39

81 11 19
                                    

ד ר א ק ו

זה היה מתוק חולני, הכל. אורות וסרטי פיות היו תלויים מתקרת האוהל; זרי פרחים ריפדו את המעבר. בפינה הרחוקה ניגנה רביעיית מיתרים ואלס עדין. זה היה מסוג הדברים שדראקו היה מתעב פעם. למרות שעכשיו זה לא הפריע לו כל כך.

בקדמת האוהל, הסדרנים חיכו לשושבינות שהיכנסו פנימה. הארי פוטר עמד לצידם, הבעתו השילוב המוזר של אושר ועצבים שהיה לדראקו רק עדה בחתונות.

דראקו שנא את הארי פוטר כל חייו. הוא מעולם לא ציפה להשתתף בחתונתו, לא משנה אם תזמינו אותו - ואם היה יודע שהוא ישתתף, הוא היה מצפה לשנוא כל שנייה. אבל הוא לא הרגיש דבר. הוא לא חש רגשות מהיותו כאן, לא הרגיש דבר כלפי הכלה או החתן. הוא לא היה כאן כלל אם אסטוריה ובלייז לא היו משכנעים אותו לבוא, לא היה טורח להתלבש יפה ולנסוע לאמצע מקום ולשבת בחדר של אנשים שהוא לא אוהב. אבל בחודשים שחלפו מאז שקיבלו את ההזמנה, אסטוריה ובלייז התעקשו שוב ושוב להגיע, ובסופו של דבר, בעל כורחו, הוא הסכים.

הוא לא אמר לאמו ולאביו שהוא כאן, כמובן. הם עדיין בזו להארי פוטר, והמתחים היו מספיק גבוהים באחוזה כפי שהייתה.

אביו של דראקו הוזמן לסדרת ניסויים במשרד. שנתיים חלפו מאז הקרב, מה שאומר שכמעט שנתיים עברו מאז שהמשרד החליט שאף אחד מהמאלפויים אינו מספיק לאיום על עולם הקוסמים כדי לשלוח אותו לאזקבאן. אבל עוד אוכלי מוות שנמלטו נלכדו מאז הקרב, וזכרונותיהם ועדויותיהם סרקו, ונחשף יותר ויותר מידע אודות לוסיוס שהעמיד אותו בסיכון למאסר. ונרקיסה ולוסיוס נראו חיים במצב של חרדה תמידית, אך דראקו לא ממש ידע מה לחשוב. מכיוון שהוא ידע אלף דברים שהמשרד לא ידע, שיכולים לשלוח את אביו היישר לאזקבאן.

בלייז ישב מימין לדראקו, ליד המעבר. אסטוריה הייתה משמאלו. שאר אורחי החתונה דיברו ביניהם בשקט תוך שהם מחכים שהטקס יתחיל, אך הם ישבו בשתיקה.

כאשר השושבינה הראשונה נכנסה, הקהילה עמדה. דממה נפלה על פני האוהל כשהאורחים הסתובבו בפניה, ומוחו של דראקו נדד לאסטוריה, לחתונתו שלו.

היא דחתה את התכנון.

דראקו לא היה בטוח מדוע, ואופן הפעולה שלה היה כל כך לא בולט עד שאולי הוא לא שם לב, אלמלא ההורים היו כל כך מתכוונים לתכנן את זה בעצמם. החתונה נקבעה לאוגוסט, אבל אסטוריה התעקשה. בכל פעם שהנושא עלה, היא הייתה משנה אותו בעדינות. בכל פעם ששאל אותה על זה, היא הייתה מזלזלת, התשובות שלה לא מחייבות. כאשר אסטוריה התעקשה שהם ישתתפו בחתונה של פוטר, זו הייתה הרגש החזק ביותר שהפגינה מזה חודשים.

כאשר נכנסה השושבינה השנייה ותפסה את מקומה, פניו האורחים בחזרה לכניסה לאוהל, בציפייה. אבל הייתה הפסקה, ולרגעים ארוכים וממושכים לא קרה דבר.

Dear Draco, pt.2 - דראקו היקר, חלק.2Where stories live. Discover now