Bu Bölüm Finaldir.
Kurgumu okuduğunuz için teşekkür ederim, başka kurgularda da karşılaşırız umarım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim tekrardan.
"Kameranın önüne geçip röportaj vereceğim." Kendinden emin bir şekilde konuşmuştu Simon.
Sara ve annesi şaşkın ifadeyle Simon'ın ciddiyetini anlayabildi. "Ne yaparsan yap, arkanda olacağımızı unutmadın değil mi?" Annesinin dediğine başına salladı.
"Unutmadım, ama eminim bu işe yarayacak." Annesi ile Sara gülümseyip birbirilerine sarıldılar.
"Hazırsan gidelim mi?" Dedi Sara Simon'a Simon başıyla onayladı ikisini de.
Yola çıktılar 5-10 dakikaya haber sunucusu ile görüşmeleri vardı.
****
Wilhelm: Düşündüklerimi cidden yapabilecek misin?
Wilhelm: Sana zarar verecek bu durum.
Wilhelm: Lütfen yapma.
Wilhelm: Yalvarırım yapma, çünkü benim gibi zavallıyı.
Wilhelm: Sevebilmen bile saçma.
Wilhelm: Beni tehlikeye atsan da sorun değil.
Wilhelm: Başın bunlardan ötürü belaya girecek.
Sara annesinin yan tarafında oturuyordu kendisi de arkada oturmuştu.
Cebinde 3-4 defa titreşen telefonunu çıkartıp gelen bildirimlere tıkladı.
Simon: Keşke seni tanımasaydım ama.
Simon: Benimle birlikte olamadıktan sonra, o kızla da olamazsın.
Simon: Ve sırf o kız da değil herhangi biriyle bile.
Simon: Sana dedim, yol yakınken vazgeçelim diye.
Simon: İkimizde çıkılmaz bir yola girmeye başladık zaten.
Simon: Artık dayanamıyorum.
Simon: Her şey bugün çözümüne kavuşacak.
Wilhelm: Yani ikna olmayacaksın?
Simon: Aynen öyle.
Simon telefonunu tamamen kapatıp cebine koydu tekrardan.
Sara kafasını Simon'a döndürdü. "Bir şey mi oldu?" Simon gülümsedi durgun yüzüyle.
"Hayır olmadı." Diyerek camdan bakınmaya başladı.
Sonunda gelebilmiştiler. "Siz inin ben arabayı park edip geliyorum."
Sara ile Simon inip bir kenarda annelerini beklediler. "İçeri geçseydiniz."
Sara ve Simon gülerek annelerinin koluna girdiler. "Şu işi hep beraber bitirelim."
Simon ve annesi kız kardeşi ile birlikte adama doğru yürüdüler.
"Hoş geldiniz." Dedi adam güler yüzle Simon ve Sara ciddi yüzdeydiler Anneleri gülümseyerek adamla el sıkıştı.
"Hoş bulduk, umarım çok bekletmedik." Adam elini olumsuz anlamda salladı. "Yok çok beklemedim, hazırsanız eğer başlayabiliriz?"
Simon yerinde biraz kıpırdanıp ciddi yüzüyle adama net cevap verdi. "Hazırım, başlayalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love knows no obstacles.
Cerita PendekAŞK ENGEL TANIMAZ. (wilhelm+simon) -Kısa Hikaye. Young Royals'in Devamını kafadan yazdım. İlk Wattpad kurgusudur.