- O luam din nou de la capat, suspina Harmony iritata privindu-i pe cei 2 ciondanindu-se.
- Sunt sigur ca putem remedia problema, ce ai zice daca in loc sa ne batem cu Cerberus am putea- uhm.. sa ii dam de mancare? Arthur glasui pe un ton intrebator ridicandu-si umerii.
- Sunt de acord, dar cu o conditie: Pierzatorul intra in cusca, se targui Mike rezemandu-si bratul pe capul lui Phoebe.
Phoebe ofteaza suparata si ii impinge bratul greu care o apasa pe crestetul capului ca mai apoi sa il loveasca cu dosul palmei in piept drept pedeapsa. Se pare ca toti am picat de comun acord ca in loc sa ne duelam cu Cerberus si cel mai probabil sa murim, sa ramanem doar la a-i da de mancare ceea ce este mai putin periculos... sper.
Ma infatisez inaintea lor si imi impreunez palmele:
- Bine gasca, pai ce mai asteptam? Start!La auzul strigatului de start am început toți să alergăm cât de repede putem prin pădure, fiecare dorindu-ne evident să câștigam si sa nu fim cei care fac astazi cunostinta cu "adorabilul" Cerberus. Sub pasii nostri repezi erau strivite frunzele moarte, aurii si crengile de copac uscate cazute pe jos care lasau in urma noastra sa se auda doar fosnaitul. Fiecare incerca sa isi bage unu altuia bete in roate, impingandu-ne ba punandu-ne piedici.
Doar gandindu-ma ca as fii posibilul pierzator avand in vedere ca Phoebe si Arthur erau inaintea mea iar eu sunt unul dintre cei mai inceti alergatori iar pentru faptul ca sunt prea incapatanat sa pierd ma forțez să alerg cât de tare pot. Bratele mele se misca de-o parte si de alta a corpului meu ajutandu-ma sa imi iau mai mult avant iar pleoapele mele le strang puternic, gonind până ajung printre primii fara sa imi fi dat seama, adică in spatele gemenilor. Am crezut ca ar fi un moment bun sa ii distrag fluierandu-i ca mai apoi acestia intorcandu-si capul spre mine la momentul oportun sa le fac cu ochiul si sa ii intrec. Surprinzator chiar a mers dar cu coada ochiului am ivit cum cele doua capete blonde o luara acum prin pomi ha, asta ma face sa ma ambitionez si mai tare, au sa incetineasca cat de curand din cauza ca saritul prin copaci iti consuma mai mult din energie. E o floare la ureche intrecerea asta si nu ar trebui sa imi mai bat capul atat de tare, pana la urma am ajuns eu sa fiu primul.
Pentru o secunda de neatentie din cauza ca eram absorbit de egoismul meu, nu realizasem ca in fata mea un trunchi mare de copac avea sa se prabuseasca si nici nu aveam mult timp indeajuns sa trec pe langa, nici macar inainte ca acesta sa se tranteasca la pamant. Singura optiune fiind a ma târâ pe sub locul liber lasat de trunchiul copacului acum cazut la sol, adunand in jurul sau nori mari de praf si frunze. Blonzii aia doi sigur au vrut sa imi bage bete in roate, dar nu ii voi lasa sa scape asa usor doar trebuie sa ma gandesc rapid cum sa le intorc acest mic ajutor. Ma bucur totusi ca ii pierdusem pe gemeni iar acum aveam cu doi concurenti in minus care sa imi respire in ceafa dar nu durase mult cand o umbră mare se așternu peste mine iar Mike apăru sarind deasupra mea in forma sa de lup, parca căzut din cer cu Harmony in spinarea sa.- Ce ai patit Charles, parca fugi cu doua picioare stangi, ma lua peste picior Mike revenind in forma sa de om si uitandu-se cu coada ochiului la mine.
Stiu ca incearca sa ma intimideze ca sa ma dau batut dar astazi m-am trezit prea bine si nu am sa il las sa imi strice buna dispozitie. Totul este sub control, Phoebe si Arthur inca nu ne pot intrece iar cat despre gemeni, pot juca la fel de murdar ca si ei dar nu ma voi injosi in halul acesta pentru niste mucosi mai mici decat mine.
- Țineți gura până nu ți-o mut la spate, Mike! Spun taios inclestandu-mi maxilarul, acesta raspunzandu-mi cu un hohot de ras
- Nu se pune ca trisat ca o duci pe Harmony in spatele tau? Il intreba pe Mike Phoebe care in acel moment ateriza impreuna cu Arthur langa mine.Mike isi intoarse din nou capul pletos dand sa ne raspunda insa fu intrerupt de un sunet de franghie fiind luat pe sus intr-o clipita de o plasa chiar in fata ochilor nostri, urmatorii capturati fiind noi. Ce cauta capcanele astea in padure? Este unul dintre cele mai sigure locuri din Ravaryn iar sezonul de vanat Nuadani inca nu a inceput, deci cel mai probabil capcanele astea sunt puse de-
CITEȘTI
Lupii din Ravaryn
FantasíaAventura începe atunci cand 5 frați sunt reuniți, dupa mulți ani în care aceștia au fost despărțiți pentru siguranța lor, fiind antrenați și crescuți în locuri diferite de pe Globul Pământesc dar împărțind un țel comun. Alăturați-vă acestora în c...