A je to tady. Grilování s mou rodinou. Táta stojí u grilu a máma nosí ven na stůl zeleninu a různé pochoutky. Alis sedí na houpačce se sluchátky v uších a přežvykuje žvýkačku.
Hned jak táta spozoruje otce Connie a Stevena, tak jde za nimi aby se vzájemně představili a nabídne jim pivo. Začnou si povídat.
Máma přistoupí k mámě Connie a představí se. Konečně si sedne s mámou od Connie ke stolu a povídají si spolu.
"Pojď za mnou." Zašeptám Connie do ucha a rozejdu se naším dvorkem. Snad zvládne menší výšku.Jdu za ní a jsem zvědavá kam mě vede. Dojdeme k mohutnému stromu, na který začne Bailey lést nahoru. Napodobím ji a za chvíli se ocitnu v domečku v koruně stromu. "Nepropadne se to pod námi?" Zeptám se ji.
"Ne, vždy po zimě ho opravuji a zpevňuji." Odpovím ji s úsměvem. "Dokonce jsem už tady i nocovala." Prozradím ji a natáhnu se pro jednu malou krabičku ve tvaru truhličky. Otevřu ji a vytáhnu jeden náramek.
"Cože?" Vyhrknu a překvapeně se na ni podívám. "To jako vážně?" Nevěřicně se jí zeptám. Ta holka mě překvapuje čím dál víc.
Její reakce mě rozesmála. "Ano a čemu se tak divíš?
Táta mi pomohl to vybudovat, když jsem byla malá holka a pak mi každý rok na jaře pomohl s údržbou. Už dva roky si to opravuji a zpevňuji sama." Vysvětlím ji a kouknu se na roh střechy, která mě ještě letos čeká. "Ještě budu muset na podzim opravit střechu aby mi to neponičilo celý domek." Řeknu a kouknu se na ni. Má takový zvláštní pohled. Takový u ní vidím poprvé. "Co je?" Zeptám se, protože mě ten její pohled nahání hrůzu.Já se nestačím divit, co všechno ta šestnáctiletá holka přede mnou zvládne. Obdivuju ji čím dál víc. Přilezu k ní po čtyřech blíž a obejmu ji kolem krku. "Jsi naprosto úžasná holka, Bailey." Pošeptám ji do ucha.
Z ničeho nic mě obejme a já chvíli překvapeně zírám do blba než její objetí opětuji. "To ty taky, Connie." Pošeptám ji do náruče.
"Holky, pojďte jíst." Zavolá na nás moje máma. Vykouknu ven. "Už jdeme." Odpovím ji a zalezu zpátky. Connie se už chystala jít dolů. "Počkej. Pojď sem." Zastavím ji. Nechápavě se na mě podívá. Ukážu ji náramek, který jsem nedávno dopletla. Byl tam obrázek dvou srdíček jak jedno překrývá druhé.
Když mi ukáže ten náramek, tak se usměju. Je opravdu pěkný. Bailey mě vezme za ruku a na zápěstí mi připevní náramek. "No tak se dívám, že jsem to odhadla." Poznamená Bailey. "Co jsi odhadla?" Zeptám se s nechápavým pohledem. "Délku toho náramku." Odpoví mi. "Je pro tebe." Dodá s úsměvem. "Děkuji." Poděkuji a padnu ji kolem krku. Vtisknu ji polibek.
"Ale čím jsem si to zasloužila?" Zeptám se ji po polibku a dívám se na ten krásný náramek. "Už jen tím, že jsi, ty moje sluníčko." Odpoví s úsměvem.Potom už sestoupíme dolů a jdeme se připojit k naším rodinám.
Sedneme si ke stolu, kde už si posedali i ostatní. Sednu si vedla Stevena a naproti sedí Alis, která na něm zkouší své flirtovací schopnosti. Jenže Stev si toho nevšímá.Vedle mě si sedne Connie a pustíme se do jídla. Rodiče se mezi sebou baví. "Doufám, že vás Bailey moc neotravovala?" Zeptá se moje máma rodičů od Connie. Zvednu hlavu od talíře a kouknu se na Connie.
Celou dobu probíhalo vše jak má. Rodiče se bavili. Alis si dělá zálusk na mého bratra. Kdyby tak věděla. Najednou se Baileynina máma zeptá mých rodičů jestli Bailey neotravovala. Kouknu na ní a vypadá to, že Bailey ví kam tím její máma míří. Moje máma se na to usměje. "Ovšem, že ne. Bailey je úžasná dívka a my jsme rádi, že má Connie tady kamarádku, ze kterou si může užívat prázdniny." Odpoví ji moje máma s úsměvem. "A taky umí hrát dobře fotbal." Dodá Stev s úsměvem a vezme ji kolem ramen.
Stev mi pochválí mé výkony na hřišti a vezme mě kolem ramen. S úsměvem se na něj podívám a plácneme si dlaněmi. Kouknu se na své rodiče. Jsou zaskočeni a Alis se ozve. "No, potkali jsme se na koupališti a mám dojem, že vy dvě..." řekne a prstem ukáže na mě a Connie. "...se máte k sobě víc než je zdrávo." Dopoví větu a usměje se. Connie je zaskočená ale já to čekala. Položím svou ruku na její hřbet ruky, kterou má v klíně a podívám se na ni. Stočí pohled na mě a usměje se.
"A tobě to snad vadí?" Zeptá se jí Stev a probodává ji pohledem.Pokývám hlavou na Connie a postavím se. "Máš dobré sledovací schopnosti, Alis, ostatně jako vždycky ale jen na určité věci. Mami, tati, Connie není jen má kamarádka. Je to má přítelkyně. Nejsem na kluky." Řeknu popravdě a sleduji jejich tváře.
*Krásné počteníčko, sluníčka.✨*
ČTEŠ
In the shade
FanfictionBailey je černá ovce rodiny. Najednou ji do života vstoupí veselá dívka a změní ji život.