Vi har lige fået taget billieder med vores familler og min ynglings lære (Martin) fik lov til at gi mig huen på. Vi går alle sammen udenfor vores lærer kommer og siger tillykke.
Men det fede var at Martin(Mads Mikkelsen i Druk) og Nikolaj(Magnus Millang i druk) kom os over sagde tillykke. Vi havde ikke set meget til dem fordi de havde prøvet det der med at man kunne ha mindst en promille hver dag
Nikolaj kendte jeg rigtig godt fordi han var vores musiklære og jeg havde os musik som valgfag så der havde jeg ham os.
Martin kendte jeg rigtig godt fordi han var vores historielære os fordi jeg var den eneste der lavede noget så derfor var jeg hans ynglings elev han sagde det inda os selv sidste måned. Jeg havde os Martin til valgfag på vores gym havde vi nemlig os skuespil som valgfag
Jeg fik faktisk os en gave fra Martin og Nikolaj. Jeg sagde mange tak og gav dem hver en øl som tak.
Vi skynder os videre efter som vi har været her i en time og vi skulle over til vores vogn siden vi skulle nå at komme ud til alle i klassen. Mig og Jakob sidder sammen som normalt vi snakkede om hvad vi gad og lave her efter. Han blev ved med at sige at han gad og være teknier og jeg vil gerne være skuespiller.
Så vi vil meget forskellige veje og han vil gerne tage en skole i Aalborg og jeg skal tage en i kbh. Jeg blev lidt trist over det. Fordi siden vi var helt lille havde altid sagt at vi vil gøre alt sammen og at vi skulle bo sammen bare som venner self, men nu begynder han og være sammen med andre og nærmest ikke mig mere.
Har jeg jealousy til hans venner, fuck det er fucking jealousy fricking jealousy.
Jeg tager en mokai og prøver bare at tænke på at vi er blevet studenter. Jeg spørger ham om han ikke godt bare kan tage en i kbh så vi kan se hindanden os her bagefter. Han siger bare nej for Aalborg er der hvor han føler han tilhøre og det er her hvor han har hans venner. Han laver håndtryk med hans venner og griner bare. Jeg kigger bare væk mens der kommer en tåre ned af min kind, for jeg kan ikke bare miste ham jeg jeg har brug for ham han er som en storebror til mig.
Vi kommer til hans hus drengene skynder sig i haven, mens hans mor kom hen til mig hun ser mig med den udtåret tåre og spørg hvis jeg er okay jeg siger bare jaja. Jeg gik med de andre om bagved alle stod bare drikkede som en i helvet og jeg havde ikke engang rigtig lyst til at drikke. Så jeg gik indenfor igen for at snakke med hans mor om det med at vi ikke skal samme veje hun sagde bare man vokser jo op fra barndommen og der sker jo mange ting.
YOU ARE READING
Jealousy Jealousy
Short StoryLousie skynder sig over til festen ved hendes bedsteven, de går på gym sammen og Lousie har kun Jakob som ven der ingen andre der rigtig gider hende fordi hun er tomboy. Vil Jakob gå væk fra Lousie, måske vil han få en ny bedsteven eller måske en k...