Kelime sayısı: 600
Not: Flashbackler olacak, fazla uzun yapabileceğimi düşünmüyorum ama hoş bir bölüm yazmaya çalışacağım.
t657589'a ithafen 🧡🧡
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Sarılarak oturduğunuz kanepede Coulson'a biraz daha yaklaştın. Coulson kollarını etrafına biraz daha sararken, başını senin basının üzerine yasladı. Aklına eski anılarınız gelirken yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamadın.
-Flashback1-
Düştüğün yerden sinirle kalkarak seni eğiten Ajan Coulson'ın karşısına dikildin tekrardan. Seni eğitecek kişi oydu ve ilk ders olmasına rağmen çok sert başlamıştı. Bu ilk derste bilmem kaçıncı düşüşün olduğunu sayamamıştın bile.
Attığı tekmeden sağa kayarak kaçarken yumruğunu tam yüzüne savurmuştun. Yumruğunu tutarak diğer eli ile dirsek içine vurdu. Kıvrılan kolun ile seni ters kelepçeye alarak tekme attı. Bedenin tekrar yer ile buluşurken sinirle inledin.
Y/N: Senden nefret ediyorum Ajan Coulson diyerek sinirle konuştuğunda, yüzündeki o ifadesiz yüzünde sadece dudakları kırılmıştı. Ve bu oldukça sinir bozucu görünüyordu. Kafanı yere bırakarak bedenini serbest bıraktın.
-Flashback1 and-
Hatırladığın anı ile yanında oturan sevgilinin karnına dirseğini geçirdin. Phil bu beklenmedik darbe ile inleyerek karnını tutarken konuştu.
Phil: Ahh!! Hadi ama yine ne yaptım! Diyerek sızlandığında yüzündeki umursamaz ifade ile cevap verdin.
Y/N: Aklıma ilk antrenmanımız geldi. Bunu hakettiniz ajan Coulson diyerek gözlerini devirdiğinde, gülerek seni geri kolları arasına aldı.
Phil: Hadi ama sevgilim, uzun zaman önceydi. Seninle olan güzel anılarımızı hatırlamayı denesen dediğinde kafanı omuzuna koyarak yüzüne baktın.
Y/N: Sen bana böyle bakarken deneyebilirim dediğinde gülümseyerek sana baktı.
-Flashback2-
Ajan Coulson ile çalışmaya başladığından beri 1 ay geçmişti. Şuan ise gittiğiniz görevde elini sıyıran kurşun yüzünden canın oldukça yanıyordu. Jete bindiğinizde kendini bir yere atarak kafanı geriye attın. Gözlerini sıkıca kapatırken yanına oturan ve ellerini tutan birisi ile kafanı kaldırdın. Ajan Coulson yaralı elini tutmuş ve pansuman malzemeleri ile yanında duruyordu. 1 ay boyunca sürekli bir arada olmanız gerekmişti ve sen ilk başlarda nefret ettiğin bu adama karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştın.
Coulson eline pansuman yaparken sen öylece onu izliyordun. Phil'in biranda kafasını kaldırması ile yakalanırlar sana ufakça gülümsemesi ile yüzünde gülümseme oluşmuştu. Aldığı sargı bezi ile elini yavaşça sardı. En sonunda bandajın üzerine küçük bir buse kondurduğunda yanakların yavaşça kızarmıştı.
-Flashback2 and-Y/N: Yarayı sardıktan sonra bandajın üzerini öptüğün zamanı hatırlıyor musun? Birlikte antrenmanlara başlayalı 1 ay oluyordu ve ben senden hoşlanmaya başlamıştın. Ne kadar heyecanlandığımı hâlâ hatırlıyorum dediğinde gülerek yanağını öpmüştü.
Phil: Tabiki de hatırlıyorum. Senin vurulduğunu söylemişlerdi ve ben o kadar korkmuştum ki, jete nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Sadece elini kurşun sıyırdığını gördüğümde rahatlamış olsam bile canının acıması sinirimi bozmuştu. O kadar duygu karmaşası olmasaydı elini öpme cesaretini gösterebilir miydim bilmiyorum dediğinde kafanı göğsüne yasladın.-Flashback3-
Coulson ile yaptığınız antremanda ikinizde oldukça zorlanıyordunuz. Vurulma olayının üzerinden 7 ay geçmişti ve oldukça iyi bir ajan olmaya başlamıştın. Öyle ki Ajan Coulson ile berabere kaldığınız zamanlar bile oluyordu. Son anda gelen yumruktan kaçarak, Coulson'a çelme taktın. Bundan sadece sendeleyerek kurtulacak olsa bile yediği tekme ile yere düşmüştü. Gözlerini büyüterek ilk başta ona baktın. Sonra ise ilk defa onu yere sermenin mutluluğu ile kahkaha attın.
Coulson bu haline gülümseyerek bakarken olduğu yerden ayağına tekme atmıştı. Beklenmedik darbe ile dengeni kaybederek üzerine düşerken, kolları ile bir yerine zarar gelme olasılığını yok etmişti. İkiniz yerde birbirinizin gözlerinin içine bakarken gerçek dünyadan soyutlanmıştınız. Öylece birbirinize bakarken yavaşça birbirinize yaklaşarak dudaklarınızı birleştirdiğinizde uzun zamandır beklediğiniz bu öpücük ikinizinde heyecandan delirecek raddeye getirmişti.
-Flashback3 and-
Y/N: Peki ya seni ilk yendiğim zaman? Ödülümü çok güzel almıştım diyerek kıkırdadığında kahkaha attı. Seni hızlıca kucağına çektiğinde gülümseyerek birbirinizin yüzüne bakıyordunuz.
Phil: Ödülünü her zaman alabilirsin sevgilim, bunu biliyorsun dediğinde sırıttın.
Y/N: Evet, evet bunu biliyorum diyerek dudaklarınızı birleştirdin.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kestik 🎬🎬
Beğendiğim bölümlerden birisi oldu kesinlikle!! Umarım sizde beğenirsiniz canlarım.
I love you 3000🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfiction'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.