18. Fejezet

33 3 0
                                    

——————Charlotte—————-
Mariann: délután ráérsz?valamit el kell mondanom
Én: rá persze,gyere:)
...
Ez a beszélgetés zajlott le ma délelőtt Mariann és köztem. Vajon mi olyan fontos? Na mindegy is,pár órán belül úgyis megtudom. Szombat délelőtt van,s anyu nincs itthon. Biztos a titokzatos szerető van a dologban,de nekünk próbálja beadni,hogy a barátnőjénél alszik. Hát persze. Mi pedig Ferenc pápa gyerekei vagyunk.
Inkább hagyom is ezt az eszmefuttatást és nekilátok a reggelinek. Rántottát fogok készíteni,az a drága bátyámnak is megfelel.
-Délután itthon leszel? Beszélnünk kéne-slattyogott le az említett személy a lépcsőn.
-Igen,átjön Mariann. Valami életbevágóan fontos dolgot szeretne mondani.-feleltem.
-Az jó. Majd szólj ha itt van, s kérlek a reggelimet hozd fel majd,tanulnom kell-azzal magamra hagyott a konyhában. Mi ütött ma mindenkibe? Sosem szokott szombaton tanulni. Érdekes.
Épp ezen agyaltam mikor megcsörrent a telefonom.
-Mondd,hogy neked nem mosták át az agyad az ufók?!-üdvözöltem az eddigiektől eltérően.
-Neked is jó reggelt szépségem-szólt bele rekedtes hangjával a telefonba Aaron,majd folytatta-Baj van? Kit kell leütni?-kérdezte amin elmosolyodtam.
-Senkit-nevettem-de úgy néz ki a testvéremnek és a legjobb barátnőmnek valami titkolni valója van.- panaszkodtam a pasimnak. Igen! A PASIMNAK! El sem hiszem.
A gondolataimból Aaron zökkentett vissza a valóságba.
-Már bocs,hogy ilyet feltételezem,de nem lehet,hogy van köztük valami? - kérdezte,ami egy pillanatra elgondolkodtatott.
-Ahh dehogy, a bátyám és a legjobb barátnőm? Kicsi koruk óta ismerik egymást,olyanok mint a testvérek.-mondtam,de legbelül elbizonytalanodtam. Lehet Aaronnak igaza van.
-Rendben szépségem,majd később beszélünk.-búcsúzott
-Szia pasim-köszöntem el,amin elnevettük magunkat.
-Szia csajom- nevetett,majd ki nyomta a hívást.
...
Három óra felé járt,mikor megszólalt a csengő.
-Nyitom-indult meg Oli.
-Sziasztok- ballagott be Mariann a nappaliba. Olyan furcsa volt. Nem volt meg az a szokásos jókedve.
-Mar valami baj van?-kérdeztem a legjobb barátnőm, az igazat megvallva kicsit aggódtam.
-Mondod te vagy mondom én?-kérdezte Olivertől.
-Hugi,mi 2 hete együtt vagyunk.- mondta, mire Mariann bólogatni kezdett. Micsoda? Együtt vannak? Ezek szerint Aaronnak igaza volt.
-Huh, erre nem tudok mit mondani. Mióta? Hogyan? Miért?-kérdeztem,szerintem még dadogtam is.
-Az egész akkor kezdődött mikor össze vesztetek a szépfiúval. A szobádból sem voltál hajlandó kijönni,aggódtam érted és felhívtam Mariannt.- kezdett bele a bátyám.
-Átjött hozzám,rengeteget beszélgettünk,majd egyszercsak megcsókoltuk egymást.-fejezte be Mariann.
-Ohmm oké. Figyeljetek,nem fogok közétek állni,sem azt kérni,hogy szakítsatok,de hagyjatok időt, hogy elfogadjam.-ezzel ott hagytam őket. Ez kész agyrém. A bátyám és a legjobb barátnőm,mintha egy béna szerelmes filmben lennénk ahol a főszereplő rokonai össze szűrik a levet egymással.
Én: igazad volt. Ezek ketten együtt vannak.
—-Azonnal jött a válasz.
Aaron:nekem legtöbbször igazam van szépségem😉
Én: ez hihetetlen,még telefonon keresztül is kacsintgatsz.
Aaron: 😉
...Hihetetlen ez a pasi.
_________________________
Sziasztok!<33
Végre Meghoztam a következő részt. Elnézést,hogy csak most.
Ha tetszett nyomj egy vote-ot,hogy én is tudjam😉
Legyen további szép napotok!
Puszi<3
~R~

Segítség,szerelmes vagyok!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora