Bilgilendirme : Quinity(ins doğru yazdım) Diana'nın annesi değil o örnek fotoğraf.
1 Ay sonra
Hermione : Snape'in soruyu yanıtlamak istediğim için puan kırdığını gördün. Umarım fikrin değişmiştir.
Diana : Değişti diyorum ya. Hatta çok oldu. 1 aydır bunu söylüyorum.
Hep birlikte iksir derisinden çıkmış Karanlık Sanatlara Karşı savunma dersine gidiyorduk.
Harry : Umarım Lockhart çok sinir bozucu olmaz.
Hermione : Ne? O harika biri. Kitaplarını okumadın mı?
Harry : Hepsi uydurma gibi geliyor.
Diana : Bana da. Bu kadar şey yapan biri neden böyle küçük cinperilerden kaçsın ki?
Hermione : Kapayın çenenizi şuna bakın.
Birlikte gireceğimiz ders için Slytherinler ve Gryffindorlar büyük salona gidiyordu.
Diana : Soralım. Malfoy!
Draco durdu.
Draco : Ne var?
Diana : Herkes nereye gidiyor?
Draco : Sanırım afişi görmediniz. Profesör Lockhart bize kendimizi savunmak için Büyük Salonda ders verecek.
Ron : O adam mı? Şaka mı bu?
Draco : Şaka gibiyse gelme seni fakir.
Diana : Gidebilirsin Malfoy!
Draco uzaklaştı.
Diana : Hadi fiyaskoya gidelim.
Büyük salonda toplandık. Uzun süre sonra Profesör Lockhart piste çıktı. Kendini bize gösterirken en çok Hermione dahil çoğunluk alkışladı. Profesör pelerinini çıkarıp kalabalığa attı. Kızlar kapmak için resmen yarıştı.
Lockhart : Evet ocuklar bildiğiniz bu sene sizin öğretmeniniz benim ve okulda bir kurtadam tehlikesi var. Bunun içinde ben ve asistanım Profesör Snape sizlere nasıl kendinizi koruyacağınızı göstereceğiz.
Herkes sustu ve platformun diğer ucundan piste çıkan Profesör Snape'e baktı.
Lockhart : O zaman başlayalım değil mi?
Profesörler karşı karşıya geldi. Asalarını öz ucunda tuttular. Arkalarını dönüp ileri üç adım attılar. Birbirlerine döndüler. Profesör Snape incelikle dururken Profesör Lockhart'ın geçilmez bir havası vardı.
Lockhart : 1..................2.................3...başla!
Snape : Exx.....peliarmus!
Büyü başarılı bir şekilde Profesör Lockhart'ın asasını elinden ve kendisini geriye uçurdu. Tüm Slytherinler coşkuyla alkışlamaya başladı. Ben dahil. Benim alkışladığımı gören Hermione ve diğerleri bana çok pis baktılar. Bende alkışlamayı bırakıp önüme döndüm.
Lockhart : Çok iyiydi Profesör. Öğrencilerin öğrenmesi için bu şekilde yaptım yoksa kesinlikle yaptığınız adımı anlamıştım ve geri savuşturabilirdim.
Lockhart: Bende tam onu düşünüyordum Profesör. Harry! Sahaya çık.
Harry bize döndü. Hermione başıyla çıkmasını işaret etti.
Snape : Neden onunla benim binamdaki birini dövüştürmüyoruz? Mesela Bay Malfoy gibi.
Profesör eliyle Draco'ya çıkmasını işaret etti. Draco hevesle asasını cübbesinden çıkararak sahneye çıktı. Ortada Harry ile asalarını göz önünde tuttular. Daha sonra geriye dönüp üç adım attılar.
Lockhart : Üç deyince birbirinizi silahsızlandırın 1..........2..........3.başla!
Draco silahsızlandırmak dışında bir büyü yollayıp Harry'i geri düşürdü.
Snape : Sadece silahsız bırakın ! Yaralama yok!
Harry hızla geri toparlandı. Asasını Draco'ya doğrulttu.
Harry : Expelliarmus!
Draco hazırlıksızdı ve geriye doğru havada taklalar atarak düştü. Profesör ona sinirle bakıp onu aşağı indirdi. Biraz göz gezdirip bana döndü.
Snape : Sen!
Diana : Ben mi?
Snape: Sen! Çık hemen!
Korkarak çıktım.
Snape : Ne yapacağını biliyorsun. Onu silahsızlandır.
Harry ile ortada asalarımızı göz ucunda birleştirdik.
Diana : Özür dilerim.
Harry : Bende.
Geriye üç adım attık ve pozisyon aldık.
Lockhart : 3.......2........1.......BAŞLA!
Harry ve bende hiçbirşey yapmadık.
Snape: HADİ BİŞEY YAPIN!
Diana: Expelliarmus!
Harry : Expelliarmus!
Büyüler ortada sekip bize döndü. Harry yere eğildi. Başıma bir acı saplandı ve istemsizce kolum öne gitti. Büyüyü havada tutup etrafımda döndürdü ve Harry'e yolladı. Sanki birisi beni kontrol ediyordu. Harry gelen büyüye yakalndı ve geriye uçtu.
Snape : Harika!
Baş ağrım arttı ve dizlerimin üstüne düştüm. Rowan adımı bağırdı. Profesör Lockhart yanıma geldi.
Lockhart : İyi misin?
Snape : Bayan Prinz?
Diana: Ben ........o hareketi ben yapmadım.
