje obciążona klątwą. Reszta rasy jest bezpieczna za cene tego jedynego. Chodzą plotki, że miatamy piorunami, zmieniamy formę i przekraczamy bramy innych światów. Jest to kłamstwo. Ludzie, którzy się nas boją biorą moją rase za przeklęstwo i karę bogów za ich winy oraz grzechy. Żyjemy, umieramy i kochamy razem. Jednak czas realizacji klątwy jest bliski. Dalsza część jej mówi, że po skończeniu 20 urodzin obciązonego klątwą, zacznie się ona spełniać. Byliśmy pierwotnie ludzmi. Jednak zmieniono nas w istoty zwane smokami. Całe miasto, wszyscy słudzy, nawet Ci, którzy nie byli związani z naszym powstaniem. Jednak klątwa dotyczy tylko buntowników. Odyn zmienił je w panów nocy, Nocne Furie. Czarne smoki, najszybsze, najmądrzejsze i najzwinniejsze ze wszystkich inny gatunków. Przywódcą wszystkich z nich jest alfa, wybierana tylko z Nocnych Furii. Dowodzi ona wszystkimi smokami, bez wyjątków. W radach pomaga mu starszyzna składająca się z najstarszych przedstawicieli wszystkich gatunków. Wybierają oni dowódców, którzy kierują atakami na osady ludzi. Niszczymy broń, płapki, miejsca kultu ich Bogów, którzy na to nie zasługują. Zabieramy zwierzyne i zapasy by wyżywić lud. Codziennie jesteśmy na pograniczu śmierci. Wierzymy w powrót do życia po śmierci w innym ciele, ale z tą samą duszą. Niezmienną po opuszczeniu pierwotnego ciała. Jeśli żyjemy jako dobre istoty doznamy szczęścia. A jeśli nie rozpaczy i cierpienia ze strony swoich wrogów oraz ich potomstwa.
Rozdział2:
Dowódcą buntowników był Rem. Sprzeciwił się on rządom. Miał on wtedy syna Feryteneza w wieku trzech lat. Jego żona a matka chłopca nazywała się Alibata. Podczas tego okresu była w trzecim miesiącu ciąży. Po wiadomości o zmianie przywilejów, większym karą oraz ograniczeniach wolności osobistej słudzy zaczęli oraganizować zamieszki. Po dwunastym takim wydarzeniu Odyn postanowił o wydaniu kary śmierci na tych co wzniecą kolejne taki zdarzenie i jeszcze następne. Ludzie oragnizowali tajne spodkania, które na celu miały doprowadzić do wolności swojej przez objęcie odpowiednich kroków. Przygotowali się do tego bardzo długi okres czasu. Chcieli za wszelką cenę przejąć swój los. Jednak coś poszło nie tak. Jeden z posłańców dowiedział się o tym i doniósł o tym Odynowi. Wytoczył swoje wojska. Było nas 100 walczących na 4000. 40:1. Buntownicy nie poddali się liczebności przeciwnika i wygrali starcie. Odzyskali wolność, jednak wszystko ma swoją cenę. Umarło 21 wspaniałych wojowników i przyjaciół. Odyna zezłościła wiadomość o przegranej. Chciał zabić ich swoją mocą, jednak nie pozwolił na to jego starszy syn, Loki. Powiedział, że to niczemu nie służy, a kolejni postąpią tak samo. Wstawił się za jego zdaniem Thor. W rezultacie Odyn zezwolił na przyjętą propozycje od synów. Przemienił wszystkich sługów w smoki. A buntowników z rodzinami w Panów Nocy, Nocne Furie. Najgroźniejsze ze wszystkich innych gatunków tej rasy. Zesłał ich na ziemie, gdzie mieli siać strach, zniszczenie i śmierć.. Przez to byli najokrutniejszymi istotami żyjącymi Jednak nigdy nie będą mogli wrócić do Asgardu, krainy Bogów z nad błękitnego jeziora. Posłańców przemieniono w Szybkie Szpice, by mogły tylko zimą odwiedzić przyjaciół, ponieważ jako jedyne smoki nie posiadały skrzydeł. Była to kara dla nich za donosicielstwo. Przez pare miesięcy próbowali się przystosować, co było trudne. Alibata jako smoczyca urodziła 80 istote. Przepowiednia zaczęła się spełniać. Zawitał na świat krwawe słońce i bordowa zorza. Rem został alfą mimo sprzeciwów innych smoków. Zrozumieli to po czasie. Najstarsi obywatele wiedzieli co się święci za 20 lat. Zmobilizowali resztę. Od tego czasu prowadzili życie, którego musieli się uczyć. A rodzice dziecka nie wiedzieli co się stanie za 20 lat, lecz nadali mu imię. Hiropen.