Po tomto "príjemnom" rozhovore mi trvalo dlho sa upokojiť. Mal som pocit, že vybuchnem od zlosti, len čo som si pomyslel na to všetko, čo mi vmietla do tváre. Viem, že aj ja som povedal zopár škaredých slov, ale vyprovokovala ma spôsobom, akým to dokáže len ona.
Vyjebal som na to. Neozýval som sa jej a ani som sa ju nesnažil žiadnym spôsobom zastaviť, aby na ten výlet nešla. Nech ide kam len chce! Aj tak, čím viac by som sa snažil ju presvedčiť, tým viac by sa zaťala. Niekedy ma desilo to, ako sme sa povahovo podobali. Protiklady sa priťahujú? To tvrdia? V našom prípade to bolo skôr naopak. V niektorých situáciách sme konali navlas rovnako.
Celý víkend som strávil so spolužiakmi a spolužiačkami z mojej strednej školy. Zabavili sme sa a dopriali si aj nemalé množstvo alkoholu na otupenie zmyslov. Zopár z nich som musel vzápätí aj ubytovať, keďže môj byt bol blízko od baru, kde sme chľastali a málo z nás bolo v zodpovednom stave, aby si zavolali taxík a dotrepali sa domov. Naozaj som sa čudoval, koľko ľudí dokáže môj nie práve najväčší byt ubytovať. Medzi ľuďmi, ktorí u mňa prespali, bol aj Barry. Keď sa v nedeľu večer všetci spakovali, on u mňa ešte ostal a neodpustil si debilné otázky či poznámky.
,,Dnes cez deň som ešte chápal, že sa tváriš ako kyslá uhorka z toho, čo sme vypili, no teraz už musíš byť dávno triezvy! Čo ti preletelo cez nos, kámo?" spýtal sa a udrel ma do ramena.
,,Ale nič vážne, len som sa pohádal s Ruby. Nechcem to riešiť, len prisahám, že by som jej niekedy najradšej zakrútil krkom." zavrčal som stále nahnevane. Nemyslel som to úplne doslovne, zlosť rozprávala za mňa.
,,Tania mi spomínala, že sa s Ruby tiež nedá od včera baviť." povedal niečo, čo ma aj napriek všetkému zaujalo.
,,Takže Tania? Stále mi budeš tvrdiť, že s ňou nespávaš? A úprimne, momentálne ma Ruby naozaj nezaujíma. Vytočila ma tak, že to ani nie je možné."
,,Spal som s ňou. Kedysi. V podstate sme my dvaja dali dokopy teba a Ruby, tak nám buď vďačný! Teraz s ňou nič okrem priateľstva nemám. Ženy sú predsa na to, aby nás vytáčali, nie je tak?" povedal mi a ja som sa horko uchechtol.
,,No v tejto chvíli vám za to naozaj nemôžem byť vďačnejší! A zjavne máš pravdu. Ruby svoju úlohu teda plní kurevsky dobre." ironizoval som. Barry sa zasmial a pozdvihol fľašu s pivom, ktorú mal v ruke.
,,Tak na dôvody bolesti našich hláv!" vyslovil a obaja sme si so smiechom pripili.
++++++++++++++++
V pondelok som dorazil hneď ráno do haly. Celú noc som mal robiť, takže aspoň takto som si mohol odtrénovať to, čo som musel. V piatok ma čaká ďalší zápas, ktorý plánujem vyhrať, hoci môj súper nebude žiadne béčko.
Rozhodol som sa, že zabudnem na celú hádku s Ruby a sústredím sa len na seba a na box. Neozvala sa a ja som síce bol z toho jej výletu nervózny hlavne kvôli jej bezpečnosti, neurobil som vôbec nič. Nekontaktoval som ju a rovnako ako ani ona mňa. Nebudem zo seba viac robiť idiota. Z jej sociálnych sietí som vedel, že šla. Nič nečakané, však? A dobre sa bavila. Každý deň pridávala videá a fotky ako sa zabáva a pije najmä v mužskej spoločnosti. Nemusím hovoriť ako mi to zvyšovalo tlak, no zostal som absolútne nečinný. Tentokrát musí prísť ona za mnou.
Cvičil som s Billom, ktorý nebol nič dlžný svojej povesti. Všetci sme vedeli, že to je nesmierny sukničkár, ale aj veľký vtipálek. Práve preto som mal tréningy s ním asi najradšej. Nedokážem ani povedať či som sa viac smial alebo cvičil. Ten chlap je blázon, ale takí ľudia sú najlepší.
Keď skončil tréning, prišiel za nami Ryan. Moja nálada okamžite o niečo klesla. Chcel som čo najskôr zmiznúť, no Ryan mi moje plány zmaril tým, že si ma zavolal do svojej kancelárie.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...