Lockhart : Yaptınız harika bir hareketti ve herkes gördü.
Diana : Gerçekten . Büyü bana dönerken başıma bir ağrı saplandı ve birisi beni kontrol etti yemin ederim!
Draco : Deliriyor galiba Profesör.
Bütün herkes güldü.
Snape : Kesin şu şamatayı! Bayan Prinz iyi olduğunuza emin misiniz?
Diana: Başım ağrıyor biraz. Hastane kanadına gitsem....
Lockhart : Gerek yok bir büyü ile hemen hallederim.
Snape : Profesör Lockhart bu çok teh...
Lockhart : Empubiya!
Nefesim kesildi ve gözlerim kapandı. Kulağım çınlamalarla doldu.Ne kadar geçti bilmiyorum. Kulağımın çınlaması azaldı ve konuşmaya dönüştü. Gözümü araladım. Hastane kanadındaydım. Elimi başıma attım. Islak bir bez parçası vardı. Profesör Lockhart,Dumbledore,Snape ve Madam Promfrey konuşuyordu.
Promfrey : Bir daha asla bir öğrenci hastalandığında veya kendini kötü hissetiğinde doğrudan bana getirirseniz sevinirim Profesör Lockhart! Saat 10 oldu ve hala uyanmadı zavallı kız.
Madam Promfrey raftan şişeler indirmeye koyuldu. Susamış ve acıkmıştım. Saat gerçekten 10 mu olmuştu?
Dumbledore : Bu hatayı şimdilik affediyorum ama tekrarlanması halinde malesef işinize ara vermek zorundayım Profesör Lockhart.
Lockhart : Anlıyorum efendim....evet.
Snape : Uyanmış.
Profesör Snape bana döndü. Hepsi bana bakınca biraz ürperdim. Terliydim.
Promfrey : Afedersiniz!
Madam yanıma geldi.
Promfrey : Nasılsın canım?
Diana : Halsiz......
Promfrey : Merak etmeyin sizi beş güne kalmaz iyileştiririm. Biraz tadı kötü olabilir iç şunu.
Bana uzatılan bardaktakini içtim. Küflü ekmek ve acı bir tat aldım. İlacı geri püskürttüm.
Diana: Bu ne?
Promfrey : İlaç ama içmen gerekli.
Başımı sağa döndürüp hayır anlamında salladım. Profesör Snape başıma geldi.
Dumbledore : Söylediklerin doğru mu? Biri seni kontrol ediyor gibi mi hissettin?
Diana: Evet. Kolumu durdurmaya çalıştım ama olmadı.........
Dumbledore : İlginç. Neyse en iyisi onu yalnız bırakalım ki dinlensin.
Profesör Snape sanki benim için fazla meraklıydı. Elini alnıma koyup ateşime baktı.
Snape : Ateşini düşürecek bir şeyler verdiniz mi?
Promfrey : Her şey o iksirde. Onu içmesi lazım.
Profesör başımdaki bezi alıp suya batırdı.
Snape : O zaman.....
Başıma bezi geri koydu.
Snape: İçirelim.
İksiri alıp bardağa doldurdu. Bana uzattı. Yüzümü ekşittim. Yüzüme yaklaştırınca geri çekldim.
Snape : İyileşmeniz için.
Diana : Benim bir şeyim yok!
Ayağa aniden fırlayınca başım döndü ve karşıdaki yatağa tutunmak zorunda kaldım. Kusacak gibiydim.
Snape : Diana sağlığın için içmen gerekli.
Profesör koluma girdi.
Diana: Kusacağım sanırım.
Promfrey bana kova uzattı. Profesör kovayı tutup rahatça kusmam için başımı öne eğdi. Midemde kalan son kahvaltıyıda kustum. Yatağa geri yattım. Nefeslendim. Profesör ve Promfery bi kaç saniye bakıştı. Daha sonra Profesör Snape bana atılıp çenemi açtı . Promfrey ağzımdan aşağı koca bir yudum iksiri boşalttı. Profesör çenemi kapatıp açmadı. Yutmam için zorladı.
Snape : Yut şunu!
Ağlamaya başladım.
Snape : Ağlama! Yut şu ilacı!
İlacı zorla yuttum. Profesör beni bıraktı. Nefesimi yeniden düzelttim. Profesör eline bir bez alıp ağzımı ve göz yaşlarımı sildi.
Snape : İşte bu kadar. Ağlamaya gerek yok ki.
Promfrey : Teşekkürler Profesör.
Snape : Önemli değil.
Diana : Ben........çok.........yorgunum.
Ve gözlerim kapandı. Gece aralıksız bir uykudan sonra bağırma sesleri arasında uyandım. Yatağımda bişey vardı sanki. Gözümü aralayıp baktım. Bir ev ciniydi. Elindeki paketi anladığım kadarıyla bana gelen eşyaların arasına koydu.
Diana: Sen....?
Ev cini geri cisimlendi.
Promfrey : Tamam. Ama sadece 5 dakika . Onu uyandırmadan.
Rowan : Çok teşekkürler.
İçeri çocuklar girdi.
Rowan : Diana! Uyamış!
Sarıldık.
Rowan : Çok korktum.
Diana : Bende . Şuan daha iyiyim.
Rowan : Yani haftasonu seçmelere hazır olur musun?
Diana: Ne seçmesi?
Rowan : Malfoy bir iyilik yapıp adını Quidicht seçmelerine yazdırmış.
Diana : Ne!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
FantasySize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...