Τοτε είδα το κοριτσάκι να έρχεται προς το μέρος μου . Όταν ήρθε προς το φως την ειδα πιο καθαρά. . Η μπλούζα της ήταν γεμάτο αίματα . Τα μαλλιά της ανακατεμένα λες και τα φύσηξε ο άνεμος. Το μακρύ πανωφόρι της ήταν σε καλή κατάσταση στο πάνω μέρος ενώ στο τελείωμα ήταν σκισμένο . Τα μάτια μου κοίταξαν το πρόσωπο της τελευταίο . Ήταν γραμμένη και γεμάτο χώματα . Είχε παντού ουλές και σημάδια . Ήταν σε άθλια κατάσταση . Είχα μείνει για λίγο να την κοιτώ με ανοιχτό το στόμα. Το πανωφόρι της από την μια πλευρά καθως ερχόταν είχε πέσει από τον ώμο της με αποτέλεσμα να δω ένα παρόμοιο με εμένα σημάδι .
Πήγε να πέσει και αμέσως είπα :
Veronica : Ωχ θεέ μου .
Έτρεξα προς το μέρος της και την βοήθησα να σταθεί στα πόδια της. Είχε μείνει άφωνη να με κοιτά.
Veronica :Όλα καλά ;;
???: Ναι μια χαρά απλώς μεταμορφώθηκα.
Veronica : Μάλιστα . Έλα πάμε προς την φωτιά.
Την έπιασα από την μέση και την οδηγούσα στην φωτιά που ήταν αναμμένη . Καθίσαμε στο ξύλινο πεζούλι και ζεσταινόμασταν . Ετριβε τα χέρια της μέχρι που γύρισε προς τα εμένα.
??: Θέλεις να μάθεις τα πάντα τώρα σωστά ;;
Veronica : Είσαι σίγουρη ;; Δεν θέλεις λίγο νερό ή κάτι ;;
???: Καλά είμαι .
Veronica : Το πρώτο πράγμα που θέλω να μάθω είναι ποιο είναι το όνομα σου .
???: Hayley . Με λένε Hayley . Hayley Marshall
Veronica : Hayley εε ;; Τότε πες μου Hayley γιατί με άφησες όταν ήμουν μωρό ;;
Hayley : Veronica ...
Veronica : Όχι ! Ήμουν ένα απλό μωρό και με άφησες.
Hayley : Δεν θα σε άφηνα ποτέ. Είδα κατι άνδρες να σε παίρνουν . Νόμιζα ότι είσαι ασφαλής μαζί τους.
YOU ARE READING
New Girl In Mystic Falls
Fanfictiongreek book 📚 teen romance , if you don't know these series it's ok . You can read it too ☺️ 𝚝𝚟𝚍 / 𝚝𝚘 #1 klausmikaelson #1 damon #1 damonsalvatore #1 kai #1 diary #1 vampire 30/10 7/07/21 ---> 27/01/22